eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️انتصاب سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان 🔺طی حکمی از سوی استاندار کرمان، سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان منصوب شد 🔺به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، با صدور حکمی از سوی دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان، «یحیی حاتمی» به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان منصوب شد 🔻 عضویت در کانال های اطلاع‌رسانی استانداری کرمان: ✅ ایتا ‌eitaa.com/kerman_gov ✅ روبیکا ‌rubika.ir/kerman_gov ✅ بله ‌ble.ir/kerman_gov ✅ سروش ‌splus.ir/kerman_gov ✅ واتساپ https://whatsapp.com/channel/0029Vb1XWMrJ3jur2QS0o01J
⭕️کرمان باید در حوزه هوشمندسازی در کشور پیشرو باشد ⭕️کرمان به پایتخت معدن هوشمند کشور تبدیل شود ⭕️هوشمندسازی معادن امروز برای استان کرمان یک ضرورت است ⭕️لزوم تقویت ارتباط میان صنعت، معدن، دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان 🔺استاندار کرمان گفت: استان کرمان که پایتخت معدن ایران است، می‌خواهد به پایتخت معدن هوشمند کشور تبدیل شود و این هدف با همراهی بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌های دانش‌بنیان و ظرفیت‌های دانشگاهی امکان‌پذیر است. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی چهارشنبه ۲۷ خردادماه در جلسه هوشمندسازی معادن: 🔺امروز با یک ضرورت جدی در حوزه هوشمندسازی معادن مواجه هستیم 🔺باید حداکثر بهره‌برداری را از این ظرفیت در مسیر هوشمندسازی و افزایش بهره‌وری داشته باشیم. 🔺باید در کشور در حوزه هوشمندسازی معادن پیشرو باشیم و مشوق‌های مناسبی نیز برای معادن و بنگاه‌های اقتصادی فعال در این عرصه پیش‌بینی شده است 🔺تأثیر هوشمندسازی بر خود معدن و اقتصاد استان غیرقابل انکار است و این موضوع امروز به یک ضرورت برای ما تبدیل شده است. https://gov.kr.ir @kerman_gov
🔴نمایندگان کرمان در نشست بررسی وضعیت راه‌های استان چه گفتند؟ 🔴تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه کریدورهای راهبردی و ایفای تعهدات معادن در استان در نشست بررسی وضعیت راه‌های استان کرمان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، به ریاست استاندار کرمان برگزار شد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین مطالبات و نیازهای حوزه‌های انتخابیه خود در بخش راه و حمل‌ونقل را مطرح کردند. 🔺انارکی محمدی: ضرورت تکمیل محور «رفسنجان – بهرمان – انار» 🔺شهباز حسن‌پور: مطالبه‌گری از معادن برای توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل 🔺غلامرضا نویدی: تأکید بر تکمیل آزادراه «انار – شهربابک – سیرجان» 🔺یاسر سلیمانی: مطالبه تسریع در پروژه‌های بافت و ارزوئیه 🔺محمد معتمدی‌زاده: کریدور شمال ـ جنوب؛ مطالبه راهبردی استان 🔺عبدالحسین همتی: لزوم شتاب‌بخشی به پروژه‌های راه‌سازی در زرند و کوهبنان 🔺مجید دوستعلی: توسعه استان در گرو تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل 🔺حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی: تأکید بر تکمیل محورهای شرق استان https://gov.kr.ir @kerman_gov
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه بهسازی و احداث باند دوم محور "کرمان - راور - دیهوک" ✅بازوند: تعیین تکلیف کریدور "بندرعباس - سرخس" در کرمان؛ قطعات باقی‌مانده به مناقصه می‌رود 🔰معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور از تعیین تکلیف بخش‌های باقی‌مانده کریدور «بندرعباس - سرخس» در محدوده استان کرمان خبر داد به گزارش روابط‌عمومی استانداری کرمان، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی و احداث باند دوم محور "کرمان - راور - دیهوک" با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان: 🔰کریدور بندرعباس - سرخس در محدوده استان کرمان به دلیل برخی چالش‌ها نسبت به سایر استان‌های مسیر عقب‌ماندگی‌هایی داشته، اما اکنون با برنامه‌ریزی انجام شده، روند تکمیل آن شتاب خواهد گرفت. 🔰کنارگذر شهر راور و همچنین ۴۳ کیلومتر از محور راور به سمت خراسان جنوبی هنوز وارد فاز پیمان نشده است که مقرر شد پس از تکمیل مطالعات و در صورت نداشتن ملاحظات زیست‌محیطی، مجوز برگزاری مناقصه برای این بخش‌ها صادر شود. https://gov.kr.ir @kerman_gov
