eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
🔵در ادامه توسعه راه‌های استان؛ عملیات اجرایی دو محور ارتباطی در شهرستان شهربابک با حضور استاندار کرمان آغاز شد 🔵باید زمینه جمعیت‌پذیری روستاها را فراهم کرد 🔵هر محور مواصلاتی جدید، به معنای ظرفیت‌سازی و افزایش پتانسیل‌های منطقه 🔹در جریان سفر پنجشنبه ۲۸ خردادماه دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان به شهرستان شهربابک، عملیات اجرایی احداث محور روستایی «خَبر _ مروست» و محور شهری «جَوزم _ دِهج» آغاز شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی، استاندار کرمان: 🔹با وجود محدودیت‌های موجود در منابع، ظرفیت‌های قابل‌توجهی برای توسعه و ایجاد فرصت‌های جدید در روستاها وجود دارد. ،🔹باید زمینه جمعیت‌پذیری روستاها را فراهم کرده و با شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود، زمینه شکوفایی آن‌ها را مهیا کنیم 🔹جاده از زیرساخت‌های توسعه است و برای فعال کردن بخش‌های دیگر نیازمند گسترش ارتباطات و راه هستیم 🔹احداث هر محور مواصلاتی به معنای تضعیف محور دیگر نیست، بلکه ظرفیت‌سازی و افزایش پتانسیل‌های منطقه محسوب می‌شود. https://gov.kr.ir @kerman_gov
✅پیوند با روحیه ایثار و مقاومت، کشور را در مسیر حرکت خود موفق می‌دارد 🔰استاندار کرمان گفت: پیوند با روحیه ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت است که این کشور و نظام را در مسیر حرکت خودش موفق می‌دارد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی شامگاه پنج‌شنبه ۲۸ خردادماه در یادواره سرداران و ۱۲۱ شهید بخش نوق رفسنجان: 🔰برگزاری یادواره شهدا، زنده نگه داشتن یاد شهدای عزیز و پیوند خوردن با روحیه ایثار و از خودگذشتگی و مقاومت است که این کشور و نظام را در مسیر حرکت خودش موفق می‌دارد. 🔰 اگر مردم عزیز ما در طول ماه‌های گذشته در میدان حضور پیدا کرده و نیروهای مسلح خودشان را حمایت کردند و اگر نیروهای مسلح و رزمندگان ما در مقابل دو ارتش و قدرت بزرگ دنیا جانانه مقاومت کرده و سر تسلیم خم نکردند؛ به برکت روحیه ایثار و از خودگذشتگی است که شهدای عزیز به این جامعه هدیه کردند. 🔰 راه تقویت این روحیه، برگزاری همین یادواره‌ها و یادمان‌های شهدا و پیوند خوردن مرتب با یاد و نام شهدای عزیز و بازآفرینی نقش و جایگاه شهدا و ایثارگری‌ها در مسیر رو به رشد جامعه است. https://gov.kr.ir @kerman_gov
29.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥|| چهل‌وششمین دورۀ رقابت‌های بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی در کرمان - رئیس سازمان لیگ کشتی از میزبانی کرمانی‌ها می‌گوید 📍کرمان _ سالن فجر ورزشگاه امام علی (ع) @kerman_gov
راه خدمت هنوز ادامه دارد دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان در شبکه اجتماعی نوشت: خداقوت… برای روزهایی که شاید سنگین‌ترین و پرالتهاب‌ترین روزهای مدیریت کشور در سال‌های اخیر بود؛ برای ساعت‌هایی که مردم نگران بودند و شما بار مسئولیت یک ملت را بر دوش داشتید؛ برای صبری که به خرج دادید، برای ایستادگی در برابر فشارهای کم‌سابقه و برای تلاشی که بی‌وقفه ادامه یافت. ما از نزدیک دیدیم که در سخت‌ترین شرایط، ارتباطتان با استان‌ها قطع نشد، به مدیران میدان دادید و با وجود همه محدودیت‌ها، اداره کشور را لحظه‌ای رها نکردید. امروز که خبر توافق، امید را در دل