eitaa logo
خوبان
651 دنبال‌کننده
10هزار عکس
8.3هزار ویدیو
21 فایل
ارتباط با ادمین:https://eitaa.com/Khoban7
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌙🟢ولَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ 🌙🔺أنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ ﴿۱۰۵﴾ 🌙📗و در حقيقت در زبور 🌙✍️پس از تورات نوشتيم 🌙🌹كه زمين را بندگان شايسته 🌙🌷ما به ارث خواهند برد (۱۰۵) 🌙📚سوره مبارکه الأنبياء آیه ۱۰۵ 🌙🌷سلام، صبح به خیر و عافیت🌙🌷 🌙🟢صبح جمعه تون ســـــرشــار از لطف و محبت خداوند تبارک و تعالی🌙🟢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌙🌷صوت کوتاه 🌙🟢به یاد امام زمان علیه السلام 🌙🌷یا مهدی صاحب الزمان 🌙🟢دلم حکایت می کند...
🌷🟢🌷🟢🌷┄✦🟢✦༻‌﷽‌༺‌‌‌✦🟢✦┄ 🌙🌷اولین سلام صبح گاهی تقدیم به ساحت قدسی قطب عالم امکان، حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف 🌙🟢صبح مان را آغازمی کنیم، با سلام به ساحت مقدس چهارده معصوم علیهم السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها، به نیابت از امام خمینی رضوان الله علیه و تمامی شهدا، علما، شهیدحاج قاسم سلیمانی، مؤمنین مؤمنات: ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🌷 ﯾﺎ ﺭَﺳﻮﻝَ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🟢 ﯾﺎ ﺍﻣﯿﺮَﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏِ🌙🌷 ﯾﺎ ﻓﺎﻃﻤةُ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍﺀُ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🟢 ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﺍﻟﻤﺠﺘﺒﯽ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🌷 ﯾﺎ ﺣﺴﯿﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﺳﯿﺪَ ﺍﻟﺸﻬﺪﺍﺀِ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🟢 ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦِ ﺯﯾﻦَ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦَ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🌷 ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ِ ﺍﻟﺒﺎﻗﺮُ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🟢 ﯾﺎ ﺟﻌﻔﺮَ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕُ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🌷 ﯾﺎ ﻣﻮﺳﯽ ﺑﻦَ ﺟﻌﻔﺮٍ ﺍﻟﮑﺎﻇﻢُ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🟢 ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﻮﺳَﯽ ﺍﻟﺮﺿَﺎ ﺍﻟﻤُﺮﺗﻀﯽ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🌷 ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﺍﻟﺠﻮﺍﺩُ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🟢 ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﺍﻟﻬﺎﺩﯼ ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🌷 ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ العسکری ﺍﻟﺴﻼ‌ﻡ ﻋﻠﯿﮏَ🌙🟢 ﯾﺎ ﺑﻘﯿةَ ﺍﻟﻠﻪِ، یا اباصالحَ المهدی و رحمةُ الله و بركاته. 🌙🌷 الهی 🌙🟢 یا حَمیدُ بِحَقِّ مُحَمَد 🌙🌷 یا عالیُ بِحَقِّ علی 🌙🟢 یا فاطِرُ بِحَقِّ فاطمه 🌙🌷 یا مُحْسِنُ بِحَقِّ الحسن 🌙🟢 یا قدیمَ الاِ حسان بِحَقِّ الحُسَیْن 🌙🌷 عجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَجَ صاحبَ العصرِ والزَّمان
🌙🟢ذکر روز جمعه 100 مرتبه اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم🌙🟢
