eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اعلام جزئیات استفاده از مرحله یازدهم کالابرگ الکترونیکی @kerman_gov
21.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کرمان به اندازه مصرف استان برق تولید می‌کند اما مسئولیت ملی داریم 🔹گزیده سخنان استاندار کرمان در کارگروه مدیریت مصرف انرژی با بسیج اقشار استان @kerman_gov
⭕️مدیریت مصرف انرژی؛ یک جهاد در عرصه اقتصادی و اجتماعی است ⭕️گفتمان جامعه باید بر پایه صرفه‌جویی در مصرف انرژی باشد ⭕️هر پایگاه بسیج می‌تواند مروج مصرف بهینه انرژی باشد ♦️استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در شرایط کنونی، آن را یک جهاد اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: اهمیت مدیریت مصرف کمتر از دفاع از کشور نیست. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان عصر شنبه ۱۶ خردادماه در کارگروه مدیریت مصرف انرژی با بسیج اقشار استان کرمان: ♦️امیدواریم با همراهی و همکاری مردم در تعامل با دستگاه‌های مختلف، مدیریت مناسبی برای مصرف انرژی صورت گیرد ♦️تاکنون مدیریت مصرف انرژی به‌گونه‌ای اعمال شده است که در بخش خانگی با مشکلی مواجه نباشیم، هرچند ظرفیت تولید برق استان تا آستانه مشخصی پاسخگوی نیاز مصرف است. ♦️امروز ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی مورد پذیرش همگان قرار گرفته است ♦️صرفه‌جویی به معنای ایجاد محدودیت نیست، بلکه باید با نگاهی هوشمندانه و برنامه‌ریزی‌شده، برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در حوزه تأمین انرژی اقدام کرد https://gov.kr.ir @kerman_gov
🔴مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور وارد کرمان شد 🔻مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با استقبال رسمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه بین‌المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد 🔻به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در جریان این سفر و با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، عملیات اجرایی طرح اضطراری تأمین آب شهر کرمان با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان آغاز و تفاهم‌نامه آبرسانی به ۶۶۴ روستای استان کرمان با هدف تأمین آب شرب پایدار به امضا خواهد رسید. 🔻امینی در ادامه برنامه‌های سفر خود به شهرستان رفسنجان سفر خواهد کرد و سه طرح اضطراری تأمین آب شامل طرح اضطراری تأمین آب شهر رفسنجان، طرح اضطراری تأمین آب روستای دره‌در و طرح اضطراری تأمین آب پنج روستای این شهرستان را افتتاح خواهد کرد. @kerman_gov
✅برنامه‌ریزی برای تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان از تشکیل کمیته‌های تخصصی و آغاز اقدامات اجرایی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان‌پهلوان تختی در کرمان خبر داد به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، ابوذر عطاپور در نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان کرمان 🔰اقدامات عمرانی و اجرایی سالن برگزاری مسابقات با همکاری هیئت کشتی، اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها در حال پیگیری است. 🔰برنامه‌ریزی برای قدردانی از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان، با دستور استاندار در دستور کار قرار گرفته و برای نخستین‌بار در استان، سطح‌بندی و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تجلیل از این قهرمانان انجام شده است. 🔰مقدمات تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن فراهم شده و نخستین جلسه آن به‌زودی برگزار خواهد شد تا روند برنامه‌ریزی‌ها با جدیت دنبال شود. 🔰در این دوره، نگاه به ورزش تنها محدود به مرکز استان نیست و شهرستان‌ها نیز به‌طور جدی در برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌ها دیده شده‌اند https://gov.kr.ir @kerman_gov
