⭕️ضرورت آمادگی استان برای بهرهگیری از فرصتهای سرمایهگذاری خارجی در دوران پساجنگ
🔺استاندار کرمان خواستار آمادگی استان برای بهرهگیری از فرصتهای سرمایهگذاری خارجی در دوران پساجنگ شد
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان، روز شنبه ۳۰ خردادماه در نشست بررسی فرصتهای جذب سرمایهگذاری خارجی در دوران پساجنگ با حضور حسین مرعشی، استاندار اسبق کرمان:
🔺باید در استان آمادگی لازم را برای استفاده از فرصتهای احتمالی و جذب سرمایهگذاری خارجی داشته باشیم.
🔺ظرفیتهای بزرگ معدنی، توانمندیهای گردشگری و کشاورزی، برخورداری از ظرفیتهای گسترده در حوزه انرژی خورشیدی و قرار گرفتن در کریدورهای شمال ـ جنوب و شرق ـ غرب ایران، از مهمترین مزیتهای استان کرمان به شمار میروند
🔺سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست جذب سرمایهگذاری خارجی در کشور شدیم و امنیت سرمایهگذاری حاکم بر استان نیز زمینه بهرهگیری از این ظرفیتها را فراهم کرده است
https://gov.kr.ir
@kerman_gov
🔺یارانه خرداد 1405 به حساب سرپرستان خانوار دهکهای چهارم تا نهم واریز شد
سازمان هدفمندی یارانهها اعلام کرد:
🔹یارانه نقدی مرحله 184 مربوط به خردادماه 1405 به حساب سرپرستان خانوارهای دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و قابل برداشت است.
🔹یارانه مرحله 184 به مبلغ 135 هزار و 490 میلیارد ریال به حساب 15 میلیون و 639 هزار و 132 سرپرست خانوار در دهکهای چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و قابل برداشت است.
🔹مبلغ واریزی با در نظر گرفتن کسر اقساط وامهای سرپرستان وامگیرنده صورت گرفته است.
@kerman_gov
🔵برگزاری همایش فرصتهای سرمایهگذاری شهرستان راور با حضور استاندار کرمان
🔵دکتر طالبی: طرحهای پیشران برای توسعه سرمایهگذاری در راور انتخاب میشود/تعریف بستههای سرمایهگذاری گردشگری کویر
🔹همایش فرصتهای سرمایهگذاری راور با حضور استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری استان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و فعالان اقتصادی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان شنبه ۳۰ خردادماه در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران:
🔹در راستای توسعه گفتمان سرمایهگذاری در استان و فراهم کردن فرصتهای سرمایهگذاری، سلسله نشستهایی با رویکرد معرفی فرصتهای سرمایهگذاری شهرستانها در دستور کار قرار گرفته است
🔹با توجه به ضعف سرمایهگذاریها در شهرستان راور، مقرر شد طرحهای پیشران برای توسعه سرمایهگذاری انتخاب شود
🔹یکی از محورهای مورد توافق در این نشست، حمایت از طرحهای سرمایهگذاری با استفاده از ابزارهای مختلف حمایتی بود تا زمینه اجرای پروژههای اولویتدار در شهرستان راور فراهم شود.
https://govkr.ir
@kerman_gov
🔴آغاز فعالیت کمپ ماده ۱۶ جنوب استان در جیرفت طی دو هفته آینده
🔺معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان از راهاندازی و آغاز به کار کمپ ماده ۱۶ جنوب استان در شهرستان جیرفت طی یک تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: با تکمیل زیرساختهای فیزیکی و تحویل مجموعه به بهزیستی، این مرکز بهزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، ابوذر عطاپوروزیری در حاشیه نشست بررسی وضعیت راهاندازی کمپ ماده ۱۶ جنوب استان:
🔺مقرر شد پس از تکمیل نهایی و آمادهسازی فیزیکی مجموعه که در حال حاضر بخش عمده آن انجام شده و تنها اقدامات جزئی باقی مانده است، مرکز به مجموعه بهزیستی شهرستان تحویل داده شود.
🔺کمپ ماده ۱۶ جنوب استان نیز بر اساس ضوابط و الگوی اجرایی موجود در دیگر مراکز ماده ۱۶ استان فعالیت خواهد کرد و خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه میدهد.
🔺با همکاری و سایر دستگاههای مسئول، پیشبینی میشود فعالیت کمپ ماده ۱۶ جنوب استان در شهرستان جیرفت ظرف یک تا دو هفته آینده به صورت رسمی آغاز شود.
https://gov.kr.ir
@kerman_gov
✴️توسعه متوازن در استان، در گروی فعال شدن ظرفیتهای اقتصادی شهرستانها
✴️تقویت زیرساختهای گردشگری، نقش مهمی در توسعه اقتصادی راور ایفا خواهد کرد
✴️ضرورت برنامهریزی برای استفاده از سرمایههای خرد مردم
🔸استاندار کرمان گفت: توسعه متوازن در استان کرمان زمانی محقق خواهد شد که ظرفیتهای اقتصادی شهرستانهای مختلف بهصورت مؤثر فعال شوند و الگوهای توسعه در شهرستانهای دارای ظرفیتهای بالقوه و بکر شکل بگیرد
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی شنبه ۳۰ خردادماه در همایش فرصتهای سرمایهگذاری شهرستان راور:
🔸امروز سرمایهگذاری به عنوان یکی از کلیدواژههای اصلی استان کرمان مورد توجه قرار گرفته و اهتمام مناسبی از سوی بخش خصوصی و دستگاههای مسئول برای توسعه سرمایهگذاری در استان وجود دارد.
🔸اگر در مدیران اجرایی شهرستان و استان و همچنین در معرفی فرصتهای سرمایهگذاری تغییر رویکرد ایجاد شود، قطعاً اتفاقات خوبی برای شهرستان راور نیز رخ خواهد داد.
🔸تقویت زیرساختهای گردشگری و فعال شدن بومگردیها میتواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی شهرستان راور ایفا کند.
https://gov.kr.ir
@kerman_gov