🔴گزیده سخنان استاندار کرمان در آیین افتتاح و بهره‌برداری باند دوم محور «کرمان _بافت»(قطعه ششم) ♦️در کمترین زمان ممکن قطعه‌ دیگری از عملیات احداث این مسیر را آغاز خواهیم کرد ♦️مطالبه و اولویت اول مردم کرمان، مباحث جاده است ♦️امسال کارهای بسیار خوبی در حوزه راه در استان انجام شده است ♦️چشم‌انداز داریم که در مدت زمان کوتاهی بخشی از جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته در بحث زیرساخت‌های جاده‌ای را جبران کنیم @kerman_gov
⭕️افتتاح ۱۷ کیلومتر از باند دوم محور «کرمان _ بافت» با حضور استاندار کرمان و معاون وزیر راه و شهرسازی 🔺مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ۱۷ کیلومتر باند دوم محور «کرمان _ بافت» (قطعه ۶) با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار کرمان و نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، یاسر سلیمانی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم: 🔺امروز ۱۷ کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری رسیده است، اما این بخش در بازه زمانی حدود ۲۰ سال اجرا شده و این موضوع نشان‌دهنده شرایط و انتظاری است که مردم منطقه در سال‌های گذشته با آن مواجه بوده‌اند. 🔺هیچ جهادی بالاتر از جاده‌سازی نیست، زیرا با احداث راه‌های استاندارد می‌توان از وقوع بسیاری از تصادفات مرگبار جلوگیری کرد و خسارت‌های انسانی را کاهش داد. https://gov.kr.ir @kerman_gov
⭕️جاده؛ مطالبه اول مردم و اولویت نخست استان است ⭕️روند تکمیل پروژه‌های راهسازی استان ادامه خواهد یافت ♦️استاندار کرمان گفت: مطالبه اول مردم کرمان مباحث مرتبط با جاده است و این موضوع در هر فرصتی به عنوان اولویت نخست استان مطرح می‌شود. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی چهارشنبه ۲۷ خردادماه در آیین افتتاح ۱۷ کیلومتر از باند دوم محور «کرمان _ بافت» با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی: ♦️با قولی که معاون وزیر راه و شهرسازی داده‌اند، در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی قطعه دیگری از این مسیر آغاز خواهد شد ♦️ پیگیری خواهیم کرد تا دو قطعه باقی‌مانده این محور و همچنین قطعه باقی‌مانده محور راور تکمیل شود تا مسیر بافت تا دیهوک به عنوان یک پروژه واحد به بهره‌برداری کامل برسد. ♦️برای تکمیل این پروژه از همه ظرفیت‌های موجود در سطح ملی، استانی و همچنین توان بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد تا انتظار به حق مردم منطقه محقق شود. ♦️این چشم‌انداز وجود دارد که در مدت زمانی نه چندان طولانی، بخشی از عقب‌ماندگی‌های گذشته استان در حوزه زیرساخت‌های جاده‌ای جبران شود. https://gov.kr.ir @kerman_gov
✴️پیگیری مصوبات سفر مدیرعامل بانک تجارت به کرمان/ تأکید بر تأمین مالی طرح‌های اولویت‌دار و توسعه ابزارهای تعهدی 🔸جلسه پیگیری مصوبات سفر مدیرعامل بانک تجارت به استان کرمان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیران ارشد این بانک و مسئولان استانی برگزار و مهم‌ترین محورهای همکاری در زمینه تأمین مالی واحدهای تولیدی و طرح‌های اولویت‌دار استان مورد بررسی قرار گرفت. 🔸به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در این نشست، روند اجرای مصوبات سفر مدیرعامل بانک تجارت به کرمان ارزیابی شد و راهکارهای تسهیل تأمین مالی واحدهای تولیدی و اقتصادی استان با تمرکز بر معرفی پروژه‌ها و طرح‌های مهم و اولویت‌دار برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های بانک تجارت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 🔸در این جلسه با بر ضرورت حمایت مؤثر از بخش تولید، شناسایی و معرفی پروژه‌های دارای اولویت استان به منظور تأمین مالی و همچنین استفاده گسترده‌تر از ابزارهای تعهدی و خدمات نوین بانکی تأکید شد؛ موضوعاتی که می‌توانند نقش مهمی در تسریع اجرای طرح‌های اقتصادی و افزایش توان سرمایه‌گذاری در استان ایفا کنند. https://gov.kr.ir @kerman_gov