🌙🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌙🌹 🌙🌴با معارف قرآن کریم بیشتر آشنا شویم🌙🌴 🌙🌷سوره تکویر آیات 14-6🌙🌷 🌙🟢6- وَإِذَا البِحارُ سُجِّرَتْ 7- وَإِذَا النُّفُوسُ زُوِّجَتْ 8- وَإِذَا الْمَوْءُودَةُ سُئِلَتْ 9- بِأَىِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ 🌙🟢10- وَإِذَا الصُّحُفُ نُشِرَتْ 11- وَإِذَا السَّمَآءُ كُشِطَتْ 12- وَإِذَا الْجَحِيمُ سُعِّرَتْ 13- وَإِذَا الْجَنَّةُ أُزْلِفَتْ 🌙🟢14- عَلِمَتْ نَفْسٌ مَّآ أَحْضَرَتْ ⭕️و آنگاه كه دریاها به جوش آیند. 💢و آنگاه كه جانها جفت و قرین شوند. 📌و آنگاه كه از دختر زنده به گور شده پرسیده شود. ⁉️كه به كدامین گناه كشته شده است؟ 📜و آنگاه كه نامه هاى عمل گشوده شود. 🌑و آنگاه كه آسمان از جاى كنده شود. 🔥و آنگاه كه دوزخ شعله ور شود. 🌴و آنگاه كه بهشت (براى اهلش) نزدیك آورده شود. ⚪️هر كس بداند كه چه حاضر كرده است. 🌹نکته ها: ♨️«سُجّرت» چند معنا شده است: 1. به جوش آمدن 2. به هم پیوستن 3. پُر و لبریز شدن دریاها كه همه آنها طبیعى است، زیرا از یك سو كوه ها از جا كنده شده و دریاها به یكدیگر متصل مى شوند و از سوى دیگر زمین لرزه شدید، گداختگى درون زمین را بیرون ریخته، آبها به جوش آیند و بخار شوند. 🔻🔻🔻
🌙🌸در قیامت، حوریان بهشتى به تزویج بهشتیان سعادت مند در آید. چنانكه در آیات دیگر مى فرماید: «و زوّجناهم بحور عین»(33) و جهنّمیان دوزخى با قرین هاى شیطانیشان ازدواج مى كنند. چنانكه در آیه اى دیگر مى فرماید: «و من یعش عن ذكر الرّحمن نقیّض له شیطاناً فهو له قرین»(34) چنانكه امام باقرعلیه السلام در تفسیر آیه «و اذا النفوس زوِّجت» فرمودند: 🔺اهل ایمان با همسران بهشتى و اهل دوزخ با شیطان قرین مى شوند.(35) 📌«موؤدة» به معناى دختر زنده به گور شده است. یكى از عادات بسیار بد جاهلیّت این بود كه به خاطر فقر یا احساس ننگ، گاهى دختران خود را زنده به گور مى كردند. ⭕️ولایت والدین بر فرزند محدود است و آنان حق گرفتن حقوق طبیعى فرزند همچون حقّ حیات را ندارند. پدر نمى تواند بگوید فرزند خودم است و حق دارم هر تصمیمى راجع به او بگیرم، چنانكه مادر نمى تواند بگوید من نمى خواستم بچه دار شوم و حق دارم فرزند در شكم را سقط كنم. 33) دخان، 54. 34) زخرف، 36. 35) تفسیر المیزان. 🌹پيام ها: 🟢1- دفاع از مظلوم، اسلام و كفر ندارد. با اینكه دختران زنده به گور شده مسلمان نبودند، ولى قرآن از حقّ آنان دفاع مى كند. «و اذا الموؤدة سئلت» ⚪️ 2- دفاع از مظلوم، زن و مرد، كوچك و بزرگ و فرد و جمع ندارد، حتى از یك دختر كوچك باید دفاع كرد. «باىّ ذنب قتلت» ⁉️ 3- با سؤال، وجدان ها را بیدار كنید. «بأىّ ذنب قتلت» 📌 4- ولایت پدر بر فرزند، شامل حق كشتن فرزند نمى شود. «بأىّ ذنب قتلت» ⚪️ 5 - بیم و امید در كنار هم سازنده است. «الجحیم سُعِّرت - الجنّة اُزلفت» 🟢 6- در قیامت، بهشت و دوزخ به اهلش نزدیك مى شود. «الجنّة ازلفت» (و در آیه 23 سوره فجر مى فرماید: «و جى ء یومئذ بجهنّم» در آن روز جهنّم آورده شود.) 🔴 7- اعمال انسان در دنیا ثبت شده و پرونده عمل هر كس در قیامت باز مى شود. «و اذا الصحف نشرت»
1-9.mp3
5.29M
🌙🟢تفسیر سوره تکویر 9-1 (صوتی) حجت الاسلام قرائتی حفظه الله🌙🟢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از امام خمینی رضوان الله علیه
