خردهآوار به علت فروپاشی و گریه های شدید بنده دیلیت خورد. تا اطلاع ثانوی پرایوت دیگری در کار نخواهد بود چنل نخواهیم زد
هدایت شده از Nexus
بنده همیشه میگم که هیچ اعتقادی به شبه علم ندارم. اینجاست که سوال پیش میاد علت عضو بودن بنده در کانال فال بر اساس ماه چیه؟
راستش که بهشون بخندم:)