🔵۸ هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی در کرمان در دست اجراست 🔵آغاز فاز جدید توسعه بزرگراه‌ها و آزادراه‌های استان با مشارکت بخش خصوصی 🔹معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از اجرای حدود ۸ هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی در استان کرمان خبر داد و گفت: در صورت اخذ مجوزهای لازم، عملیات اجرایی حدود ۸ هزار میلیارد تومان پروژه جدید در حوزه بزرگراه‌های استان نیز آغاز خواهد شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، هوشنگ بازوند چهارشنبه ۲۷ خردادماه در مراسم افتتاح ۱۷ کیلومتر از باند دوم محور «کرمان - بافت»: 🔹با وجود شرایط دشوار کشور و فشارهای ناشی از جنگ و تحریم، روند اجرای پروژه‌های زیربنایی در کشور بدون وقفه ادامه یافته و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل با جدیت دنبال می‌شود. 🔹مجوز ادامه اجرای بخش باقی‌مانده محور محور «کرمان _ بافت» صادر خواهد شد 🔹 در حال رایزنی برای ورود شرکای بخش خصوصی به پروژه‌های زیرساختی استان کرمان هستیم و امیدواریم در هفته‌ها و ماه‌های آینده، این مشارکت‌ها به نتیجه برسد https://gov.kr.ir @kerman_gov
42.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥|| چهل‌وششمین دورۀ رقابت‌های بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی 📍کرمان _ سالن فجر ورزشگاه امام علی (ع) @kerman_gov
🔴دو پروژه آزادراهی برای استان کرمان تعریف شده است 🔴توسعه آزادراه‌های کرمان با مشارکت بخش خصوصی دنبال می‌شود 🔴۱۴ کیلومتر دیگر از محور «کرمان _ بافت» به مناقصه می‌رود ♦️معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: دو پروژه آزادراهی برای استان کرمان تعریف شده است و با نهایی شدن توافق‌ها با سرمایه‌گذاران، توسعه زیرساخت‌های آزادراهی استان با مشارکت بخش خصوصی دنبال خواهد شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، هوشنگ بازوند ۲۷ خردادماه در حاشیه سفر به شهرستان بافت و در جمع خبرنگاران: ♦️در توافقی که با استاندار کرمان انجام شده، برنامه‌ریزی برای حضور بخش خصوصی در پروژه‌های آزادراهی استان در دستور کار قرار گرفته است. ♦️برنامه ما این است که موضوع توسعه آزادراه‌ها با مشارکت بخش خصوصی در استان کرمان در سال جاری به مرحله اجرا و پایداری برسد. ♦️۱۴ کیلومتر دیگر از محور «کرمان _ بافت» مجوز برگزاری مناقصه دریافت خواهد کرد و ۱۲ کیلومتر از محور «رابر _ بزنجان» نیز مجوز مناقصه گرفته است تا روند توسعه این محورهای ارتباطی با سرعت بیشتری دنبال شود. https://gov.kr.ir @kerman_gov
🔘افتتاح بخشی از باند دوم محور «سیرجان _ قطروئیه» با حضور استاندار کرمان و معاون وزیر راه و شهرسازی 🖋️بخشی از باند دوم محور «سیرجان _ قطروئیه» به طول ۲۵ کیلومتر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت به بهره‌برداری رسید 🖋️به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، این پروژه که با هدف ارتقای ایمنی تردد، افزایش ظرفیت عبور و مرور و تسهیل ارتباطات جاده‌ای در یکی از محورهای مهم استان کرمان اجرا شده است، از طرح‌های زیرساختی و راهبردی در حوزه توسعه شبکه راه‌های کشور به شمار می‌رود. 🖋️بر اساس این گزارش، مبلغ اولیه قرارداد این پروژه ۵۸۳۰ میلیارد ریال بوده که با احتساب تعدیل‌ها و هزینه‌های اجرایی، هزینه به‌روز شده بخش مورد بهره‌برداری آن به ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال رسیده است. 🖋️افتتاح این بخش از باند دوم محور «سیرجان _ قطروییه»، گامی مؤثر در راستای افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای، کاهش سوانح رانندگی و تسریع در جابه‌جایی مسافر و کالا در این مسیر مهم ارتباطی استان کرمان ارزیابی می‌شود. https://gov.kr.ir @kerman_gov