eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
💢تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان 💢تأکید مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان بر انسجام اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان 🖍️شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با هدف تقویت هماهنگی در اطلاع‌رسانی، بررسی سند راهبردی روابط‌عمومی توسعه‌گرا، مدیریت مصرف انرژی، نقش روابط عمومی‌ها در شرایط اضطراری و همراهی دستگاه‌ها برای میزبانی رویدادهای مهم علمی و ورزشی استان برگزار شد. 🖍️به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در این نشست، ارائه پیشنهادها و دیدگاه‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی درباره «سند راهبردی روابط‌عمومی توسعه‌گرا» که پیش از این با حضور استاندار کرمان و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور رونمایی شده بود، مورد تأکید قرار گرفت. محمدرضا نژادحیدری، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان: 🖍️هم‌افزایی و هماهنگی میان روابط عمومی‌ها می‌تواند به ارتقای کیفیت اطلاع‌رسانی، افزایش اعتماد عمومی و معرفی بهتر ظرفیت‌های استان کمک کند. https://gov.kr.ir @kerman_gov
⭕️مساعدت وزارت کشور برای تخصیص ارز از محل منابع حاصل از صادرات، به خودروسازان استان کرمان با هدف حفظ اشتغال ♦️استاندار کرمان از مساعدت معاون اقتصادی وزیر کشور با تسهیل تخصیص ارز مورد نیاز شرکت‌های خودروسازی استان از محل منابع حاصل از صادرات خبر داد و گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از تعدیل نیرو و حفظ اشتغال در استان انجام می‌شود به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان در تشریح جزئیات نشست مشترک خود و رئیس مجمع نمایندگان استان با معاون اقتصادی وزیر کشور: ♦️در این نشست تصمیماتی در زمینه تخصیص ارز مورد نیاز این شرکت‌ها اتخاذ شد تا بخشی از ارز از محل منابع حاصل از صادرات تأمین شود. همچنین موضوع امکان تأمین بخشی از نیاز ارزی این واحدها از طریق تهاتر صادراتی و فعالیت‌های صادراتی خود شرکت‌ها نیز بررسی شد ♦️امیدواریم با اجرای این تصمیمات از بروز تعدیل نیروی احتمالی در شرکت‌های خودروسازی جلوگیری کرده و زمینه حفظ اشتغال موجود در استان را فراهم کنیم. ♦️با وجود همه مسائل و مشکلات ناشی از تبعات جنگ، تاکنون مدیریت و کنترل مناسبی در زمینه حفظ نیروهای شاغل در استان اعمال شده است و امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها بتوانیم در مسیر صیانت از اشتغال و تولید حرکت کنیم @kerman_gov
⭕️تصمیم‌گیری نهایی درباره وضعیت فعالیت ادارات کرمان در پی آلودگی هوا تا ساعت 5 بامداد فردا 🔺مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از پایش مستمر شاخص‌های آلودگی هوا در استان خبر داد و تأکید کرد: تصمیم‌گیری نهایی درباره احتمال تعطیلی یا تغییر در فعالیت ادارات برای صبح سه‌شنبه، پس از بررسی‌های کارشناسی و هماهنگی با استاندار، ساعت 5 بامداد فردا اعلام خواهد شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، غلامرضا نژادخالقی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال تداوم آلودگی فصلی در صبح فردا (سه‌شنبه 19 خردادماه): 🔺با توجه به ناپایداری‌های جوی، کارگروه رصد دائم وضعیت هوا از امشب شاخص‌های آلودگی را به‌صورت لحظه‌ای و دقیق بررسی می‌کند. 🔺تحلیل‌های کارشناسی و نتایج نهایی برای اتخاذ تصمیم، در ساعت 05:00 بامداد فردا ضمن هماهنگی کامل با استاندار کرمان جمع‌بندی و به اطلاع عموم خواهد رسید. 🔺در صورت عبور شاخص‌ها از حدود مجاز، فرمانداران اختیار تام دارند تا نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم از جمله تعطیلی ساعتی یا روزانه اقدام کنند. 🔺شهروندان با توجه به احتمال تغییرات جوی در ساعات اولیه صبح فردا، پیش از خروج از منزل، آخرین وضعیت تعطیلی یا فعالیت ادارات را از طریق شبکه‌های رسمی استانداری کرمان در فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز کرمان پیگیری کنند تا ضمن حفظ سلامت خود، از بروز هرگونه سردرگمی احتمالی جلوگیری شود. 🔗اخبار استانداری کرمان در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا، بله و سروش پلاس را به نشانی زیر دنبال کنید: @kerman_gov
