eitaa logo
بیداری طلاب
60هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
3.7هزار ویدیو
86 فایل
🔳 قال عیسی ع: کونوا نقّاد الکلام 🔳 پایگاه خبری مستقل حوزه های علمیه 🔻خبر حوزه🔻 قدیم 🔳 اخبار حوزه بدون سانسور 🔳 راه ارتباطی 🆔 @hhh111 🖥دیدن سوابق تبلیغ و سفارش 👇 http://eitaa.com/joinchat/2893545491Ceb56fbfddd
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻دروغ بستن علی کریمی به حضرت آیت الله مکارم شیرازی انقدر وقیحانه دروغ گفته که خود فرد قلابی هم تکذیب کرده است. ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
🔻امام صادق عليه‌السلام: تُقْبَضُ فِیهَا امْرَأَةٌ مِنْ وُلْدِی اسْمُهَا فَاطِمَةُ بِنْتُ مُوسَى وَ تُدْخَلُ بِشَفَاعَتِهَا شِیعَتِی الْجَنَّةَ بِأَجْمَعِهِمْ 🏴 در قم بانویی از فرزندان من که نامش فاطمه (حضرت معصومه) دختر موسی (ع) است، از دنیا می‌رود؛ بانویی که به شفاعت او همه شیعیانم داخل بهشت می‌گردند. 📚 بحارالانوار، ج۶۰، ص ۲۲۸ 🔻امام خامنه‌ای: بدرقه ستاره‌ها رهبرانقلاب‌اسلامی: این دختر جوان تربیت‌شده دامان اهل‌بیت، با پاشیدن بذر معرفت در طول مسیر و بعد رسیدن به قم، موجب شد که قم به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل‌بیت بدرخشد. ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
12.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥چرا اداره‌کنندگان اغتشاش دستور به عملیات ترور می‌دهند؟ ⭕️دنبال ترساندن و خسته کردن ما مردم‌ هستند! ⭕️برخی عمامه‌به‌سرهای ناباب هم ابوموسی‌‌ اشعری‌وار، ادای صلحِ کل در می‌آورند و طرفین را به عدم خشونت دعوت می‌کنند!! ⭕️لعنت خدا بر تو که به این بی‌پناهِ گلوله‌خورده می‌گویی: خشونت نکن! مگر او چه خشونتی کرد؟!! 🔰 ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
♨️بی‌بی‌سی فارسی و تغییر جهت جنگ شناختی بسمت روحانیت 🔻بی‌بی‌سی فارسی ۱۲ آبان ۱۴۰۱، در گزارشی با عنوان "اعتراضات در ایران؛ «عمامه‌پرانی» از چه زمانی آغاز شد؟" نوشت: در جریان اعتراضات اخیر، معترضان عمامه بعضی از روحانیون را از سرشان برداشتند! ▫️اما اهداف احتمالی این فاز جنگ شناختی روانی چیست؟ 1⃣تاریخ سازی جهت رسمیت دادن و هویت بخشی به توهین علیه روحانیت 2⃣عادی سازی و جسارت بخشی برای پرتکرار شدن این قبیل رفتارهای زشت و مبتذل 3⃣فانتزی سازی تا نفرت پراکنی علیه روحانیت بدلیل امکان برخورد و تنش از جانب طلاب مورد آسیب و آزار 4⃣ قداست زدایی و احترام شکنی از لباس و هویت و منزلت روحانیت در سطح افکارعمومی با وایرال کردن بی‌احترامی‌ها 5⃣تهدید روحانیت در جهت ناامن کردن فضا برای واکنش های روشنگرانه، تحلیلی و میدانی و بنوعی فلج تبیینی با هراس افکنی از ارتباط مستقیم روحانیت با مردم 6⃣تحریک و تحت فشارگذاشتن قشر نخبگانی ساکت و نه چندان فعال و روشنگر برای موضع‌گیری علیه حاکمیت 7⃣ مشروعیت بخشی به اغتشاشات از طریق تحریک و به میدان کشیدن پای روحانیت غیرهمسو با حاکمیت 8⃣ برچسب درباری و حکومتی زدن به روحانیت مخالف اغتشاش و ناآرامی جهت خنثی سازی افکار و رفتار تبیینی طلاب و فضلای روشنفکر انقلابی 9⃣ترویج و تئوریزه سازی سکولاریسم و تفکیک دین از سیاست با طرح جداسازی روحانیت از حکومت و پیوستن به مردم!! 