💫🌹 شرح چهل حديث 🌹💫 💫🌷امام خمینی رضوان الله علیه: 3️⃣2️⃣ حدیث بیست و سوم، طلب علم ⬅️ الحديث الثالث و العشرون‌ ادامه... 💫🟢شرح بأعيانهم تأكيد است از براى ضمير اعرفهم. يعنى، بشناس آنها را خودشان را به طورى كه مشخص و معيّن گردند و مشتبه به غير نشوند، چنانچه گويى: رأيته بعينه. و كلّ شي‌ء فيه حلال و حرام، فهو لك حلال حتّى تعرف الحرام بعينه. [1] 🌙🌹جناب محقق محدّث مجلسى، رحمة اللّه، احتمالاتى داده‌اند و نقل فرمودند در اين مقام، كه اين احتمال كه متعين و واضح است هيچيك از آنها نيست، و آنها نيز به غايت بعيد است، مثل اينكه فرمودند: «بأعيانهم أى، بخواصّهم و أفعالهم المخصوصة بهم، أو بالشّاهد و الحاضر من أفعالهم.» 🔻پس از آن فرمايند: «و قيل: 💫⚪️بأعيانهم أى، أقسامهم و مفهومات أصنافهم. و قيل: المراد بأعيانهم مناظرهم من هيئتهم و أوضاعهم كالتسربل بالخشوع. [2]» 💫🔴و ديگر احتمالات بعيده. قوله: و صفاتهم مقصود از اوصاف، آن حالاتى است كه تابع ملكات و مقاصد اين سه صنف است، مثل موذى بودن و مراء نمودن و غير آن. پس، به اين اوصاف معرفى حال آنان گردد و آنها باعيانهم شناخته شوند. 📌و «جهل» خلاف علم است. و در اين مقام شايد مراد تعميه و اخفاء حق باشد، يا تجاهل و عدم قبول حق باشد. و ما پس از اين، بيان اين مطلب را بيش از اين مى‌نماييم. و مجلسى فرموده «الجهل السّفاهة و ترك الحلم. و قيل: ضدّ العقل. [3]» ⭕️و «مراء» جدال در آرا و كلام است. و از همين مادّه است «جدل» كه يكى از صناعات خمس معنونه در منطق است. يقال: ماريت الرّجل أماريه مراء. إذا جادلته [4]. 🔻🔻🔻
💫🌹چنانچه در صحاح جوهرى است. و اين كلام گرچه مطلق است، ولى مقصود على الظاهر همين است كه ذكر شد. و در اين مقام احتمال ديگرى است كه ما پس از اين به آن اشاره در يكى از فصول آتيه [مى‌كنيم‌]. و «استطالة» طلب بلندى و ارجمندى است. 💢و «ختل»، به فتح «خاء» معجمه و سكون «تاء»، به معنى خدعه و فريب است. قال الجوهرىّ: «ختله و خاتله، أى خدعه. و التخاتل، التّخادع. ♨️قوله: ممار پس از اين ذكر شود كه چگونه معرفى شده است صاحب مراء به «ممارى»، و صاحب استطاله و ختل به «استطالة» بر امثال، و صاحب «خبّ» بودن كه به معنى خدعه است. [5] قوله: متعرّض للمقال يعنى اظهار نمودن مقالات را. يقال: عرضت له الشّي‌ء إذا أظهرته له و عرض له أمر كذا. و يعرض، أى ظهر. [6] 💫🟢و أندية جمع «نادي» است. و آن محل اجتماع قوم و مجلس و مذاكرات آنان است. و چون متفرق شدند آن را «نادى» نگويند. و از آن است «دار النّدوة» كه در مكه بوده، كه آن را بنا نمودند براى اجتماع در مشاورات. و «ندىّ» بر وزن فعيل، و «ندوة» و «منتدى» و «متندّى» به همين معنى [است‌] چنانچه جوهرى گويد. 🥀پاورقی [1] (هر چيزى كه در آن حلال و حرام است، آن را بر خود حلال شمار تا آن گاه كه حرمت همان چيز بر تو معلوم و مسلّم گردد.) وسائل الشيعة، ج 12، ص 59، «كتاب التجارة»، باب 4 از «ابواب ما يكتسب به»، حديث 1. [2] «بأعيانهم، يعنى با اوصاف و آثار مخصوص بدانها، يا با شئون حاضر و قابل مشاهده آنان و گفته شده «بأعيانهم» يعنى آنها و آنچه از صنفهاشان دانسته شده است. و گفته شده مراد از «أعيانهم» آن چيزهايى است كه در شكل و اوضاع ظاهرى آنها مشاهده مى‌شود. مانند فروتنى كه چون پيراهنى به تن كرده باشند. (بدان تظاهر كنند).» مرآة العقول، ج 1، ص 159، «كتاب فضل العلم»، «باب نوادر»، حديث 5. [3] «جهل بيخردى و ترك بردبارى است. و گفته‌اند آن چيزى است مقابل عقل.» مرآة العقول، ج 1، ص 160. «كتاب فضل العلم»، «باب نوادر»، حديث 5. [4] «چون با او به مجادله آغاز كنى.» [5] مقصود آن است كه معرفى كردن اصحاب مراء را به ممارى، و اصحاب خدعه را به خدعه داشتن، از قبيل تعريف شى‌ء به نفس است، و اين در صنعت تعريف صحيح نيست. و ما ان شاء اللّه بعد از اين، بيان آن را به وجهى كه رفع اشكال شود مى‌كنيم. (منه عفى عنه). [6] «گفته مى‌شود: عرضت له الشي‌ء چون آن چيز را بر او آشكار كردى.»
💫🌷باید به وظیفه‌مان عمل کنیم... 💫🌹امام خمینی رضوان الله علیه: 💫🟢من بار دیگر از مسئولین بالای نظام جمهوری اسلامی می‌خواهم که از و از جز خدای بزرگ نترسند و کمرها را ببندند و دست از مبارزه و علیه فساد و فحشای سرمایه داری غرب و پوچی و تجاوز کمونیسم نکشند 🔺که ما هنوز در قدم‌های اول مبارزه جهانی خود علیه غرب و شرقیم. ⁉️مگر بیش از این است که ما ظاهراً از جهان‌خواران شکست می‌خوریم و نابود می‌شویم؟ ⁉️مگر بیش از این است که ما را در دنیا به خشونت و تحجر معرفی می‌کنند؟ ⁉️مگر بیش از این است که با نفوذ ایادی قاتل و منحرف خود در محافل و منازل، عزت اسلام و مسلمین را پایکوب می‌کنند؟ ⁉️مگر بیش از این است که فرزندان عزیز اسلام ناب محمدی در سراسر جهان بر چوبه‌های دار می‌روند؟ ⁉️مگر بیش از این است که زنان و فرزندان خردسال حزب الله در جهان به اسارت گرفته می‌شوند؟ 💫🌹بگذار دنیای پست مادیت با ما چنین کند ولی ما به خود عمل کنیم. 📆 ۲ فروردین ۱۳۶۸
🔻خاطراتی سبز از حیات طیبه 💫🌹امام خامنه ای حفظه الله 💫🟢یکبار آخر شب آقای خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌خواستند بعد از انجام کارها بروند اما کفش‌هایشان نبود. ایشان گفتند که من جلسه دارم و باعجله باید بروم. وقت هم خیلی کم بود و کفش‌هایشان نبود. من به ایشان گفتم: کفش‌های من را شما بپوشید و بروید به کارتان برسید. کفش شما را من آخر سر پیدا می‌کنم و می‌پوشم؛ فردا با هم عوض می‌کنیم. 🔺ایشان قبول کردند و کفش‌های مرا پوشیدند و رفتند. 💫⚪️آخر شب هر چه گشتم کفش‌های ایشان را پیدا نکردم، تنها یک جفت کفش پاره و پوره پیدا کردم. با خودم گفتم حتما یک کسی آمده، کفش‌های آقا را برده و اینها را جای آن گذاشته است. به هر صورت کفش‌ها را پوشیدم و به منزل رفتم. کفش‌ها خیلی درب و داغان بود ، 🔺طوری که نزدیک بود پایم زخم شود. 💫🔴فردای آن روز آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) آمدند و به من گفتند: کفش‌هایم را پیدا کردی؟ گفتم: نه؛ انگار یک نامرد بی‌انصافی آمده کفش‌های شما را برده و این کفش‌های پاره‌ را جای آن گذاشته است. آقا نگاهی به کفش‌ها انداخت و با لبخندی گفت: 🔺این که کفش‌های خود من است! 💫🌷ایشان گفتند: کفش‌هایم را بده. گفتم: نه، حالا که این کفش‌های شماست آن را به کفاشی می‌برم. کفش‌ها را تعمیر کردم، یک واکسی هم به آن زدم و فردای آن روز به ایشان تحویل دادم. 🔻🔻🔻