🗂️|| استاندار کرمان از مساعدت معاون اقتصادی وزیر کشور با تسهیل تخصیص ارز مورد نیاز شرکت‌های خودروسازی استان از محل منابع حاصل از صادرات خبر داد و گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از تعدیل نیرو و حفظ اشتغال در استان انجام می‌شود 📍نشست مشترک استاندار کرمان و رئیس مجمع نمایندگان استان با معاون اقتصادی وزیر کشور @kerman_gov
⭕️ادارات شهر و شهرستان کرمان امروز باز هستند ⭕️توصیه به رعایت نکات بهداشتی برای گروه‌های حساس ♦️مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان اعلام کرد با توجه به قرار داشتن شاخص آلودگی هوا در سطح غیرخطرناک برای عموم، تمامی ادارات شهر و شهرستان کرمان امروز سه‌شنبه ۱۹ خردادماه به‌صورت عادی فعالیت می‌کنند به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، غلامرضا نژادخالقی: ♦️با توجه به پایین بودن شاخص‌های آلایندگی و قرار گرفتن آن‌ها در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس و غیرخطرناک برای عموم، تمامی ادارات در شهر و شهرستان کرمان امروز به‌طور عادی فعالیت خود را انجام می‌دهند. ♦️با وجود وضعیت شاخص‌ها، همچنان توصیه می‌شود گروه‌های حساس از جمله کودکان، سالمندان و افرادی که دارای بیماری‌های تنفسی هستند، در ترددهای خود رعایت نکات بهداشتی را به‌طور جدی رعایت کنند ♦️مدیریت شرایط در سطح شهرستان‌ها به‌طور کامل بر عهده فرمانداران است 🔗اخبار استانداری کرمان در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، ایتا، روبیکا، بله و سروش پلاس را به نشانی زیر دنبال کنید: @kerman_gov
📭استانداری کرمان از دریچه رسانه های مکتوب 🗂 آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز کیمیای دانش ۴۲ در بردسیر 🗞️ هفته نامه پته کرمان 🆔 @kerman_gov
🔵آغاز بزرگترین عملیات آبرسانی روستایی کشور در استان کرمان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومانی 🔵بهره‌برداری از خط انتقال آب از دریا به کرمان در تابستان امسال 🔵برآیند اجرای سند «کرمان برفراز» به‌ویژه در زمینه همراهی نخبگان، موفقیت‌آمیز بوده است 🔹استاندار کرمان گفت: برآیند اجرای سند «کرمان برفراز» به‌ویژه در زمینه همراهی نخبگان با این گفتمان موفقیت‌آمیز بوده است. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی صبح سه‌شنبه ۱۹ خردادماه در گفتگوی رادیویی برنامه "سلام کرمان": 🔹آغاز بزرگترین عملیات آبرسانی روستایی کشور در استان کرمان با انعقاد تفاهم‌نامه آبرسانی به ۶۶۴ روستای بالای ۲۰ خانوار و حجم اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی اب و فاضلاب کشور 🔹تا هفته دولت (شهریور ماه) ۶۰ روستای این تفاهمنامه به مرحله افتتاح می‌رسند و دیگر روستاها نیز به تدریج وارد شبکه خواهند شد. 🔹در وزارت صمت نشستی با معاون پارلمانی و امور حقوقی وزارتخانه در خصوص مسائل واحدهای صنعتی و معدنی داشتیم تا شاهد دستاوردهای خوبی برای استان باشیم. https://gov.kr.ir @kerman_gov
🟢چراغ سبز معاون استاندار کرمان برای سرمایه‌گذاران احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان؛ مجوزها یک‌هفته‌ای صادر می‌شود ✅معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از صدور مجوزهای واگذاری زمین و ساختگاه برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، حداکثر ظرف مدت یک هفته خبر داد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علی‌اصغر ذاکری در سیزدهمین جلسه بررسی وضعیت نیروگاه‌های خورشیدی استان: ✅با گذشت سه ماه از آغاز برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های مستمر، میزان پیشرفت پروژه‌ها همچنان کمتر از انتظار است و این وضعیت برای استانی که هدف‌گذاری ورود ۶۵۰ مگاوات برق به مدار را دنبال می‌کند، قابل قبول نیست. ✅صنایع و شرکت‌های معدنی بزرگ استان باید به‌صورت جدی پای کار بیایند؛ در غیر این صورت، بسته‌های تشویقی و تنبیهی مصوب در شورای معادن استان برای تسریع در ایفای تعهدات آنان به‌کار گرفته خواهد شد. ✅تمامی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که دارای تجهیزات اولیه باشند، در اولویت صدور مجوزها قرار می‌گیرند. https://gov.kr.ir @kerman_gov