🔟 تکمیل پروژه دین‌زدایی در جنگ شناختی با تولید نفرت، ترویج سکولاریسم، برچسب آخوند درباری و چالش عمامه‌پرانی ✍علیرضامحمدلو مدرس رسانه/پژوهشگر علوم اجتماعی @andisheengelabi ♨️ @khabarehowze ♨️
♨️روزنامه دولت اظهارات مولوی عبدالحمید؛ عامل تحریک و زمینه‌ساز آشوب‌ها بود روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت نوشت: 🔹اظهارات دشمن‌پسند مولوی عبدالحمید که با ولع از سوی رسانه‌های امریکایی و سعودی بازنشر شد، از جمله عوامل تحریک و زمینه‌ساز آشوب‌ها بود که تاکنون به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر در زاهدان و ترور تعدادی از نیرو‌های انتظامی و روحانیون شیعه در دیگر شهر‌های استان دامن زده است. ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
🔻سیستان و بلوچستان با تحریک عبدالحمید همچنان قربانی می‌گیرد 🔹دیروز بعد از نماز جمعه در مسجد مکی باز هم فضای سیستان‌و‌بلوچستان ملتهب شد. تمرکز این آشوب‌ها این‌بار نه در زاهدان که در خاش بود. 🔹فرمانداری، ساختمان جهاد کشاورزی و چندین ساختمان دولتی دیگر، چندین کیوسک و خودرو پلیس، خودروی شخصی مردم و تقریبا همه بانک‌ها در خاش از گزند اغتشاش‌گران که از مسجد مکی تحریک شده‌اند در امان نبوده و به آتش کشیده شدند. 🔹همچنین در جریان ناآرامی‌های امروز در خاش چند نفر کشته و زخمی شده‌اند که آمار دقیق آن هنوز اعلام نشده است. 🔹این اغتشاشات تنها یک روز پس از پایان عملیات گاز‌رسانی به خاش صورت گرفته که منابع محلی آن را محل تامل می‌دانند. 🔸در روزهای گذشته امام جماعت مسجد مکی بارها با تحریک اهل سنت زمینه‌ساز اغتشاش در زاهدان شده که به کشته و زخمی شدن مردم و نیروهای حافظ امنیت منجر شده است. 🔸برخی منابع سال‌هاست درخصوص ارتباط مشکوک مولوی عبدالحمید با عربستان و برخی سرویس‌های امنیتی کشورهای منطقه هشدار می‌دهند و معتقدند او خط آشوب را از بیرون مرز‌ها دریافت و در داخل استان پیگیری می‌کند. 🔹همزمان شبکه ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی پوشش گسترده اظهارات عبدالحمید و تصاویر ناآرامی‌ها در زاهدان را در دستور کار قرار داده است. ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
30.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️آیا براندازان رفراندوم را قبول میکنند؟! 🔻پاسخ به مولوی عبدالحمید و افرادی که از رفراندوم دم میزنند... ❌ چرا جمهوری اسلامی رفراندوم برگزار نمیکند؟! 📝کانال شیخ فرهاد فتحی↙️ @sheikh_farhad_fathi ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
