eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺نه میدان را ترک کرده‌ایم و نه میز مذاکره را ✍🏽 رئیس جمهور پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 🔹‌اولویت ما امنیت ملی و آرامش مردم است. با اقتدار از حقوق ملت دفاع می‌کنیم و در برابر هیچ تهدیدی عقب‌نشینی نخواهیم کرد. دیپلماسی و دفاع دو بال قدرت ملی‌اند؛ نه میدان را ترک کرده‌ایم و نه میز مذاکره را. به امید خدا با وحدت و عقلانیت ایران از این آزمون نیز سربلند عبور خواهد کرد. @kerman_gov
🔵ضرورت بومی‌سازی سامانه BMS راهداری برای شرایط اضطراری در کرمان 🔵هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، روند خدمت‌رسانی در شرایط اضطراری را تسهیل و تسریع می‌کند 🔹مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان بر لزوم ایجاد نسخه غیربرخط سامانه BMS راهداری در استان تأکید کرد و گفت: در شرایط بحران و اختلال احتمالی اینترنت، دسترسی به داده‌های حیاتی مدیریت راه‌ها باید بدون وابستگی به سامانه‌های برخط امکان‌پذیر باشد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، ابراهیم کریمی در کارگروه پایداری حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای استان کرمان: 🔹تجربه جنگ‌های گذشته نشان داده است که در شرایط اضطراری، دسترسی به اینترنت با چالش‌های جدی مواجه می‌شود و این موضوع می‌تواند مانع دسترسی به داده‌های کلیدی شود 🔹فراهم‌سازی نسخه آفلاین سامانه BMS (ثبت، پایش و مدیریت وضعیت پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها) برای راهداری استان یک ضرورت است. 🔹در جنگ تحمیلی سوم شاهد هم‌افزایی، هماهنگی و تعامل مؤثر میان مدیران دستگاه‌های اجرایی بودیم و اشتراک‌گذاری داده‌ها و اطلاعات می‌تواند روند خدمت‌رسانی در شرایط اضطراری را تسهیل و تسریع کند. https://gov.kr.ir @kerman_gov
🔵بازدید معاون اقتصادی استاندار کرمان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان/حمایت مدیریت استان از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری 🔹معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان و چند واحد تولیدی، بر حمایت از تولید و تسریع در راه‌اندازی بندر خشک سیرجان به‌عنوان بندر پشتیبان شهید رجایی تأکید کرد. 🔹به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، غلامرضا سالاری عصر امروز ۱۸ خردادماه در ادامه سفر به شهرستان سیرجان، از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، بندر خشک این منطقه و تعدادی از واحدهای تولیدی بازدید کرد. غلامرضا سالاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان: 🔹تقویت و توسعه واحدهای تولیدی نقش مهمی در رشد اقتصادی استان و ایجاد اشتغال پایدار دارد و مدیریت استان از طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری حمایت می‌کند. 🔹با توجه به ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی سیرجان، راه‌اندازی بندر خشک سیرجان تأثیر قابل توجهی در توسعه اقتصاد استان و تقویت زنجیره حمل‌ونقل و تجارت خواهد داشت https://gov.kr.ir @kerman_gov
💢تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان 💢تأکید مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان بر انسجام اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان 🖍️شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با هدف تقویت هماهنگی در اطلاع‌رسانی، بررسی سند راهبردی روابط‌عمومی توسعه‌گرا، مدیریت مصرف انرژی، نقش روابط عمومی‌ها در شرایط اضطراری و همراهی دستگاه‌ها برای میزبانی رویدادهای مهم علمی و ورزشی استان برگزار شد. 🖍️به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در این نشست، ارائه پیشنهادها و دیدگاه‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی درباره «سند راهبردی روابط‌عمومی توسعه‌گرا» که پیش از این با حضور استاندار کرمان و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور رونمایی شده بود، مورد تأکید قرار گرفت. محمدرضا نژادحیدری، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان: 🖍️هم‌افزایی و هماهنگی میان روابط عمومی‌ها می‌تواند به ارتقای کیفیت اطلاع‌رسانی، افزایش اعتماد عمومی و معرفی بهتر ظرفیت‌های استان کمک کند. https://gov.kr.ir @kerman_gov
