eitaa logo
خوبان
648 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
8.9هزار ویدیو
21 فایل
ارتباط با ادمین:https://eitaa.com/Khoban7
مشاهده در ایتا
دانلود
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷🍃دکتر سعید جلیلی: 🤍🍃اون زمانی که توافقات رو انجام می‌داد یکی تو خیابون بهم گفت آقا این هسته‌ای چیه؟ همه دنیا ول کرده ایران چسبیده بهش بهش گفتم...
4_5825874724705538693.mp3
40.62M
📌مهم مهم مهم خیییییییییلی هم مهم ⭕️حتما حتما گوش کنید، هر کاری غیر ضرور دارید رها کنید این ۴٢ دقیقه رو گوش کنید . 🤍🍃این ۴۲ دقیقه رو اصلا اصلا نباید از دست بدید و تا میتونید منتشر کنید . 🌷🍃تحلیل بسیار مهم استاد محمد شجاعی در مورد ظریف ،اصلاح طلب ها و پزشکیان . 📌📌📌فتنه های شدیدی امسال در راه است، امسال پرفتنه ترین روزها را پیش رو خواهیم داشت 🌷🌷🌷و تبیین گرانی هم شهید خواهند شد در این فتنه ها ...
🌸🍃ذکر روز یک شنبه 100 مرتبه یا ذالجلال والاکرام🌸🍃
🔳بسم الله الرحمن الرحیم 🌸🍃با معارف قرآن کریم بیشتر آشنا شویم 🤍🍃سوره مبارکه نوح آیه ﴿28﴾ 🌸🍃ربِّ اغْفِرْ لِى وَلِوَالِدَىَّ وَلِمَن دَخَلَ بَيْتِىَ مُؤْمِناً وَ لِلْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ وَلَا تَزِدِ الظَّالِمِينَ إِلَّا تَبَارًا ﴿28﴾ 🤍🍃پروردگارا، مرا و پدر و مادرم را و هركس كه با ایمان به خانه ام وارد شود و همه مردان و زنان با ایمان را بیامرز و ظالمان را جز هلاكت نیفزا. 🌷نکته ها: 🌸🍃چشم انداز دعا باید گسترده باشد. هم گذشته و حال را شامل شود، هم خود و بستگان و هم تمام مؤمنان تاریخ را. 🤍🍃امام رضاعلیه السلام فرمودند: مسجد كوفه، خانه نوح بوده است و مراد از «دخل بیتى مؤمنا» كسانى هستند كه وارد مسجد كوفه شوند. 🌸🍃در كربلا، امام حسین علیه السلام، برخى از مخالفان را نمى كشت و مى فرمود: «انّ الذى لا اقتله ارى فى صلبه من اهل الایمان»(18) من هر مخالفى را كه در نسل او مؤمنى ببینم نمى كشم. 18) موسوعة كلمات الامام الحسین، ص 505. 🌷پيام ها: 1️⃣ در دعا و نفرین، از كلمه مباركه «ربّ» كمك بگیریم. «ربّ لا تذر... ربّ اغفرلى» 2️⃣ انبیا با آن همه تلاش مغرور نمى شدند. پیامبرى كه مى گفت: «انّى دعوت قومى لیلاً و نهارا» مى گوید:«ربّ اغفرلى...» 3️⃣ در آمرزش خواهى از خداوند، مقدم داشتن خود بر دیگران كارى پسندیده است. «اغفرلى و لوالدىّ...» 4️⃣ بستگان سببى و نسبى، زمانى مشمول عنایت هستند كه وابسته فكرى نیز باشند. «و لمن دخل بیتى مؤمنا» 5️⃣ در دعا، براى مؤمنان رحمت و مغفرت و براى ظالمان، نابودى و هلاكت، طلب كنید. «ربّ اغفر... للمؤمنین... و لا تزد الظالمین الاّ تباراً»
26-28.mp3
4.9M
🌸🍃تفسیر سوره نوح آيات ﴿28-26﴾ 🤍🍃حجت الاسلام قرائتی حفظه الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام خامنه ای حفظه الله: 🌸🍃مجلس صرفاً یک نهاد پرسش‌گر نیست 🤍🍃بلکه یک نهاد پاسخگو هم هست ...
5.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 امام خامنه ای حفظه الله: 🤍🍃توصیهٔ موکد من تعامل سازندهٔ مجلس با دولت جدید است 🌸🍃موفقیت رئیس‌جمهور و دولت جدید، موفقیت همهٔ ماست ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام خامنه ای حفظه الله: 🌸🍃باید از دولت و مجلس یک حرف و یک صدا شنیده شود ...
7.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 توصیهٔ مهم امام خامنه ای حفظه الله: 🌸🍃به رئیس‌جمهور منتخب و مجلس دربارهٔ انتخاب اعضای دولت جدید 🔺و رای اعتماد به آن‌ها
🌸🍃شرح چهل حديث 🤍🍃امام خمینی رضوان الله علیه: 6️⃣3️⃣ حدیث سی و ششم اوصاف حق‌ ⬅️ فصل در معنى سمع و بصر حق است‌ 🌸🍃يكى از مباحثى كه در باب اسماء و صفات حق جلّ و علا مورد بحث بين فلاسفه عظام است اثبات «سمع» و «بصر» است از براى حق تعالى، كه جمهور حكما و متكلمين ارجاع نمودند سمع و بصر را به «علم»، و شيخ جليل اشراقى علم را ارجاع فرموده به بصر و سمع. [1] 🤍🍃هر يك به بيانى كه ذكر آن خروج از طور اختصار است. و ما بيان مسلك و مذهب فحل را مى‌نماييم به يك بيانى كه در مطلق اسماء و صفات حق واضح گردد. 🌸🍃بدان كه بسيارى از فلاسفه و اكابر براى اهمال بعض حيثيات بعضى از اسماء و صفات را به بعضى ديگر ارجاع نمودند، چنانچه معروف و مسلّم بين آنها آنست كه «اراده» حق تعالى عبارت است از «علم» به صلاح و نظام اتمّ. و مثل اختلاف در باب «سمع» و «بصر» و «علم» و ارجاع هر يك به ديگرى، 🔺چنانچه مذكور شد. 🤍🍃و اين مطلب خلاف تحقيق و از اهمال حيثيات است. زيرا كه اگر مقصود از اينكه اراده به علم به صلاح راجع است، يا علم به سمع، يا سمع به علم، راجع است آن است كه حق تعالى داراى اراده نيست و داراى سمع و بصر نيست، 🔺بلكه همان «علم» را به اسم اراده و سمع و بصر خوانده‌اند. 🌸🍃اين مطلبى است بس باطل و تقوّلى است بس فضيح، زيرا كه لازم آيد كه حق تعالى مبدأ وجود باشد بدون اراده و اختيار. علاوه بر ولى اختصاص به اين اوصاف وجهى ندارد، بلكه مطلق اوصاف به حقيقت وجود صرف راجع است. و اين معنى منافات ندارد با اثبات اوصاف مختلفه متكثره براى ذات حق، بلكه مؤكد آن است، 🔻🔻🔻