eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
افتتاح طرح‌های نوروزی شهرداری انار با حضور سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان با حضور در شهر انار، پروژه‌های زیباسازی در راستای استقبال از بهار را افتتاح کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، منصور خانه‌گیر دوشنبه 27 اسفندماه با بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری انار‌ از اقدامات شهرداری در راستای استقبال از عید نوروز نیز رونمایی کرد. وی با افتتاح پروژه‌های آبشار طراوت، پاتوق بچه‌ها و ساماندهی و نصب آلاچیق‌های بلوار ورودی از سمت استان یزد از مراحل پایانی گذر خاطره‌ها در شهر انار بازدید کرد. خانه‌گیر در ادامه با تجلیل از اقدامات شایسته مجموعه شهرداری انار، توسعه و پیشرفت خدمات شهری را مرهون روحیه همکاری و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر با شهرداری عنوان کرد. سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری سپس راهی امین‌شهر شد و در جشن تجلیل از خیرین از زحمات و مساعدت‌های آنان در راستای احداث فضاهای شهری، آموزشی و انتظامی نیز تقدیر کرد.
سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان: 🔷ظرفیت های گردشگری استان کرمان در شبکه‌های سراسری سیما به نمایش درآید جلسه کمیته اطلاع‌رسانی، فضای مجازی و فرهنگی‌ ستاد تسهیلات سفر استان کرمان صبح 27 اسفندماه با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی برای سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۴ به ریاست سرپرست روابط عمومی استانداری کرمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدرضانژادحیدری در این جلسه بر اهمیت آماده‌سازی فضای بصری شهرها برای حضور گردشگران در ایام نوروز تاکید کرد و اقدامات انجام شده در این زمینه را مورد بررسی قرار داد. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/m27293
با حضور وزیر کشور و استاندار کرمان صورت گرفت؛ ✅امضای تفاهمنامه تولید و مصرف سوخت حاصل از پسماند در صنایع استان کرمان تفاهمنامه همکاری تولید و مصرف RDF (سوخت حاصل از پسماند) به عنوان سوخت جایگزین در صنایع استان کرمان به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در جریان سفر روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه استاندار کرمان به پایتخت و در کارگروه مدیریت بهینه انرژی با حضور وزیر کشور، تفاهمنامه همکاری تولید و مصرف RDF به عنوان سوخت جایگزین در صنایع استان کرمان به امضا رسید. این تفاهمنامه با حضور محمدعلی طالبی استاندار کرمان و محسن تویسرکانی شهردار کرمان، میان معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، استانداری کرمان، شهرداری کرمان و مدیران عامل شرکت‌های سیمان منعقد شد. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/y44359
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تیزر| گفتگوی نوروزی استاندار کرمان از اول فروردین ماه در شبکه های مجازی استانداری کرمان با ما همراه باشید اخبار استانداری را در کانال ما دنبال کنید: @sallamkerman
استاندار کرمان در شورای برنامه‌ریزی استان: ⭕️می‌توانیم با ایجاد امید و افزایش همدلی، استان را به عرصه‌ای برای تلاش و خدمت تبدیل کنیم ⭕️لزوم تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری در استان ⭕️با همکاری دستگاه‌های نظارتی، گره‌های چندین‌ساله استان را باز خواهیم کرد استاندار کرمان با تاکید بر لزوم تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری، اعلام کرد: باید برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنیم و انرژی خود را برای تسهیل کار آنها به کار بگیریم به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان استاندار کرمان، دکتر محمدعلی طالبی صبح امروز 28 اسفندماه در نشست شورای برنامه‌ریزی توسعه استان با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر استان در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، اعلام کرد: هدف‌گذاری اولیه ما در حوزه موضوع انرژی خورشیدی ۲ هزار مگاوات بود، اما با استقبال بی‌نظیر بخش خصوصی و واحدهای صنعتی بزرگ استان، این رقم به بیش از ۵ هزار مگاوات افزایش یافته که در حال حاضر در دست پیگیری است. وی افزود: این موفقیت مرهون ظرفیت‌های طبیعی استان کرمان و همکاری دستگاه‌های مختلف برای تسهیل سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی خورشیدی بوده است. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/h66602
