eitaa logo
تبلیغ مجازی حجت الاسلام خلیلیان ۲
55 دنبال‌کننده
56.7هزار عکس
36.5هزار ویدیو
483 فایل
تبلیغ در فضای مجازی ماه مبارک رمضان 1442 (1400 ه.ش) حجت الاسلام خلیلیان آدرس کانال اول @khalilian_tabligh آدرس کانال @khalilian_tabligh2 ارتباط با ادمین: Eitaa.ir/Majid_khalilian
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 نامه 24 نماینده مجلس خطاب به رئیس قوه قضائیه در مورد رسیدگی به خیانت زنگنه (وزیر نفت حسن روحانی) در پرونده کرسنت 🔹در این نامه چنین آمده : 🔺پیرو نامه اخیر ۲۶۰ نفر از نمایندگان درباره ضرورت رسیدگی به مفاسد قرارداد ننگین کرسنت، به دلیل پاره ای نگرانی ها بر موارد ذیل تاکید می شود: ۱- با انعقاد قرارداد مربوط به کرسنت خیانتی تاریخی نسبت به کشور صورت گرفته است و در اثر فساد عده ای و فریب کاری عده ای دیگر و فریب خوردگی عده ای آخر، دهها میلیارد دلار (صدها هزار میلیارد تومان) به کشور خسارت وارد شده است. اکنون که واقعیات افشاء شده و معلوم گردیده که قرارداد کرسنت (مورخ پنجم اردیبهشت 1380) باعث توقف اجرای قرارداد شرکت ملی نفت ایران با شرکت پترو ایران (درسال 1379) گردیده و 40 تا 60 میلیارد دلار (با محاسبات متفاوت) گاز میدان سلمان متعلق به ایران توسط اماراتی ها به غارت رفته است و از طرفی بابت همان گازی که برده اند، شرکت ملی نفت ایران را به پرداخت میلیاردها دلار خسارت محکوم کرده و می کنند دیگر هیچ توجیهی برای درنگ و تعلل وجود ندارد. ۲- آنچه تاکنون موجب عدم افشای خیانت ها و مفاسد و بی تدبیری ها در افکار عمومی شده اولاً قید محرمانگی! مندرج در قرارداد که با اصرار منعقد کنندگان در قرارداد گنجانده شده و ثانیاً پرهیز از اثر گذاری این قضایا در پرونده خارجی بوده است. بدون تردید پایان پرونده کرسنت در هیات ها و محاکم خارجی، آغاز پمپاژ اطلاعات مربوط به این پرونده در محکمه افکار عمومی خواهد بود که تدارک مطالبات ملت از مسئولان ذیربط کاری دشوار به نظر می رسد، بویژه اینکه با کندی مشهود در رسیدگی به این پرونده احتمالا" متهمان و خائنان اصلی از کشور خواهند گریخت و دست اندرکاران این پرونده برای آرام ساختن افکار عمومی و دور کردن اتهامات از خود با افراد فرعی برخورد خواهند کرد. ۳- قوه قضاییه فارغ از روند رسیدگی در پرونده خارجی، به عنوان وظیفه ذاتی خود با مفاسد واقعی که به صورت گسترده پیرامون این قرارداد بوجود آمده است و از قِبَل آن دهها میلیارد دلار (صدها هزار میلیارد تومان) به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ملت خسارت وارد کرده است، برخورد قانونی کرده و گذشته غیر قابل دفاع را جبران نماید. البته اگر قوه قضاییه در آن زمان مطابق وظیفه ذاتی خود این قرارداد پر از فساد را باطل می کرد و حداقل با جمعی از متهمان کثیر این پرونده برخورد قانونی می نمود، به احتمال زیاد شرکت ملی نفت ایران نیز در هیات ها و محاکم خارجی محکوم به پرداخت خسارت نمی شد. 🔹ریاست محترم قوه قضاییه! جنابعالی با تجربه طولانی که در عرصه قضاوت و مدیریت داشته اید به خوبی می دانید که شرکت کرسنت برای غارت گاز ایران و تخلیه میدان مشترک (که ۷۰ درصد آن متعلق به ایران بوده است) به دنبال انعقاد این قرارداد بوده است و این امر جز با همکاری کامل وزیر وقت نفت و همدستی جمعی از مدیران داخلی نفت و با پرداخت رشوه به دهها نفر از افراد در داخل کشور میسر نشده است. متاسفانه برخی از همان افرادی که در انعقاد و قرارداد مذکور نقش اصلی را ایفا کردند در طول بیست سال گذشته نیز با فریب مسئولان داخلی راه را برای تداوم غارت گاز ایران و نیز محکوم شدن ایران در هیات ها و محاکم خارجی هموار کرده اند. جناب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای! پرداخت رشوه به دهها نفر و آلوده کردن سه گروه از مدیران و افراد موثر در داخل نمی تواند جرمی عادی و غیر سازمان یافته تلقی شود و نیز محروم کردن جمهوری اسلامی ایران از تولید و صادرات گاز آن هم در مدتی طولانی بیست ساله نمی تواند اخلال در نظام اقتصادی تلقی نشود. در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی که بخش مهمی از مردم محتاج یارانه های اندک چند ده هزار تومانی هستند سزاوار است دستگاه قضایی با توجه به هزاران صفحه سند که توسط دستگاههای امنیتی و نظارتی در توجیه جرم سازمان یافته مذکور در اختیار آن قوه گذاشته اند در روند رسیدگی به این پرونده تحولی اساسی ایجاد کند و با جلب و دستگیری اطراف قرار داد کرسنت و صدور حکم قانونی ، منافع ملت ایران را استیفاء نموده و اجازه ندهد خدای نکرده بر پیشانی دستگاه عدلیه ایران در این زمان حساس، مهر مماشات در برابر فاسدان و دغل بازان حک شود.
د، نه گرما میفهمد، این اگر چنانچه در درون خودش در آن جهاد اکبر پیروز نشده بود، این جور نمیتوانست جلوی دشمن برود. ۹۸/۱۰/۱۳ حاج قاسم صد بار در معرض شهادت قرار گرفته بود؛ این بار اوّل نبود، ولی در راه خدا و انجام وظیفه و جهاد فی‌سبیل‌الله از هیچ چیز پروا نداشت؛ نه از دشمن پروا داشت، نه از حرف این و آن پروا داشت، نه از تحمّل زحمت پروا داشت. ۹۸/۱۰/۱۳ این شهید عزیزِ ما هم دل و جگر داشت به دهان خطر میرفت و ابا نداشت؛ هم با تدبیر بود؛ منطق داشت برای کارهایش. این شجاعت و تدبیرِ توأمان، فقط در میدان نظامی هم نبود، در میدان سیاست هم همین جور بود. ۹۸/۱۰/۱۸ شهید سلیمانی یک فرمانده جنگاورِ مسلّط بر عرصه‌ی نظامی بود، در عین حال بشدّت مراقب حدود شرعی بود. ۹۸/۱۰/۱۸ مراقب بود که به کسی تعدّی و ظلم نشود. به دهان خطر میرفت امّا جان دیگران را تا میتوانست حفظ میکرد. ۹۸/۱۰/۱۸ در مسائل داخل کشور اهل حزب و جناح و مانند اینها نبود، لکن بشدّت انقلابی بود. انقلاب و انقلابیگری خطّ قرمزِ قطعیِ او بود؛ ذوب در انقلاب بود. پایبند به خطّ مبارک و نورانیِ امام راحل (رضوان الله علیه) بود. ۹۸/۱۰/۱۸ به کمک ملّتهای منطقه یا با کمکهایی که به ملّتهای منطقه کرد، توانست همه‌ی نقشه‌های نامشروع آمریکا در منطقه‌ی غرب آسیا را خنثی کند. ۹۸/۱۰/۱۸
تعابیر جدید و قبلیِ آقا از حاج قاسم 11 دی 1400 - 22:35 سلیمانی عزیز، ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود و هست . «صدق» و «اخلاص» خلاصه و نماد و نمایه مکتب سلیمانی است .  شهادت سردار سلیمانی حادثه‌ای ملی و حادثه بین‌الملل اسلامی بود. بزرگداشت مردمی و مبتکرانه حاج قاسم در سراسر ایران نشان‌دهنده‌ی پیشرو بودن ملت در قدرشناسی از این شهید والامقام است. صدق و اخلاص، جوهره و شکل‌دهنده مکتب سلیمانی است که هم زندگی و هم شهادت او را پر برکت ساخت و کیفیت شهادت او نیز، به فضل الهی حجت را بر همه بندگان خدا و دشمنان اسلام تمام کرد. پایبندی و وفاداری کاملاً صادقانه سردار سلیمانی به عهدی که با پروردگار بسته بود و تعامل از سر صدق حاج قاسم با امام و آرمان های اسلام و انقلاب ، مایه برکت فعالیت‌های سردار سلیمانی بود . سردار عزیز ملت ایران، رنج مجاهدت در راه آرمانها را با همه وجود تحمل می‌کرد و با کمال دقت و در همه عمر به وظایف خود در قبال ملت ایران و امت اسلامی وفادار بود. حاج قاسم ثابت کرد که می‌توان ملی‌ترین و در عین حال امتی‌ترین بود. ضمن اینکه نفوذ روزافزون یاد و نام او در دنیای اسلام اثبات می‌کند سلیمانی عزیز، امتی‌ترین چهره دنیای اسلام نیز بود . او مظهر تلاش و کار خستگی ناپذیر و حیرت‌انگیز بود . سردار قهرمان ملت ایران، در همه کارها و فعالیت‌های بی پایانش در حد تحسین برانگیزی از شجاعت و شهامت و در عین حال عقلانیت برخوردار بود و ضمن شناخت دقیق از دشمن و امکانات و ابزارهایش، بدون ذره‌ای بیم، با قدرت و تدبیر وارد میدان مقابله می‌شد و کارهای اعجاب‌انگیزی انجام می‌داد. «اخلاص و کار برای خدا» ویژگی دیگر شهید سلیمانی و مایه برکت بی‌بدیل در کار او بود . او از دیده شدن فرار می‌کرد و اهل تظاهر و لاف‌زنی نبود و آن تشییع دهها میلیونی و رواج نام و یاد او در جهان، اولین پاداش و جزای الهی به اخلاص او در دنیا بود. او تبدیل به الگو و قهرمان جوانانِ دنیای اسلام و منطقه، شده است . امروز سلیمانی در منطقه ما نماد امید، اعتماد به‌نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است و همچنان‌که برخی به درستی گفته‌اند، «شهید» سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از «سردار» سلیمانی است. دشمنان خیال می‌کردند با شهادت سلیمانی، ابومهدی و دیگر همراهان ایشان، کار تمام خواهد شد اما امروز به برکت آن خون عزیز و مظلومانه، آمریکا از افغانستان فرار کرده است، در عراق ناچار به تظاهر به خروج و اعلام نقش مستشاری و بدون حضور نظامی است که البته برادران عراقی باید با هوشیاری این مسئله را دنبال کنند، در یمن جبهه مقاومت رو به پیشرفت است، در سوریه، دشمن، زمین‌گیر و بدون امید به آینده است، و در مجموع جریان مقاومت و ضد استکباری در منطقه، امروز از دو سال قبل، پر رونق‌تر، شاداب‌تر و امیدوارتر در حال کار و حرکت است. آن شهید عزیز با آن روحیه عطوف در مقابل خانواده شهدا، در مقابل اشرار و مفسدان داخلی و خارجی چنان قاطع و با شدت بود که حتی خبر حضورش در یک منطقه، روحیه دشمن را نابود می‌کرد. برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس آنها حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ هست . شهید سلیمانی یک واقعیت ماندنی و تا ابد زنده، محسوب می‌شود. اما