✍حجت الاسلام دهبان نوشت 🔻امام عبدالحمید کل مدینه را کتک زده تا با او بیعت کنند بعد او میگوید رفراندوم برگزار کنید. 🔻آیا بر ابوبکر اجماع بود؟ طبری در تاریخ خود، ماوردی شافعی در الحاوی الکبیر و عبدالوهاب نویری در نهایة الارب، می‌نویسند: «و اقبلت اسلم بجماعتها حتی تضایقت بهم السکک فبایعوه، فکان عمر یقول: ما هو الا ان رایت اسلم فایقنت بالنصر؛ قبیله اسلم همگی در مدینه گردآمدند تا با ابوبکر بیعت کنند، آنقدر جمعیت زیاد بود که حتی بازارها نیز گنجایش ایشان را نداشت. عمر گفت: قبیله اسلم را که دیدم یقین به پیروزی پیدا کردم.»  منبع: الطبری، ابی جعفر محمد بن جریر (متوفای۳۱۰)، تاریخ الطبری، ج۲، ص۴۵۸.     الماوردی البصری الشافعی، علی بن محمد بن حبیب (متوفای۴۵۰ه)، الحاوی الکبیر فی فقه مذهب الامام الشافعی و هو شرح مختصر المزنی، ج۱۴، ص۹۹، تحقیق الشیخ علی محمد معوض - الشیخ عادل احمد عبد الموجود، ناشر:دار الکتب العلمیة - بیروت - لبنان، الطبعة الاولی، ۱۴۱۹ ه -۱۹۹۹ م.     النویری، شهاب الدین احمد بن عبد الوهاب (متوفای۷۳۳ه)، نهایة الارب فی فنون الادب، ج۱۹، ص۳۶. ✅نقش قبیله اسلم از نگاه ابن ابی الحدید معتزلی: ابن ابی الحدید معتزلی گوید: «و اذاً قائل آخر یقول: قد بویع أبوبکر فلم ألبث وإذاً أنا بأبی بکر قد أقبل و معه عمر و أبو عبیدة و جماعة من أصحاب السقیفة وهم محتجزون بالأزر الصنعانیّة لایمرّون بأحد إلّا خبطوه و قدّموه فمدّوا یده فمسحوها على ید أبی بکر یبایعه شاء ذلک أو أبى». منبع: شرح نهج البلاغ ابن أبی الحدید : ج 1 ، ص 219 . طبع دار الکتب العلمیّة به تحقیق محمد أبو الفضل ابراهیم یعنی از براء بن عازب یکى از اصحاب رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم ، نقل شده که پس از سقیفه ، أبوبکر و عمر و ابو عبیده جراح و گروهی چماق به دست را دیدم که ژست حمله و تهاجم بخود گرفته و به هر کس مى‌رسیدند وى را کتک مى‌زدند و به زور دست او را گرفته ، بعنوان بیعت ، چه بخواهد و چه نخواهد ، بر روى دست ابوبکر مى‌کشیدند. الجمل، شیخ مفید ، ص 43 ؛ زبیر بن بکار در کتاب موفقیات خود ، به روایت ابن ابی الحدید در شرح نهج البلاغه آورده است که : فبایعت – بنی اسلم - فقوی بهم جانب ابی بکر (ج 2 ، ص 40 ، قم : مکتبه آیت الله مرعشی، 1404 قمری). با بنی اسلم جانب ابوبکر قوی شد! در الکامل ابن اثیر آمده است : و جاءت اسلم فبایعت فقوی جانب ابوبکر بهم و بایع الناس بعد (ج 2 ص 331 ، بیروت : دار صادر ، 1965 میلادی). بنی اسلم آمد و بیعت کردند و جانب ابوبکر قوی شد بعد مردم بیعت کردند! سوال چرا از منافقین کمک گرفته شد؟ وجواب: عن عمر قال : نستعین بقوة المنافق وإثمه علیه (ابن أبى شیبة ، والبیهقى)  أخرجه ابن أبى شیبة (6/200 ، رقم 30653) ، والبیهقى (9/36 ، رقم 17652) ما از قوت منافقین کمک گرفتیم گناهش گردن خودش!! @dehban_ir ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh