eitaa logo
قیام امام زمان ( عج) نزدیک است ✌️
211 دنبال‌کننده
12هزار عکس
10.6هزار ویدیو
72 فایل
السلام علیک ایها القائم سلام بر تو ای مولایی که تمام حق های بر زمین مانده قیام تو را انتظار میکشد... و دلهای غمدیده به امید قیام تو می تپد صحیفه مهدیه زیارت بقیة الله ارواحنا فدا در سختی‌ها #الهم عجل لولیک الفرج ارتباط با ادمین @hemati7975
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از هادی زاده
‼️آیا میخواهی بدانی اهل بهشتی یا نه؟ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ علیه السلام قَالَ:‏ مَنْ أَرَادَ أَنْ يَعْلَمَ أَنَّهُ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ فَيَعْرِضُ حُبَّنَا عَلَى قَلْبِهِ، فَإِنْ قَبِلَهُ فَهُوَ مُؤْمِنٌ. وَ مَنْ كَانَ لَنَا مُحِبّاً فَلْيَرْغَبْ فِي زِيَارَةِ قَبْرِ الْحُسَيْنِ علیه السلام. فَمَنْ‏ كَانَ‏ لِلْحُسَيْنِ‏ علیه السلام‏ زَوَّاراً عَرَفْنَاهُ‏ بِالْحُبِّ‏ لَنَا أَهْلَ الْبَيْتِ وَ كَانَ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ، وَ مَنْ لَمْ يَكُنْ لِلْحُسَيْنِ زَوَّاراً كَانَ نَاقِصَ الْإِيمَان‏. حضرت باقر عليه السّلام ‏فرمودند: هرکس می‌خواهد بداند که از اهل بهشت هست یا خیر، پس محبّت به ما اهل بیت را بر قبلش عرضه کند. اگر آن را پذیرفت، او مؤمن است. و هرکس محبّ ما اهل بیت باشد، باید نسبت به زیارت حسین بن علی علیه السلام رغبت داشته باشد. کسی که زیاد حسین بن علی علیه السلام را زیارت میکند، ما او را به عنوان محبّ خود می شناسیم و اهل بهشت خواهد بود، و کسی که حسین بن علی علیه السلام را زیاد زیارت نکرده است، ایمانش ناقص است. كامل الزيارات، ص193
هدایت شده از هادی زاده
✅آیا میدانید ذخرالحسین کیست؟ 🔸در جنگ صفین بود که امیرالمومنین (ع) نوجوانی سیزده ساله را نقاب بر صورتش زد و زره پوشانید و روانه میدان کرد. 🔸معاویه، ابوشعتاء که دلاور عرب بود و در شام او را حریف هزار اسب سوار میدانستند به میدان فرستاد ولی او گفت: در شان من نیست که با این دلاوری هایم با او بجنگم پسرم برای او کافیست. ابوشعتاء 9 پسر خودش را به میدان فرستاد و آن نوجوان همه را به درک واصل کرد. ابوشعتاء برای انتقام خون پسرانش خودش به میدان آمد اما فقط با یک ضربه به هلاکت رسید. 🔹امیرالمؤمنین(ع) به نوجوان فرمودند بس است پسرم برگرد... تمام لشگر گفتند یا علی بگذار جنگ را تمام کند اما امیرالمومنین (ع) فرمودند نه او پسرم عباس قمر بنی هاشم است. 🔸انه ذُخر الحسین: او ذخیره برای حسین است. محبـت
عبدالله گنجی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: این متن در باره شخصیت رئیسی است(نه عملکرد که بعضا انتقاد وارد است) زیرا تجربه ۲۴ سال قبل آن را لمس کرده ایم و بعد از ۲۵ سال تریبون رئیس جمهور محل دعوا نیست. کسی را نگران نمی کند. اشکال هم ندارد بگویید فلانی ماله کشید یا چاپلوسی کرد. مسئولیتی هم ندارم. اما نعمت این شخصیت را قدر بدانیم🌹 رئیسی شانی برای خود قایل نیست "من" نمی شناسد. بی ادعاست! سوگلی هایی با خط قرمز ندارد. باند ندارد. روحیه باندی ندارد. مثلا مشایی،واعظی ندارد. جیب نزدیکان در اطرافش باز نیست! به موانع فرضی و موهوم حمله نمی کند و آن را عامل ناکامی نمی داند. با دوقطبی آفرینی مردم را سرکار نمی گذارد و دنبال نخود سیاه نمی فرستد. فضا را رازآلوده نمی کند بگم بگم ندارد. به منتقدان یک بار هم توهین نمی کند عبارت "اگر می گذاشتند.." و یا " نمی گذارند " ندارد. تربیونهایش منشا تنش و تحریک سیاسی در کشور نیست. اختلافات با قوا را به مردم نمی آورد. آرامش مردم را بهم نمی ریزد. دهها اکانت اینجا تهمت و توهین و تحقیرش می کنند شکایت نمی کند. پاسخ هم نمی دهد. مدعای آزادی هم ندارد! اصرار بر نظریه پردازی و حرفهای فلسفی از تربیون قدرت ندارند. بین نخبگان و توده فاصله نمی گذارد. شبانه روز مثل سرباز(نه ژنرال) می‌دَود. از هیچ کس طلبکار هم نیست. به همین دلایل مدیرانش هم درگیر ذهنیات سیاسی نیستند. قدر این نعمت را بدون منفعت طلبی و فراتر از قبیله گرایی باید دانست! معتقدم همین اخلاص و یک رنگی آبروی وی را نزد ملت ایران حفظ و ارتقا می دهد.🌹 سنت های الهی سوخت و سوز ندارد! @abjad_mahdi @khad
5.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 از ادبیات دشمن استفاده نکنید.... رفتن بد نیست؛ انحراف بد است! آن زمان به امام میگفتند از همه تندرو تر به تعبیر دشمن این بنده حقیر هستم @abjad_mahdi @khadem_emame12
هدایت شده از هادی زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایتی جالب از حاج قاسم یک شب دلش شکست به زینب گلایه کرد فردا هنوز سَر نزده، انتخاب شد...! ┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅
🔴 ‏در زندگی هیچ افراطکاری را ندیدم الا اینکه بعد از چندی سر از تفریط درآورد. روایت امام صادق را درهمین باره بخوانید. طرف تا دیروز با نگاه اخباری/سلفی کتاب می‌نوشت و الرجال قوامون علی النساء را به بودن زن در خانه و مسئولیت اجتماعی نداشتن تقلیل میداد و در مورد دستاوردهای بشری میگفت: ‏همه را باید ول کنیم و بدعت است و استفاده از فناوریهای نو اکل میته است. 🔹 حالا رفته سر قبر کسی که مرگش عامل برهم ریختن کشور شد از روحش مدد بگیرد برای تداوم. تا دیروز نقض حقوق زن را به روایت سلفی/اخباری تئوریزه می‌کرد و برای تحجر و مقابله با دستاوردهای بشری مثل فناوری مبنا می‌ساخت؛ ‏حالا برای زن و حقوق زن و زندگی و آزادی عزا گرفته. 🔹از منتهای تجددستیزی به همراهی با تجدد افراطی تغییر موضع داده. اگر کسی هم باید پاسخگوی برخی ضعفها در مورد نقش زن در جامعه ما باشد(که البته هزار مرتبه از غرب و کشورهای منطقه و... بالاتر و بهتر است) امثال همین شخص هستند که به نام دین؛ نگاه‌های واپسگرایانه را ترویج کردند. در این منطق دیروز ج.ا چون از فناوری استفاده میکند و به زن جایگاه اجتماعی داده به التقاط متهم میشد حالا جا خالی میدهند و به جای گذشته خود با نظام میجنگند. 🔹از این همه تناقض جر نمیخورند؟! در جامعه‌ای که حافظه تاریخی نداشته باشد عاملان نقض حقوق زن و مانعان نوگرایی میتوانند علم زن و زندگی و آزادی برآورند. و اینگونه غربگراها و غرب‌ستیزها در برابر اسلام ناب که به دنبال استقلال و عدالت است در یک جبهه جمع میشوند. محمدصادق شهبازی @abjad_mahdi @khadem_emame12
هدایت شده از هادی زاده
9.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رد صلاحیت شدن عضو شورای نگهبان! 🔹 برشی از سخنرانی به مناسبت ۲۶ تیرماه، سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان
می‌توان یک راننده نیسان بی‌ ادّعا بود ولی دغدغه دین داشت ، در عوض میتوان پسر آیت الله شیخ گل‌محمد نصیری بود ولی به ژینا کومله دخیل بست!
سه دروغ علیه سیاست خارجی انقلابی مواضع این روزهای مسئولین جمهوری اسلامی نسبت به بیانیه مشترک روس‌ها با شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه گانه را دیده‌اید. فرق این نگاه با کلیشه‌ای که غرب‌گرایان درباره سیاست خارجی جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند بسازند در سه چیز است: 1. آن‌ها به دروغ ادعا می‌کنند نگاه انقلابی در سیاست خارجی انزواطلب است. در حالی‌که تمام تلاش اینست که وارد تعامل با جهان شود. به همین دلیل تلاش می‌کند تا «راه شرق» را برای خود باز کند. نگران «دخالت ناتو» به شمال شرق و غرب خود و آسیای میانه است. از «افریقا به عنوان معدن ثروت» دست‌نخورده بهره ببرد. «اتحادهای منطقه‌ای» با همسایگان و شرکای راهبردی‌اش درست کند و با کشورهای اروپای اول و اروپای دوم تعامل و همکاری کند. اما برعکس، غربگراها کل دیپلماسی سیاسی و اقتصادی ایران را سال‌ها بر مدار ارتباط با ۴کشور «محدود» کردند. 2. آن‌ها به دروغ می‌گویند نگاه انقلابی خود را وابسته به شرق می‌داند. در حالی‌که راهبرد سیاست خارجی ایران ایجاد یا شرکت در اتحاد و ائتلاف‌های منطقه‌ای برای توسعه سیاسی و گشایش اقتصادی است. خط قرمز نگاه انقلابی برهم خوردن استقلال سیاسی در سیاست خارجی و تحدید منافع ملی است. به همین خاطر وقتی حتی یکی از متحدین ولو متحد استراتژیک هم که باشد خط قرمز را عبور می‌کند با واکنش جمهوری اسلامی روبرو می‌شود. در حالی‌که این خود غربگرایان هستند که هم خود و هم ایران را وابسته به غرب می‌خواهند. این همه در مجامع رسمی و در عمل امریکایی‌ها به‌صورت علنی اقداماتی را علیه منافع ملی و حاکمیت ارضی انجام دادند. مثلا در همین آشوب‌های ۱۴۰۱ش در مقابل امریکایی‌ها آن‌ها کی و کجا موضع گرفتند؟ 3. به دروغ می‌گویند سیاست خارجی جمهوری اسلامی تنش آفرین است. بله البته اگر منظور اینست که هر که از باغ کشور گذشت سهم خود را بردارد احتمالا تا دوره‌ای باج‌ها مانع از چکمه و اسلحه می‌شود. مثل دوره پهلوی که سیاست خارجی موازنه مثبت را دنبال می‌کرد. یعنی به هردو طرف باج می‌داد. اگر به انگلیس نفت جنوب را می‌داد به روسیه هم نفت شمال را می‌داد و... وقتی هم مردم علیه این سیاست خارجی، انقلاب صنعت ملی نفت را در ۱۳۲۹ش راه انداختند با کودتای سخت و خشن امریکایی روبرو شدند. اما حالا اگر اسرائیل در کردستان عراق طرح تجزیه عراق را دنبال می‌کند این ایران است که به او کمک می‌کند تا عراق تجزیه نشود یا سوریه و عراق به دست داعش نیفتند. امریکا از منطقه خارج شود. مشخص است که این نگاه موجب ثبات و آرامش در منطقه می‌شود نه نگاهی که منطقه را دستخوش میل و اراده غربی‌ها می‌خواهد. @abjad_mahdi @khadem_emame12
بزرگترین ضعف ما، رسانه است. تصویر آفرینی است. نشان دادن است. تثبیت کردن یک تصویر در اذهان است. آنها آنقدر یک دروغ را تکرار می کنند تا به حقیقت مُسلّم تبدیل شود. پادزهر چیست؟ آنقدر تکرار کنید تا به آن تصویر دروغین خدشه وارد شود.
💢 آیا قیام امام حسین(ع) با یک دستور خصوصی بود؟ برخی گفته‌اند می‌دانید چرا امام حسین(ع) رفت و کشته شد؟ این یک دستور خصوصی فقط برای او بود و به او گفتند تو برو خودت را به کشتن بده. معلوم است، اگر چیزی دستور خصوصی باشد، به ما و شما دیگر ارتباط پیدا نمی‌کند، یعنی قابل پیروی نیست. اگر بگویند حسین(ع) چنین کرد و تو هم چنین کن، می‌گوید حسین(ع) از یک دستور خصوصی پیروی کرد؛ به من مربوط نیست، به دستورات اسلام که دستورات کلی و عمومی است مربوط نیست. حال تفاوت این دو چگونه است؟ امام حسین(ع) خودش فریاد کشیده است که علل و انگیزه‌ قیام من مسائلی است که بر اصول کلی اسلام منطبق می‌شود. دستور خصوصی در جایی می‌گویند که دستورهای عمومی وافی نباشد. امام حسین(ع) در کمال صراحت فرمود اسلام دینی است که به هیچ مؤمنی - حتی نفرمود به امام - اجازه نمی‌دهد که در مقابل ظلم و ستم، مفاسد و گناه بی‌تفاوت بماند. امام حسین(ع) مکتب به وجود آورد ولی مکتب عملی اسلامی. مکتب او همان مکتب اسلام است. اسلام بیان کرد و حسین(ع) عمل کرد. اگر این حادثه را از مکتب بودن خارج‌ کنیم دیگر قابل پیروی نیست و ما این حادثه را از نظر اثر مفید داشتن عقیم کرده‌ایم. خیلی به نظر کوچک می‌آید که بگویند دستور خصوصی بود، ولی معنایش این است که دستورهای عمومی در این زمینه‌ها کافی و وافی نیست، یعنی اگر دستور خصوصی نمی‌رسید اسلام دستوری نداشت که بگوید در چنین شرایطی باید حرکت و قیام کرد. 📚 شهید آیت‌الله مطهری، حماسه حسینی، ج۱، ص۹۸ @abjad_mahdi @khadem_emame12