استاندار کرمان در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی‌آبادی عنوان کرد: 🔻ساماندهی ترافیکی شهری متوقف نشود 🔻پروژه‌های عمرانی به تحرک و پویایی بیشتر مسائل شهری کمک می‌کند استاندار کرمان گفت: پروژه‌های عمرانی این چنینی تاثیر بسزایی در سازندگی شهر و سیما و منظر شهر دارد و می‌تواند به تحرک و پویایی بیشتر مسائل شهری کمک کند. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی ظهر سه‌شنبه ۲۸ اسفند ماه در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی‌آبادی، با بیان اينکه شاهد تحرک و پویایی همه پرسنل شهرداری در ساماندهی مسائل شهر کرمان هستیم، گفت: مجموعه جهاد نصر کرمان از افتخارات عمرانی در سطح کشور و مجری پروژه‌های بزرگ است. استاندار کرمان از آغاز عملیات احداث کارخانه سیمان جنوب به همت شرکت جهاد نصر در ابتدای سال ۱۴۰۴ خبر داد. طالبی گفت: بعد از افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید حاج یونس زنگی‌آبادی، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی کرمان باید طرح‌های دیگر را در راستای ساماندهی به ترافیک شهر به اجرا بگذارند. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/g01404
🔻آغاز پویش سراسری «نه به تصادف» با شعار «شیش دونگ برانیم» در کرمان؛ 🔻استاندار کرمان اعلام کرد: آمادگی استان برای پذیرایی و استقبال از مهمانان نوروزی استاندار کرمان با اعلام آمادگی استان برای پذیرایی و استقبال از مهمانان نوروزی عنوان کرد: بیش از ۱۵۰۰ نفر از نیروهای دستگاه‌های امدادی، آماده ارائه خدمات به مسافران و شهروندان هستند. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی ظهر سه‌شنبه ۲۸ اسفند ماه در آیین آغاز پویش نوروزی «نه به تصادفات» با شعار «شیش دونگ برانیم» در محور «کرمان _ باغین» حضور یافت. استاندار کرمان در جریان بازدید از ایستگاه پویش استان که جنب پارک مسافر دایر شده به این پویش پیوست. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/p78654
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تیزر| گفتگوی نوروزی استاندار کرمان از اول فروردین ماه در شبکه های مجازی استانداری کرمان با ما همراه باشید اخبار استانداری را در کانال ما دنبال کنید: @kerman_gov
🏙️ببینید| گفتگوی نوروزی استاندار کرمان از اول فروردین ماه در شبکه های مجازی استانداری کرمان اخبار استانداری را در کانال ما دنبال کنید: @sallamkerman
✅سرعت بخشی بر اجرا پروژه‌های آماده‌سازی روستاها جهت استقبال از نوروز سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان سرعت بخشی بر اجرا پروژه‌ها و کیفیت کارها در بهسازی ورودی‌ها، فضاهای سبز، سفره‌های هفت‌سین و بهسازی و تنظیف معابر در سطح روستاها تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مالک اژدری امروز ۲۹ اسفند در بازدید از طرح های نوروزی و ورودی‌های روستاهای بخش مرکزی کرمان؛ بر تسریع،دقت و تکمیل طرح های عمرانی روستاها جهت استقبال از نوروز تاکید کرد. سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان بر سرعت بخشی بر اجرا پروژه‌ها و کیفیت کارها در بهسازی ورودی‌ها، فضاهای سبز، سفره‌های هفت‌سین و بهسازی و تنظیف معابر در سطح روستاها تاکید کرد. وی افزود: دهیاران و اعضا شوراها با مشارکت مردم و با همت و تلاش و تکمیل پروژه‌ها و زیبا سازی روستاها؛ آماده استقبال از سال جدید و نوروز می شوند. @sallamkerman
استاندار کرمان در ارتباط برخط با ستاد ملی خدمات سفر با حضور رئیس جمهور مطرح کرد: 🔻۵۳۵ اقامتگاه و ۲۳۰۰ کلاس درس آماده اسکان مسافرین نوروزی در کرمان 🔻تدارک ۴۰۰ غرفه عرضه صنایع دستی در سطح استان استاندار کرمان با اشاره به آماده‌سازی ۲۳۰۰ کلاس درس و بیش از ۴ هزار اتاق برای اسکان مسافران نوروزی گفت: تا الان نزدیک به ۳۰ هزار نفر در استان کرمان مستقر شده‌اند‌. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی بعد از ظهر چهارشنبه ۲۹ اسفند ماه در ارتباط وبیناری با ستاد ملی هماهنگی خدمات سفر و با حضور دکتر پزشکیان رئیس جمهور عنوان کرد: به واسطه پهناوری استان کرمان، ۱۷ کمیته ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر در استان تشکیل شده و از این حیث بالاترین آمار کمیته‌ها را در کشور داریم. وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مراکز ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شکل‌گیری کمیسیون ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به شرایط استان و برای حفظ ایمنی مسافران بیان کرد: در حال حاضر ۲۶۰ مدرسه با ۲ هزار و ۳۰۱ کلاس برای اقامت مسافران آماده شده و فضاهای شهری و روستایی نیز آماده پذیرایی گردشگران هستند. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/m27647