🔵 گزیده سخنان استاندار کرمان در آیین کلنگ‌زنی آبرسانی به 664 روستای بالای 20 خانوار استان 🔹 امروز یکی از روزهای ماندگار در مسیر توسعه استان کرمان است. 🔹 انعقاد این تفاهم‌نامه، فصل جدیدی از عدالت، امید و کرامت را برای ده‌ها هزار نفر از ساکنان روستاهای استان رقم خواهد زد. 🔹 آب پایدار، زمینه‌ساز اشتغال، رونق اقتصادی، امنیت و آبادانی خواهد بود. 🔹 این طرح را یکی از بزرگ‌ترین و اثرگذارترین پروژه‌های توسعه‌ای استان کرمان می‌دانیم. 🔹 شایسته نبود که مردم تا امروز چشم‌انتظار اقدامات دولت در حوزه آبرسانی باشند. 🔹 دولت با جدیت در پی رفع دغدغه‌های مردم در تأمین آب شرب است. 🔹 امیدواریم با همکاری وزارت نیرو، تابستان امسال از خط انتقال آب خلیج فارس به کرمان بهره‌برداری و فصل گرم سال بدون تنش آبی شود
🔵با تفاهم استانداری کرمان و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛ آب شرب پایدار ۶۶۴ روستای استان کرمان تأمین می‌شود 🔹در سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان کرمان، تفاهم‌نامه آبرسانی به ۶۶۴ روستای بالای ۲۰ خانوار استان کرمان با هدف تأمین آب شرب پایدار به امضا رسید. 🔹به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، این آیین صبح یکشنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی و مدیرکل امور روستایی استانداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار کرمان و دیگر مسئولان محلی در روستای "اژدرآباد" برگزار شد. عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان: 🔹این پروژه در امتداد سیاست‌های دولت و سند «کرمان برفراز» برای تامین آب پایدار، افزایش رضایتمندی مردم و تقویت ماندگاری جمعیت اجرا می‌شود‌. 🔹آغاز طرح اضطراری تأمین آب شهر کرمان با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان شامل حفر و تجهیز ۱۲ حلقه چاه، اجرای ۲۸ کیلومتر خط انتقال لوله و ۱۶ کیلومتر خط برق است. https://gov.kr.ir @kerman_gov
🔵 آبرسانی به ۶۶۴ روستای استان؛ آغاز فصل جدیدی از عدالت، امید و کرامت برای ده‌ها هزار نفر ساکنان مناطق روستایی استان 🔵امیدواری برای تأمین اضطراری آب آشامیدنی کرمان از خط انتقال آب خلیج‌فارس در تابستان امسال 🔹استاندار کرمان گفت: طرح آبرسانی به روستاهای فاقد آب بالای ۲۰ خانوار استان؛ بزرگترین و اثرگذار‌ترین پروژه توسعه‌ای در استان است به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی صبح یکشنبه ۱۷ خردادماه در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری آبرسانی به روستاهای فاقد آب بالای ۲۰ خانوار استان کرمان: 🔹آبرسانی به ۶۶۴ روستا فصل جدیدی از عدالت، امید و کرامت را برای ده‌ها هزار نفر ساکنان مناطق روستایی کرمان‌ فراهم می‌کند. 🔹تامین آب پایدار؛ اشتغال، رونق، امنیت و آبادانی را به همراه دارد‌ و از این حیث، طرح آبرسانی را بزرگترین و اثرگذار‌ترین پروژه توسعه‌ای در استان می‌دانیم. 🔹سال گذشته لوله‌گذاری خط انتقال آب خلیج‌فارس به کرمان پایان یافت و با تامین اعتبار برای پمپاژ، امیدواریم در تابستان از این خط برای تامین اضطراری آب آشامیدنی شهر کرمان استفاده کنیم. https://gov.kr.ir @kerman_gov
☎️ ارتباط مستقیم با مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ 🔹دوشنبه 18 خرداد ماه 🔹ساعت 8 صبح
☎️ ارتباط مستقیم با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ 🔹دوشنبه 18 خرداد ماه 🔹ساعت10 صبح
✴️دلیل عدم تعطیلی ادارات کرمان در روز گرد و غبار از زبان استاندار 🔸استاندار کرمان با اشاره به افزایش شاخص آلودگی هوا در میانه روز گذشته (۱۶ خردادماه) گفت که در ابتدای صبح شرایط به حد تعطیلی ادارات نرسیده بود و به منظور جلوگیری از سردرگمی مردم و ارباب‌رجوع، تصمیمی برای تعطیلی ادارات در ساعات کاری اتخاذ نشد به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی در ارتباط تلفنی با برنامه "کرمان سلام" رادیو کرمان در خصوص عدم تعطیلی ادارات شهر کرمان در روز گذشته با وجود گرد و غبار: 🔸براساس شاخص آلایندگی، در ابتدای صبح روز گذشته به مرحله تعطیلی نرسیده بود و اواسط روز شاخص آلایندگی افزایش یافت و تعطیلی ادارات در میانه روز کار جالبی نبود. 🔸استان‌های دیگر با شرایط مشابه ما، تعطیلی نداشتند و ترجیح ما نیز این بود که میانه روز تعطیلی را اعمال نکنیم، چون برای بسیاری از مردم و ارباب رجوع و جلسات سردرگمی ایجاد می‌کرد. 🔸با بررسی نقاط ضعف این مسئله چه در عرصه اطلاع‌رسانی به مردم و چه پایش و اعلام شاخص‌های آلایندگی، اميدواريم بتوانیم از این اتفاق و سردرگمی جلوگیری کنیم. https://gov.kr.ir @kerman_gov