رسیدم به این آیه
ان الله فالق الحب و النوی
به پسرم میگم به نظرت اگر این انگشتر من رو چند روز بزاری لای دستمال خیس جوونه میزنه؟
میگه نه
میگم پس کی این قدرت رو در لوبیا قرار داده؟
میگه خدا
بعد آیه و ترجمه رو براش خوندم☺️
https://eitaa.com/khanevadechandfarzandi
خدایا مربی و تربیت کننده خودت هستی
ما رو لحظه ای به خودمون واگذار مکن
ولادت امام جواد و روز پسر به روایتی ☺️
دوتا گل پسر خونه مون هدیه گرفتند 🌱
14.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچ زیرنویسی گویاتر از خود حرفها نیست!
#بانوی_پیشران
#الگوی_سوم
#حاج_صادق
🏷 بانوی پیشران
https://eitaa.com/banooyepishran
خانواده چند فرزندی🇮🇷
از صبح محل کار بودم بعد رفتم چند جا جلسه برگشتم خونه کلی تمیز کاری برای بچه ها آب سیب گرفتم عص
شب بخیر
یادتونه قرار بود در این مورد صحبت کنیم...
«زن به یک جایگاه مصنوعی و تصنعی و تشریفاتی احتیاج ندارد؛ جایگاهی که دون شأن متانت و سکینه و آرامش روحی اوست. در طبیعت الهی زن، آنچنان لطافت و زیبایی و گرمای محبتی وجود دارد که میتواند هم خود را و هم محیط پیرامون خود را- چه در داخل خانه، چه در هر محیطی که باشد- به طرف معنویت، پیشرفت و علوّ مقامات علمی و عملی سوق دهد و پیش ببرد.» [۱]
https://eitaa.com/khanevadechandfarzandi
#الگوی_سوم_زن
پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از مسائلی که به شکلی جدی مورد بحث و توجه افکار عمومی ایران و جهان قرار گرفت موضوعِ «زن» بود. انقلاب اسلامی در فضایی به پیروزی رسید که مکاتب گوناگون و ایدئولوژیهایِ سکولار مدرن هر یک به فراخور مبانی و جهتگیریهای خود نگاهی خاص به مقولهی زن را ترویج و فرهنگ عمومی جوامع مختلف تحت تأثیرِ این نگاهها ساخته میشد. اما انقلاب اسلامی حرف و نگاهی نو و تحولآفرین را در این موضوع پیشرویِ بشریت گذاشت. این نگاهِ جدید در قالب کُنشگری و فعالیت «زنِ مسلمان ایرانی» عینیت یافت و به تعبیر حضرت آیت الله خامنهای «الگوی سوم زن» را تحقق بخشید. الگویی که «نه شرقی است و نه غربی»:
https://eitaa.com/khanevadechandfarzandi
#الگوی_سوم_زن
«زن، در تعریف غالباً شرقی، همچون عنصری در حاشیه و بینقش در تاریخسازی؛ و در تعریف غالباً غربی، بمثابهی موجودی که جنسیت او بر انسانیتش میچربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایهداری جدید است، معرفی میشد. شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، «زن نه شرقی، نه غربی» است. زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان، گشود و ثابت کرد که میتوان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود، و درعین حال، در متن و مرکز بود. میتوان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصهی سیاسی و اجتماعی نیز، سنگرسازیهای جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.» [۲]
https://eitaa.com/khanevadechandfarzandi
#الگوی_سوم_زن