بسیاری از مردم زنده کرده است، این موفقیت را تبریک می‌گویم و از صمیم قلب آرزو دارم این مسیر به صلحی پایدار، در سایه حفظ عزت و حقوق ملت بزرگ ایران، منتهی شود. امیدوارم روزهای پیش رو، روزهای باز شدن گره‌های زندگی مردم، روزهای رونق تولید و سرمایه‌گذاری، روزهای آبادانی و بازسازی ایران عزیز و روزهای لبخند بیشتر بر چهره هموطنانمان باشد. خداقوت آقای رئیس‌جمهور! راه خدمت هنوز ادامه دارد، اما امروز بیش از هر زمان دیگری، مردم به آینده امیدوارترند @kerman_gov
🔴مدیرپروری در بنگاه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری برای آینده توسعه کرمان است 🔸معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت توجه به تربیت مدیران جوان و توانمند در بنگاه‌های اقتصادی، این رویکرد را زمینه‌ساز شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد استان دانست و بر سرمایه‌گذاری هدفمند در حوزه مدیرپروری تأکید کرد. به گزارش روابط‌عمومی استانداری کرمان، غلامرضا سالاری، در آیین افتتاح باشگاه مدیران جوان گل‌گهر: 🔸توجه به مدیرپروری به‌ویژه در بنگاه‌های اقتصادی، ضرورتی راهبردی برای استمرار توسعه و پویایی اقتصاد استان است. 🔸تربیت مدیران جوان، ماهر و توانمند که از دانش، خلاقیت و روحیه نوآوری برخوردار باشند، می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های اقتصادی کرمان و ارتقای بهره‌وری در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی باشد. 🔸ایجاد بسترهای آموزشی و مهارتی برای پرورش نسل جدید مدیران، تضمین‌کننده آینده موفق بنگاه‌های اقتصادی و توسعه پایدار استان خواهد بود https://gov.kr.ir @kerman_gov
22.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥|| چهل‌وششمین دورۀ رقابت‌های بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی 📍کرمان _ سالن فجر ورزشگاه امام علی (ع) @kerman_gov
🤼تماشای جدال مدعیان کشتی ایران توسط استاندار کرمان در روز پایانی جام تختی 🔸استاندار کرمان با حضور در ورزشگاه فجر کرمان و تماشای رقابت‌های روز پایانی چهل‌وششمین دوره مسابقات کشتی جهان‌پهلوان تختی، از میزبانی موفق این رویداد ملی تقدیر کرد و بر برنامه‌ریزی برای تبدیل کرمان به یکی از استان‌های رویدادمحور کشور در حوزه ورزش تأکید کرد 🔸به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان، جمعه ۲۹ خردادماه با حضور در ورزشگاه فجر کرمان، رقابت‌های روز پایانی چهل‌وششمین دوره مسابقات کشتی جهان‌پهلوان تختی و مرحله انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سه وزن را از نزدیک تماشا کرد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تقابل حسن یزدانی و امیرعلی آذرپیرا، دو چهره شاخص و مدال‌آور کشتی ایران و جهان در وزن ۹۴ کیلوگرم در مرحله انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، اشاره کرد. دکتر محمدعلی استاندار کرمان در حاشیه این مسابقات 🔸نگاه ما این است که کرمان را به یکی از استان‌های رویدادمحور در حوزه ورزش تبدیل کنیم و با تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی موجود در استان، این هدف محقق خواهد شد @kerman_gov
📸|گزارش تصویری | حضور استاندار کرمان در محل برگزاری مسابقات جام جهان‌پهلوان تختی و انتخابی تیم ملی کشتی 📍سالن ورزشی فجر استادیوم امام علی (ع) کرمان _ ۱۴۰۵/۰۳/۲۹ 📷 عکس از: محمدحسین قنبری @kerman_gov