eitaa logo
بیداری طلاب
59.2هزار دنبال‌کننده
8.5هزار عکس
3.8هزار ویدیو
87 فایل
🔻قال عیسی علیه السلام کونوا نقّاد الکلام 🔻پایگاه مستقل خبری تحلیلی بیداری طلاب 🔻نشر نظرات تاییدشان نیست 🔁راه ارتباطی https://eitaa.com/hhh111 سوابق و شرایط تبلیغات https://eitaa.com/t_khabar 👈 👈سفارش تبلیغ https://eitaa.com/hhh111
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻تاکید بر تبعیت از حکم مقام معظم رهبری توسط علمای اهل سنت استان گلستان 🔻در نشست تخصصی استهلال که ائمه جمعه و جمعی از علمای اهل سنت استان گلستان حضور داشتند، ✅همگی بر تبعیت از حکم حاکم خصوصا در مسأله رویت هلال ماه مبارک رمضان و شوال تاکید نمودند. ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
♨️درباره حجاب و بی حجاب این روزها... 1⃣ درباره حجاب ۲سؤال برای این روزها قابل طرح است؛ سؤال اول این است که چرا کشف حجاب داریم؟ اما سؤال دوم این است که چرا کشف حجاب نداریم؟ توضیح می‌دهم: 🔶 تمرکز این متن برخلاف تصور رایج روی کشف حجاب نیست، بلکه روی حفظ حجاب است. سؤال ساده است. این روزها که از عدلیه و نظمیه خبری نیست، چرا مردم کشف حجاب نمی‌کنند؟ 🔶 مطابق نظرسنجی همشهری ۷۹درصد پاسخ‌دهنده‌ها معتقدند حتی اگر الزام قانونی هم نباشد، باز هم حجاب‌شان را برنمی‌دارند. ۷درصد هم پاسخ ندادند و اظهار تردید کردند. 2⃣ مردم ما متدین‌ هستند. جامعه ما ایمانی است. بانوان ما در هر سطحی از حجاب آن ‌را حجاب می‌دانند؛ ولو در مصداق اشتباه کنند. به سخن ساده‌تر فردی با حجاب عرفی هم خود را با حجاب می‌داند و حاضر نیست مقابل خدا و دین او، صف بکشد. 🔸ضدانقلاب جاهل تصور می‌کرد شل‌حجابی در ایران یعنی تقابل با نظام؛ تقابل با دین. از این جهت تصور کردند اگر الزام حجاب برداشته شود، مردم یکباره کشف حجاب می‌کنند؛ حال آنکه حجاب در ایران امری فطری و از سر حیا و عفاف است. بدحجابی به‌معنای متعارف نیز از سر سبک زندگی غربی است؛ نه خدای ناکرده فرهنگ بی‌حیایی و بی‌عفتی. 🔸از همین رو پروژه ضدانقلاب شکست خورد، تا آنجا که یک روز به‌خود آمدند و متوجه شدند که همین بدحجاب‌ها مقابل آنها ایستاده‌اند. 🔸امروز هم برخلاف تصورشان می‌بینند که مردم حجاب‌شان را حفظ کرده‌اند و محلی به اینها نمی‌دهند. تا حالا می‌گفتند مردم حجاب نمی‌خواهند و مدعی رفراندوم بودند و الان متوجه شده‌اند اکثریت مردم خواهان حجاب‌ هستند.با این توضیح، برهنگی و کشف حجاب تعرض به حقوق اکثریت است؛ روشن است. 3⃣ تا اینجا مشخص شد جامعه ما عفیف و باحیاست. حالا یک سؤال مطرح است. اگر برداشتن الزام حجاب سهمی در بی‌حجابی ندارد، چرا اصرار داریم قانون حجاب اعمال شود؟ 🔶 پاسخ ساده است. علت این است که ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. فرهنگ به مرور زمان تغییر می‌کند. اگر از آن صیانت نشود هیچ دلیلی ندارد فردا بهتر از امروز باشد. بنابراین نه اینجا و بلکه هرجای عالم برویم بالاخره یک مرزی برای حجاب قرارداد می‌شود و قانون از آن صیانت می‌کند. اساسا هیچ آدم عاقلی، تأکید می‌شود، هیچ عاقلی اعمال قانون در مسئله حجاب را مطلقا نفی نمی‌کند؛ مگر جریان هوسران و هرزه‌ای که همین‌ها نیز اگر پایش برسد، برای خود و خانواده‌شان نسخه دیگری دارند.