قاتلان او همچون ترامپ و امثال آن، جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود و در زباله‌دان تاریخ گم و گور می‌شوند، البته پس از آنکه تقاص جنایت دنیوی خود را پس بدهند. ✌️۴۰ جمله از رهبر انقلاب درباره «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» شخصیت و مجاهدت‌های حاج قاسم ایرانی‌ها به خودشان افتخار کنند که مردی از میان آنها از یک روستای دورافتاده برمیخیزد، تلاش و خودسازی میکند، به چهره‌ی درخشان و قهرمان امّت اسلامی تبدیل میشود. ۹۹/۹/۲۶ او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. ۹۸/۱۰/۱۳ پایه‌گذاری امثال قاسم سلیمانی‌ها در دوران دفاع مقدّس گذاشته شد. ۹۹/۶/۳۱ شهید سلیمانی قهرمان ملّت ایران است، به خاطر اینکه ملّت ایران داشته‌های فرهنگی و معنوی و انقلابی و ارزشهای خودش را در او متبلور و مجسّم دید. ۹۹/۹/۲۶ دارای شجاعت و روحیه‌ی مقاومت بود؛ شجاعت و مقاومت جزو خصلتهای ایرانی است. ۹۹/۹/۲۶ این مسئله‌ی بروز یک جریانِ بظاهر مذهبیِ متمایل به یکی از فرقه‌ها و علیه‌ مقاومت را ایشان مدّتها قبل پیش‌بینی کرد. بعد از مدّتی داعش به وجود آمد. آدم بادرایت و باهوشی بود. ۹۹/۹/۲۶ روحیه‌ی فداکاری و نوع‌دوستی داشت، یعنی برایش این ملّت و آن ملّت و مانند اینها مطرح نبود؛ نوع‌دوست بود، واقعاً حالت فداکاری برای همه داشت. ۹۹/۹/۲۶ شهید سلیمانی اهل معنویّت و اخلاص و آخرت‌جویی بود و اهل تظاهر نبود. ۹۹/۹/۲۶ آن مردی که میرود جلوی دشمن و واهمه نمیکند و در همه‌ی میدانها نه خستگی میفهمد، نه سرما میفهم
د، نه گرما میفهمد، این اگر چنانچه در درون خودش در آن جهاد اکبر پیروز نشده بود، این جور نمیتوانست جلوی دشمن برود. ۹۸/۱۰/۱۳ حاج قاسم صد بار در معرض شهادت قرار گرفته بود؛ این بار اوّل نبود، ولی در راه خدا و انجام وظیفه و جهاد فی‌سبیل‌الله از هیچ چیز پروا نداشت؛ نه از دشمن پروا داشت، نه از حرف این و آن پروا داشت، نه از تحمّل زحمت پروا داشت. ۹۸/۱۰/۱۳ این شهید عزیزِ ما هم دل و جگر داشت به دهان خطر میرفت و ابا نداشت؛ هم با تدبیر بود؛ منطق داشت برای کارهایش. این شجاعت و تدبیرِ توأمان، فقط در میدان نظامی هم نبود، در میدان سیاست هم همین جور بود. ۹۸/۱۰/۱۸ شهید سلیمانی یک فرمانده جنگاورِ مسلّط بر عرصه‌ی نظامی بود، در عین حال بشدّت مراقب حدود شرعی بود. ۹۸/۱۰/۱۸ مراقب بود که به کسی تعدّی و ظلم نشود. به دهان خطر میرفت امّا جان دیگران را تا میتوانست حفظ میکرد. ۹۸/۱۰/۱۸ در مسائل داخل کشور اهل حزب و جناح و مانند اینها نبود، لکن بشدّت انقلابی بود. انقلاب و انقلابیگری خطّ قرمزِ قطعیِ او بود؛ ذوب در انقلاب بود. پایبند به خطّ مبارک و نورانیِ امام راحل (رضوان الله علیه) بود. ۹۸/۱۰/۱۸ به کمک ملّتهای منطقه یا با کمکهایی که به ملّتهای منطقه کرد، توانست همه‌ی نقشه‌های نامشروع آمریکا در منطقه‌ی غرب آسیا را خنثی کند. ۹۸/۱۰/۱۸
✍️ یادداشت رسیده | جبران ناتمام حجت الاسلام نقویان 💭 قطعه فیلمی از حجت الاسلام نقویان منتشر شد و بازخوردهای زیادی در پی داشت ایشان در بخشی از صحبت‌هایشان می‌گویند: "اگر یک عده‌ای شب تا صبح به نماز بایستند ولی از همه دوستان و یاران و بستگان دور باشند و یک عده‌ای سفره شراب پهن کنند اما دور هم باشند خدا به اون دورهمی بیشتر عنایت و توجه می‌کند." ◻️ روایت مورد استناد ایشان: ...یا امیر المؤمنین! آیا گناهانی هستند که زود نابود کنند؟ فرمود: آری، وای بر تو، آن قطع رحم است، به راستی که خاندانی باهم باشند و به هم کمک کنند و با اینکه بدکارند خداوند به آنها روزی می‌دهد، و خاندانی که از هم جدا هستند و با یکدیگر قطع رحم می‌کنند و خداوند آن‌ها را از لطف خود محروم می‌سازد با اینکه پرهیزکارند. (اصول کافی / ترجمه آیت اللهی: ج ۴، ص ۸۱) ◻️ روایت از حیث سلسله روات دچار ضعف سند است و مرفوعه است. ◻️ الأخلاء یومئذ بعضهم لبعض عدو إلا المتقین (زخرف: ۶۷) از این آیه استفاده می‌شود که هر دوستی و دورهمی که بر محور تقوا نباشد باطنش دشمنی است. زیرا قیامت باطن این دنیا است. ◻️ پس چطور می‌توان جمع، دوستی و دورهمی فاجران را از منظر شارع مقدس ممدوح دانست؟ ◻️ با فرض اعتبار روایت، برای جمع عرفی میان روایت و آیه شریفه باید بر محور دوستی دقت کرد. محور دوستی در این روایت رابطه خویشاوندی، مواسات و کمک به نیازهای یکدیگر برشمرده شده است. درست است که اجتماع گنه‌کاران است اما از این حیث مورد مدح قرار گرفته است که در آن روابط خانوادگی و مواسات برقرار است. از این جهت، این نوع ارتباط را می‌توان رابطه‌ای بر محور "بِرّ و تقوا" دانست در نتیجه ممدوح خواهد بود و تعارضی با معنای آیه شریفه نخواهد داشت. ◻️ اما تصویری که حجت الاسلام نقویان ارائه می‌دهند که عده‌ای دوست با هم در بزم شراب بنشینند با معنای روایت مورد استناد ایشان منافات دارد. زیرا ظاهر کلام ایشان یعنی بزم شراب (به انضمام جملات پیشین ایشان در مورد شراب)، این معنا را متبادر می‌کند که محور این اجتماع و دورهمی است؛ لذا این چنین جمعی نمی‌تواند مصداق روایت شریفه باشد بلکه باطن این بزم دوستانه، دشمنی است مطابق مفاد آیه شریفه. ◻️می‌توان گفت ظاهر بیان ایشان نه تنها مطابق با روایت مذکور نیست بلکه نسبت به روایت معکوس و مقلوب است. زیرا "بزم شراب" خود یک "فسق جمعی" است در حالیکه روایت در صدد بیان "تقوای جمعی" است. متن کامل:👇 https://hawzahnews.com/xbwsX @HawzahNews | حوزه
✍ این متن رو بخوانید و لذّت ببرید (حافظ شيرازی) اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را / بخال هندويش بخشم سمرقندوبخارا را 🌼🌼🌼🌼🌼 (صائب تبريزی) اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را / به خال هندويش بخشم سر و دست و تن و پا را / هر آنکس چيز می بخشد ز مال خويش می بخشد / نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را 🌼🌼🌼🌼 (شهريار) اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را به خال هندويش بخشم تمام روح و اجزا را / هر آنکس چيز می بخشد بسان مرد می بخشد / نه چون صائب که می بخشد سر و دست و تن و پا را سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند/ نه بر آن ترک شيرازی که برده جمله دلها را 🌼🌼🌼 (خانم دريايی شاعر) اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را خوشا بر حال خوشبختش، بدست آورده دنيا را / نه جان و روح می بخشم، نه املاک بخارا را / مگر بنگاه املاکم ؟ چه معنی دارد اين کارا / و خال هندويش ديگر، ندارد ارزشی اصلاً که با جراحی صورت، عمل کردند خال ها را / نه حافظ داد املاکی، نه صائب دست و پاها را / فقط می خواستند اينها، بگيرند وقت ماها را 🌼🌼🌼🌼 (کامران سعادتمند شاعر) اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را / نه او را دست و پا بخشم، نه شهری چون بخارا را / همان دل بردنش کافی که من را بی دلم کرده / نمی خواهم چو طوطی من، بگويم اين غزلها را / غزل از حافظ و صائب و يا دريايی بی ذوق / و يا آن شهريار ترک که بخشد روح اجزا را / ميان دلبر و دلدار، نباشد حرفِ بخشيدن اگر دلداده می باشيد، مگوييد اين سخن ها را 🌼🌼🌼 (عارف تهرانی شاعر) اگر آن ترک شيرازی بدست آرد دل ما را / شعار و حرف پُر کرده، تمام ادعاها را / يکی بخشيده چون حافظ ، سمرقند و بخارا را / یکی چون صائبِ تبريز ، سر و دست و تن و پا را / از اين سو شهريار داده تمام روح اجزا را / از آن سو بانودريايی گرفته حال ماها را / سعادتمندِ شاعر نيز فقط گفت و نداد هرگز / نه ملک و نه بخارایی ، نه روح و نه تن و پا را 🌷🌷🌷🌷🌷🌷 ولي من می شناسم کس ، که او نه گفت و نه دم زد / بدون حرف عمل کرده ، تمام ادعاها را / کسی که خانمانش را ، رها از بهر جانان کرد / بدون منتی بخشيد ، سر و دست و تن و پا را / و او آهسته و آرام ، برای کشور ایران / فدا کرده به گمنامی ، تمام روح و اجزا را / دگر خواهی بدانی کيست ، وجودت از سجود اوست / تمامی خودش را داد ، به ما بخشيده دنيا را / نه گفتش ترک شيرازی ، نه گفتش خال هندويش / و او نامش " سلیمانی " عمل کرد ادعاها را / شادی روح مطهرش صلوات
بخشی از نامه ۳۸ نهج البلاغه که حضرت امیر علیه السلام خطاب به مردم مصر هنگام اعزام مالک اشتر نوشته اند و توصیف زیبای آن سردار بزرگ و شخصیت برجسته که ما تجلی آن را در حاج قاسم عزیز دیدیم .... افسوس که مادر روزگار از آوردن مثل ایشان عقیم است.... صبر بسیار بباید پدر پیرفلک را تادگر مادر گیتی چوتو فرزند بزاید... امَّا بَعْدُ، فَقَدْ بَعَثْتُ إِلَيْكُمْ عَبْداً مِنْ عِبَادِاللهِ عَزَّوَجَلَّ، لاَيَنَامُ أَيَّامَ الخَوْفِ، وَلاَ يَنْكُلُ عَنِ الاََْعْدَاءِ سَاعَاتِ الرَّوْعِ أَشَدَّ عَلَی الْفُجَّارِ مِنْ حَرَيقِ النَّارِ....... فَإِنَّهُ سَيْفٌ مِنْ سُيُوفِ اللهِ لاَ كَلِيلُالظُّبَةِ وَلاَ نَابِيالضَّرِيبَةِ.... اما بعد!يكی از بندگان خداوند را بسوی شما فرستادم كه به هنگام‏ خوف(مردم از جنگ) خواب به چشم راه نميدهد، در ساعات ترس و وحشت،از دشمن هراس نخواهد داشت و نسبت‏ به بدكاران از شعله آتش سوزنده ‏تر است‏ ...... او شمشيری است از شمشيرهای خداكه نه تيزيش بكندی ميگرايد و نه ضربتش بی اثر ميگردد... سالروز شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روضه جانسوز حضرت زهرا(س) از زبان آیت‌الله آقامجتبی تهرانی 🔹امروز سالگرد این استاد برجسته اخلاق است. در اینجا از این عالم بخوانید. @Farsna