بنده همیشه میگم که هیچ اعتقادی به شبه علم ندارم. اینجاست که سوال پیش میاد علت عضو بودن بنده در کانال فال بر اساس ماه چیه؟
راستش که بهشون بخندم:)
از وقتی خانم همسایه گفت انگار بابای خدابیامرزت اینجا نشسته ، دیگه نسبت به آدم بد بودنم احساس راحتی نمیکنم
KHALSEH.
من دوست دارم کسی منو بنویسه. خودم نه خودم خوب نمی نویسم. خودم اصلا دیگه نمی نویسم
قریب داره منو مینویسه دیگه همتون میتونید بمیرید