اما سؤال اینجاست که حد و مرز الزام قانون کجاست؟ اینجاست که قانون، شرع و عرف را توامان می‌بیند. 4⃣ یک پیشنهاد: 🔶 نظمیه و عدلیه از انفعال خارج شوند. مسئله حجاب مسئله اول ما نیست، اما قرار هم نیست اگر مسئله‌ای اولویت نداشت، مورد بی‌اعتنایی قرار گیرد. حجاب جزیی از دین است. حکم ضروری حق است. منطقا لازم است در کنار اقدامات فرهنگی و آموزشی،‌ سازوکار تذکر و نهی از منکر قانونی نیز طراحی شود. 🔶 یک راه پیشنهادی این است که ناجا خانم‌های معتقد، باانگیزه و با سعه‌صدر را در شهر مأمور کند تا تذکر دهند. به هیچ ون یا هیچ برخورد فیزیکی نیز نیاز نیست. 🔶 کافی است بانوان پلیس مجهز به دوربین باشند. هرجا برهنگی، هرزگی و کشف حجاب دیدند کافی است تذکر لسانی دهند. اگر اصلاح شد که اغلب می‌شود، هیچ و اگر اصلاح نشد، بعدا متخلف به دستگاه قضایی فراخوانده شود و بدوا تعهد شفاهی داده شده و در مرحله بعد کتبی و در نهایت جریمه شود. 🔶 حد و مرز تذکر را هم شورای‌عالی انقلاب فرهنگی تعیین کند که ناجا از برخوردهای سلیقه‌ای برحذر شود. خلاصه اکثریت مردم ما ایمانی‌اند و اهل دین، معنویت و اخلاق. هیچ جای دنیا آزادی عده‌ای حق تعرض به حقوق اکثریت ندارد؛ این هم استدلال حقوق بشری. استدلال دینی و قانونی‌اش بماند. لطفا آقایان مسئول به حکم مردم‌سالاری یا دمکراسی یا هرچه اسمش را می‌گذارند، قانون را اجرا و از خواست اکثریت صیانت کنند. ✍محسن مهدیان ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
🔻قال رسول الله صلى الله عليه وآله: ✍من عرف الله و عظمه منع فانه من الكلام و بطنه من الطعام و عنا نفسه بالصيام و القيام 👌كسى كه خدا را شناخت و به عظمتش پى برد، دهان خود را از سخن بى مورد، و شكم را از غذاى حرام باز مى دارد، و به استقبال سختى روزه و نماز جهت دريافت پاداش و جلب رضايت حق مى شتابد. 📚سفينة البحار، ج ۲، ص ۱۷۸ 🔹 صحیفه سجادیه، علم‌النفس است رهبر معظم انقلاب: «من به یکایکِ شما عزیزان توصیه می‌کنم تا آن‌جا که می‌توانید، با صحیفه سجادیّه مأنوس شوید. کتاب بسیار عظیمی است. این که گفته‌اند زبور آل محمّد، واقعاً همین طور است؛ پُر از نغمه‌های معنوی است، دعا و درس است؛ هم درس اخلاق است، هم درس علم‌النّفس است، هم درس امور اجتماعی است. آن‌جا ملاحظه کنید: «الّلهم انی اعوذ بک من هیجان الحرص و سورة الغضب ... والحاح الشهوة». یعنی یکی‌یکی این خصوصیات معنوی و اخلاقی و این ریشه‌های فاسدی را که در نفس ما هست، در زبان دعا به ما معرفی می‌کند. شما باید علاج اینها را هم از خدا بخواهید. وقتی که با خدا راز و نیاز می‌کنید، از جمله چیزهایی که می‌خواهید، علاج همین مشکلات درونی و نفسانی است. آن جامعه‌ای که حداقل مجموعه بزرگی از آن با این خصوصیات پرورش پیدا کند، همان جامعه‌ای است که هیچ ترفندی در آن کارگر نخواهد شد.» ۱۳۷۶/۹/۱۳ ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
♨️جایگاه روحانیت پس از آشوب‌های اخیر از نظر ضدانقلاب ✍امیرحسین ثابتی 🔻اعلام برائت مورخان و نظریه پردازان مطرح دنیا از شورش هرزه‌ها برای حفظ آبروی علمی خود 🔻دیروز گلدستون، امروز آبراهامیان، فردا؟ چند روز بعد از مصاحبه تاریخی جک گلدستون علیه "شورش زن، زندگی، آزادی" که پرسشهای جدی را نسبت به وقوع انقلاب در ایران مطرح کرد و گفت: "اگر کسی فکر کند همین‌که اعتراض کند و خشمش را نشان بدهد اوضاع دگرگون می‌شود خوش‌باوری است" این بار پرفسور آبراهامیان استاد تاریخ دانشگاه‌های آکسفورد، پرینستون و باروک که کتابهایش جزو کتب مورد علاقه جریان روشنفکری در ایران است آب پاکی را روی دست اپوزیسیون ریخته و ضمن تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی پابرجا خواهد ماند، حتی حاضر نشده نام انقلاب را برای ناآرامی های اخیر به کار ببرد و آن را "شورش" توصیف کرده. وی این تحولات را صرفا چندپارگی‌های اجتماعی دانسته و حتی وارد میدان شدن فردی مثل رضاپهلوی را هم به ضرر جریان اپوزیسیون تحلیل کرده ظاهرا با گذشت ۶ماه از ناآرامی‌های اخیر که بیشتر از آنکه ریشه در داخل داشته باشد حاصل یک جریان مهندسی شده تحمیلی از خارج از کشور بود، حالا یکی یکی اندیشمندان علوم سیاسی مختلف که هیچکدام شان هم سمپات جمهوری اسلامی نیستند با اعلام برائت از این شورش، درصدد حفظ آبروی علمی خود هستند زیرا به خوبی میدانند که مواضع آنها درباره این اتفاقات در تاریخ ثبت خواهد شد و هر نوع سخن هیجانی و غیرواقع بینانه، اعتبار علمی و تئوریک آنها را به شدت مخدوش خواهد کرد. شاید حتی اگر امروز سید جواد طباطبایی نیز در قید حیات بود از اظهار نظر عجولانه قبلی اش که این شورش های کور را انقلاب ملی!توصیف کرده بود برائت می جست چون هر فرد آگاه و واقع بینی از همان ابتدا میفهمید نام انقلاب برای این شورش کور که ریشه اش نیز توطئه خارجی بود، چقدر مضحک و خیال پردازانه است 🔻اهم سخنان آبراهامیان با یورونیوز در مورد اعتراضات در ایران یا آنطور که من آنها را شورش می‌نامم، انتظارات اغراق‌آمیز یا خوش‌بینانه‌ای ایجاد شد که این شورش‌ها به انقلاب منجر می‌شود. انقلاب به فرآیندی گفته می‌شود که یک قیام عمومی از پایین صورت گرفته و رژیم را سرنگون می‌کند. با این توصیف‌ها آنچه در سال ۱۹۷۹ در ایران رخ داد یک انقلاب واقعی بود. مردمی که در خیابان‌های ایران حضور داشتند امیدوار بودند که همان اتفاقات سال ۱۹۷۹ بار دیگر رخ دهد اما مسئله این است که حکومت شاه هیچ مشروعیتی نداشت و این مشکل اصلی رژیم او بود ... هنوز جمهوری اسلامی مشروعیت دارد. 🔻ما هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه رژیم به سمت فروپاشی برود، نداریم من فکر می‌کنم حضور شاهزاده جوان یا هر چیز دیگری که می‌توان اسمش را گذاشت به عنوان رهبر، باعث تضعیف اعتراضات و تقویت رژیم خواهد شد. چرا که مردم خواهند پرسید اعتبار دموکراتیک و سکولار او از کجا آمده؟ خبرنگار که ظاهرا از پاسخهای آبراهامیان تعجب کرده میپرسد: "گروهی از مخالفان جمهوری اسلامی معتقدند که آرام شدن نسبی اعتراضات در یک روند انقلابی عادی است. ممکن است مردم خشمگین دوباره پس از مدتی به خیابان‌ها بازگردند و روند سقوط جمهوری اسلامی را تسریع بخشند. آیا می‌توان شرایط امروز را با مقطعی پیش از انقلاب ۵۷ مقایسه کرد؟" اما پاسخ جالب آبراهامیان: "خیر چون همچنان مسئله مشروعیت است. شاه در ۲۸مرداد مجبور شد از نیروهای خارجی برای ادامه حکومت خود استفاده کند در نتیجه دیگر نمیتوانست از مشروعیت سخن بگوید. اما در مورد جمهوری اسلامی هنوز بخشی از مردم مشروعیت رژیم را قبول دارند ضمن اینکه هیچ نشانه‌ای مبنی بر ریزش در سپاه پاسداران وجود ندارد." 🔻خبرنگار با سماجت بیشتری از آبراهامیان میپرسد: "شما به مشروعیت مذهبی در ایران اشاره کردید اما در جنبش اخیر ما شاهد بودیم که اتفاقا حملاتی به روحانیون صورت گرفت. از عمامه پراکنی گرفته تا حملات لفظی وفیزیکی. آیا این به معنی پایان تقدس روحانیت در ایران مدرن نیست؟" 🔻اما بازهم پاسخ جالب آبراهامیان: "خیر. اینطور فکرنمیکنم. این قبلا هم بوده. ۲۰سال قبل هم مثلا بعضی تاکسی‌ها در خیابان روحانیون را سوار نمیکردند همواره شاخصهایی در تاریخ بوده که این نگاه نسبت به روحانیون وجود داشته. از صادق هدایت نمیتوانید کسی را ضد روحانیت‌تر پیدا کنید یا مثلا کسروی. 🔻با این حال هنوز رابطه‌ای بین بخشی از جوامع محلی وروحانیت وجود دارد که جایگاه روحانیت را محترم میشمارند وفکر نمیکنم این از بین برود" ✍وای به حال حضرات آیاتی که در آشوب اخیر به جمهوری اسلامی بد گفتند و نفهمی سیاسی خود را پای انقلاب نوشتند. 🔻بدا به حال طلابی که در آن وقت از طلبه شدن و معمم شدن خود پشیمان شدند و در راه امام زمان عج الله تعالی فرجه تردید پیدا کردند. 🔻خوشا به حال آنانکه بصیرت داشتند و سعادتمند بودند کسانی که با شهادت رفتند. ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
14.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️سخنرانی حجت الاسلام آقا تهرانی در مجلس شورای اسلامی 🔻موضوع: مطالبه گری حجاب و عفاف ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
♻️ بخشی از وصیت نامه مرحوم سید احمد خمینی، یادگار امام راحل و یاور صادق امام خامنه ای به سید حسن خمینی و برادرانش: 🔹بين خود و خداي خود رضايت كامل دارم كه تمام تلاشم براي تقويت اسلام و نظام و امام بوده است و از اين جهت در آرامش كامل بسر مي برم البته من هم مانند همه كساني كه درگير كارهاي مختلف مبارزاتي و سياسي هستند بي اشتباه نبودم و به اين اعتراف مي كنم ولي تنها كساني اشتباه نمي كنند كه كاري نمي كنند. 🔹در زد و خوردهاي سياسي ممكن است كارهائي انجام داده باشم كه مناسب شان امام و يا ياران امام نبوده باشد، تقاضايم از خدا و ياران امام اين است كه مورد عفوم قرار دهند. من در جهت مصلحت امام به هيچ فرد و گروهي رحم نكرده ام و خيلي ها را در اين راستا رنجانده ام كه هنوز هم از اين جهت ناراحت نيستم، از همه بخصوص مادر، فاطي، خواهرها و بچه هاشان و قوم خويشان مادري و پدري، نسبي و سببي اميد عفو و دعاي خير دارم . 🔹به حسن و برادرانش اين توصيه را مي نمايم كه هميشه سعي كنند در خط رهبري حركت كنند و از آن منحرف نشوند كه خير دنيا و آخرت در آن است و بدانند كه ايشان موفقيت اسلام و نظام و كشور را مي خواهند. هرگز گرفتار تحليل هاي گوناگون نشوند كه دشمن در كمين است . فصلنلمه حضور،ش10، بهار 1374. ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
🔻 دعوت از دوستان انقلابی برای گفتگوی آنلاین 🔻 بهترین روش برای اینکه مطالب همدیگر را بفهمیم گفتگو آنلاین است، ما چندهزار ساعت با دوست و دشمن گفتگو کردیم و تجربه من میگوید گفتگو موجب میشود خیلی مسائل روشن شود. 🔻 نقد افکار بهترین روش است که در حوزه و دانشگاه هم مرسوم است ولی نباید به کسی حمله کنیم یا تهمت بزنیم ولی گفتگو در شرایط فعلی بهترین راه است گرچه وسط آشوب ها بنده قائل هستم نباید یکدیگر را نقد کرد ولی الان اگر مطلب اشتباهی را ببینیم و به صرف هم جبهه ای بودن نقد نکنیم قطعا روز قیامت مسئول خواهیم بود، لذا بهترین روش نقد در حضور خود شخص است ولی اگر کسی به هر دلیلی حاضر نیست از افکار خودش دفاع کند نباید از کسی که افکارش را نقد میکند ناراحت شود. درخدمتیم. یاعلی... ✍️ شیخ فرهاد فتحی @sheikh_farhad_fathi ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
50.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻کلیپ خیلی مهم در مورد کارفرهنگی در مسئله 🔻 حتما ببینید و منتشر کنید🙏 🔶 اگر حجاب را در کانال سرچ کنید مطالب متعدد صوتی، تصویری و‌ متنی را میتوانید ببینید. 🔻شیخ فرهاد فتحی @sheikh_farhad_fathi ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
🔻امام زین العابدین علیه السلام: خَیْرُ مَفاتیحِ الاُمورِ الصِّدقُ وَ خَیْرُ خَواتیمِهَا الْوَفاءُ 🔻بهترین شروع کار‌ها صداقت و راستگویى و بهترین پایان آن‌ها وفا است. 📚بحارالأنوار، ج ۷۸، ص ۱۶۱ 🔻مقام معظم رهبری عدالت دغدغه‌ی همیشگی و تاریخی بشر بوده. به تبع احساس نیاز به عدالت که در طول تاریخ تا امروز در مردم عمومیت داشته، متفکران بشر، فیلسوفان و حکما در این مقوله وارد شدند و دغدغه‌ی آنها بوده است. بنابراین از قدیمترین دوران‌های تاریخ تا امروز درباره‌ی عدالت و عدالت اجتماعی به همین معنای عام، بحث شده؛ لیکن نقش ادیان استثنائی است. یعنی آنچه که ادیان در طول زمان راجع به عدالت گفتند و خواستند و اهتمام کردند، بی‌نظیر و استثنائی است. ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
سلام علیکم بنده از طلاب پاکستانی جامعه المصطفی هستم. بعد از خواندن مطلب حجت الاسلام سهیل اسعد خواستم این نوشته را با شما در میان بگذارم. رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع طلاب المصطفی فرمودند: " شما غریبه نیستید، شما اصلا مهمان هم نیستید، شما صاحبخانه اید، شما فرزندان عزیز من هستید". اینها جملاتی هستند که مسئولین حوزه علمیه و جامعه المصطفی مکرر برای ما بیان می کنند. این حرف شعار خوبی است اما فقط شعار است. این قانون که یک طلبه خارجی نمی تواند خارج از جامعه المصطفی درس بخواند، این که نمی تواند انتخاب کند که در جامعه المصطفی درس بخواند یا در جای دیگر، این یعنی ما صاحبخانه نیستیم، این یعنی ما غریبه هستیم. این قانون تبعیض میلتی در بدنه حوزه علمیه را نشان می دهد. ..... شهید مطهری در کتاب ده گفتار می فرمایند: یکی از خوبی های حوزه این است که شاگرد خودش استاد را انتخاب می کند و در نتیجه بین استاد و شاگرد رابطه مبنی بر اعتماد برقرار می شود. اما وقتی طلبه خارجی نمی تواند بین المصطفی و غیر آن انتخاب کند چرا باید به المصطفی اعتماد کند؟ کافی است از طلاب المصطفی یک نظرسنجی انجام بدهید و ببینید که چقدر به المصطفی اعتماد دارند یا بپرسید اگر بین المصطفی و غیر آن حق انتخاب داشته باشند کدام را انتخاب می کنند؟ نداشتن حق انتخاب ضررهای دیگری هم دارد. مثلا مسئولین المصطفی نیازی نمی بینند سیاست های خود را اصلاح کنند و یا با تبیین صحیح سیاستهای خود اعتماد طلبه را جلب کنند یا مدیران لایق به کار بگذارند، چون می دانند هر چه باشد طلبه غیر ایرانی مجبور است همان را قبول کند. الزام به درس خواندن در المصطفی الزامات دیگری را هم به دنبال دارد، مثلا سعی می کنند طلاب را ملزم کنند که در شعبه المصطفی در پاکستان درس بخواند چه بخواهد چه نخواهد. یا وقتی طلبه ای در داخل ایران پذیرش شد سعی می کنند او را مجبور کنند در شعبه اصفهان درس بخواند‌. بعضی مدارس به طلاب اجازه انتخاب استاد اخلاق را نمی دهند و طلبه مجبور است در درس استادی بنشیند که به او گفته شده. الزام پشت الزام. این حرفها را به یکی از اساتید المصطفی زدم، ایشان جواب دادند که "خوب می تونی بری نجف درس بخونی". یک بار تصور کنید آن زمان که مرکز حوزه های علمیه شیعه، نجف بود، ایرانی ها مجبور میشدند آنجا در نظامی مانند المطصفی درس بخوانند، آیا ممکن بود شیخ انصاری ها، آخوند خراسانی ها و میرزای شیرازی ها تربیت شوند؟ از رؤسای حوزه علمیه خواهش می کنم یا جواب این اشکالات را بدهند و با نظرسنجی علمی ثابت کنند طلاب المصطفی به این مجموعه اعتماد دارند، یا این قوانین تبعیض آمیز را حذف کنند و یا از این جمله رهبری که "شما صاحبخانه اید" اعلان برائت کنند. با تشکر فراوان مطلب حجت الاسلام سهیل اسعد https://eitaa.com/khabarehowzeh/66179 ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
تجلیل_روز_اول_حمل_بنام_نوروز،عمل_خلاف_شریعت_میباشد.pdf
379.6K
♨️امارت اسلامی طالبان: نوروز رسمی غیر اسلامی و از رسوم جاهلیت است!!! 🔻آمریت امر بالمعروف و سمع شکایات طالبان امروز در اطلاعیه ای اظهار کرد که تجلیل از نوروز رسمی خرافه و رواج فرهنگ جاهلیت و بیگانگان و هدیه و تحفه در نوروز صحیح نست. 💠 در این اطلاعیه آمده است که هر گونه برگزاری مراسم نوروز غیر قانونی و با برگزار کنندگان برخورد قانونی خواهد شد. 💠 بنا به این گزارش طالبان با دو قطبی سازی کاذب بین مناسک اسلامی (عیدین فطر و قربان) در برابر مراسمات میهنی (نوروز و عید مرجانی) با استناد به حدیثی آن را رواج فرهنگ کفر دانست. این در حالی است که سایر نسخه های اسلامی این گونه برخورد با فرهنگ های بومی را نمی پسندند و سعی در پیوند و آشتی دادن میان دو فرهنگ اسلامی و میهنی دارند. این گونه پیام ها رگه های سلفی - تکفیری طالبان در حوزه فرهنگ را تقویت می کند. 🖇 متن سخنان خطبه های روز جمعه ۲۴ شعبان ۱۴۴۲ که توسط وزارت ارشاد، حج و اوقاف امارات اسلامی طالبان تهیه شده تقدیم می شود. در این متن دلایل و مستندات دینی خلاف شریعت بودن نوروز تقریر شده است. ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh
14.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️دولت، حرمت و شاْنیت ماه رمضان را حفظ کند. 🔻انتقاد و هشدار به هنگام امام جمعه انقلابی لاهیجان به و دولت. ❌گفتنی است وزیر ارشاد در اظهاراتی سخیف و خلاف شرع، ترویج کنسرت ها را به عنوان خبر خوش به مناسبت ماه مبارک رمضان اعلام کرده بود!!! 🎙️حجت الاسلام سید جواد سلیمانی ♨️بزرگترین کانال خبری طلاب ♨️ @khabarehowzeh