⭕️مساعدت وزارت کشور برای تخصیص ارز از محل منابع حاصل از صادرات، به خودروسازان استان کرمان با هدف حفظ اشتغال ♦️استاندار کرمان از مساعدت معاون اقتصادی وزیر کشور با تسهیل تخصیص ارز مورد نیاز شرکت‌های خودروسازی استان از محل منابع حاصل از صادرات خبر داد و گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از تعدیل نیرو و حفظ اشتغال در استان انجام می‌شود به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان در تشریح جزئیات نشست مشترک خود و رئیس مجمع نمایندگان استان با معاون اقتصادی وزیر کشور: ♦️در این نشست تصمیماتی در زمینه تخصیص ارز مورد نیاز این شرکت‌ها اتخاذ شد تا بخشی از ارز از محل منابع حاصل از صادرات تأمین شود. همچنین موضوع امکان تأمین بخشی از نیاز ارزی این واحدها از طریق تهاتر صادراتی و فعالیت‌های صادراتی خود شرکت‌ها نیز بررسی شد ♦️امیدواریم با اجرای این تصمیمات از بروز تعدیل نیروی احتمالی در شرکت‌های خودروسازی جلوگیری کرده و زمینه حفظ اشتغال موجود در استان را فراهم کنیم. ♦️با وجود همه مسائل و مشکلات ناشی از تبعات جنگ، تاکنون مدیریت و کنترل مناسبی در زمینه حفظ نیروهای شاغل در استان اعمال شده است و امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها بتوانیم در مسیر صیانت از اشتغال و تولید حرکت کنیم @kerman_gov
⭕️تصمیم‌گیری نهایی درباره وضعیت فعالیت ادارات کرمان در پی آلودگی هوا تا ساعت 5 بامداد فردا 🔺مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از پایش مستمر شاخص‌های آلودگی هوا در استان خبر داد و تأکید کرد: تصمیم‌گیری نهایی درباره احتمال تعطیلی یا تغییر در فعالیت ادارات برای صبح سه‌شنبه، پس از بررسی‌های کارشناسی و هماهنگی با استاندار، ساعت 5 بامداد فردا اعلام خواهد شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، غلامرضا نژادخالقی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال تداوم آلودگی فصلی در صبح فردا (سه‌شنبه 19 خردادماه): 🔺با توجه به ناپایداری‌های جوی، کارگروه رصد دائم وضعیت هوا از امشب شاخص‌های آلودگی را به‌صورت لحظه‌ای و دقیق بررسی می‌کند. 🔺تحلیل‌های کارشناسی و نتایج نهایی برای اتخاذ تصمیم، در ساعت 05:00 بامداد فردا ضمن هماهنگی کامل با استاندار کرمان جمع‌بندی و به اطلاع عموم خواهد رسید. 🔺در صورت عبور شاخص‌ها از حدود مجاز، فرمانداران اختیار تام دارند تا نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم از جمله تعطیلی ساعتی یا روزانه اقدام کنند. 🔺شهروندان با توجه به احتمال تغییرات جوی در ساعات اولیه صبح فردا، پیش از خروج از منزل، آخرین وضعیت تعطیلی یا فعالیت ادارات را از طریق شبکه‌های رسمی استانداری کرمان در فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز کرمان پیگیری کنند تا ضمن حفظ سلامت خود، از بروز هرگونه سردرگمی احتمالی جلوگیری شود. 🔗اخبار استانداری کرمان در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا، بله و سروش پلاس را به نشانی زیر دنبال کنید: @kerman_gov
🗂️|| استاندار کرمان از مساعدت معاون اقتصادی وزیر کشور با تسهیل تخصیص ارز مورد نیاز شرکت‌های خودروسازی استان از محل منابع حاصل از صادرات خبر داد و گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از تعدیل نیرو و حفظ اشتغال در استان انجام می‌شود 📍نشست مشترک استاندار کرمان و رئیس مجمع نمایندگان استان با معاون اقتصادی وزیر کشور @kerman_gov
⭕️ادارات شهر و شهرستان کرمان امروز باز هستند ⭕️توصیه به رعایت نکات بهداشتی برای گروه‌های حساس ♦️مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان اعلام کرد با توجه به قرار داشتن شاخص آلودگی هوا در سطح غیرخطرناک برای عموم، تمامی ادارات شهر و شهرستان کرمان امروز سه‌شنبه ۱۹ خردادماه به‌صورت عادی فعالیت می‌کنند به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، غلامرضا نژادخالقی: ♦️با توجه به پایین بودن شاخص‌های آلایندگی و قرار گرفتن آن‌ها در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس و غیرخطرناک برای عموم، تمامی ادارات در شهر و شهرستان کرمان امروز به‌طور عادی فعالیت خود را انجام می‌دهند. ♦️با وجود وضعیت شاخص‌ها، همچنان توصیه می‌شود گروه‌های حساس از جمله کودکان، سالمندان و افرادی که دارای بیماری‌های تنفسی هستند، در ترددهای خود رعایت نکات بهداشتی را به‌طور جدی رعایت کنند ♦️مدیریت شرایط در سطح شهرستان‌ها به‌طور کامل بر عهده فرمانداران است 🔗اخبار استانداری کرمان در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا، بله و سروش پلاس را به نشانی زیر دنبال کنید: @kerman_gov