💫🌹نه اینکه ایشان بخواهد کفش پاره بپوشد! آن روزها اصلا مجال این کارها پیدا نمی‌شد. خود ما هم همینطور بودیم. مثلا تا نیمه‌های شب در محل استقرار امام بودیم و به خاطر ازدحام کار باز هم به خانه نمی‌رفتیم. یادم هست آخر شب به خانه شهید صادق اسلامی که نزدیک آنجا بود می‌رفتیم تا اگر شبانه حمله‌ای به محل استقرار امام شد، 🔺نزدیک صحنه باشیم. ✍️حاج محمدکاظم نیکنام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظاتی از دیدار بنیانگذار حماس با رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠احـکام مهمانی 💬 : حکم رفتن به مهمانی که در آن پر از نامحرم است؛ در صورتی که مجبور به حضور در آن باشیم چیست؟ 🍀🍀احکام مصور 🍀🍀 🌼🌼 https://eitaa.com/joinchat/3010396160C2b8cef193c🌼🌼
💠 حکم سود بانکی 💬 سوال: پولی در بانک سپرده گذاری کرده‌ام و هر ماه سود به آن تعلق می گیرد آیا این سود حکم ربا را دارد و حرام است؟ ✅ پاسخ: اگر آن مبلغ اضافی و سودی که بانک می‌دهد از درآمد حاصل از به کارگیری سپرده به وکالت از سپرده گذار در ضمن یکی از عقود شرعی صحیح باشد، ربا نیست، بلکه سود معامله شرعی است و اشکال ندارد 📚 استفتا از سایت آیت الله خامنه ای 🍀🍀احکام مصور 🍀🍀 🌼🌼 https://eitaa.com/joinchat/3010396160C2b8cef193c🌼🌼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 غیبت در صورت نامعین بودن شخص 💬سؤال: اگر کسی که پشت سرش حرف زده می شود معيّن نباشد، آیا باز هم غیبت محسوب می‌شود؟ 🔹اگر غیبت محصور در یک خانواده باشد چطور؟ 💠 حجت الاسلام و المسلمین 🍀🍀احکام مصور 🍀🍀 🌼🌼 https://eitaa.com/joinchat/3010396160C2b8cef193c🌼🌼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📕کتاب: "دا" ✍️ خاطرات سیده زهرا حسینی 💫🌹این کتاب خاطرات راوی از روزهای آغازین جنگ و روزهای حمله ارتش بعثی عراق به خرمشهر و مقاومت‌های مردمی در این شهر را روایت می‌کند. 💫🌸راوی در آن روزها تنها ۱۷ سال داشته و اهمیت این کتاب شاید در این باشد که وقایع دفاع مقدس، برای اولین بار از زاویه دید یک دختر نوجوان روایت شده است. 💫🌷خاطراتی که راوی حدود ۲۰ سال آن‌ها را در درون سینه خود همچون یک راز حفظ کرد و حرفی از آن نزد. 💫🟢در این کتاب ناگفته‌هایی از دفاع مقدس بیان شده که تا کنون کسی از آن‌ها حرف نزده است. 💫🔴كتاب دا يكی از زيباترين و كامل ترين كتاب‌هایی است كه در مورد دفاع مقدس نوشته شده است. 💫🌹از امشب این کتاب را در قالب فایل‌های صوتی تقدیم خوبان عزیز می‌نمائیم.👇
4_1203077243631305014.mp3
7.3M
🎧 📕 دا 5️⃣2️⃣ و پنجم 💫🌸 سیده_زهرا_حسینی 💫🌷 را خدا آزاد کرد
💫📗کتاب 🔺زندگی و خاطرات شهید احمد علی نیری 1️⃣6️⃣ قسمت شصت و یکم 💫🌷🌷🌷راوی : دوستان شهید 💫🟢یادم هست احمد آقا عینکی شده بود. گفتم خب شما قرآن بیشتر بخوان. می گویند هرکس قرآن بخواند مشکلات و درد چشمانش برطرف می شود. لبخندی زد و گفت: می دانم که اگر به نیت شفای چشم خودم قرآن بخوانم، حتما ضعف چشمم برطرف می شود! اما نمی خواهم به این نیت قرآن بخوانم! 🔺می خواهم زندگی ام روال عادی داشته باشد. 💫⚪️آن ایام نورانی خیلی زود سپری شد. با شروع پاییز مدارس باز شد و تابستان زیبای من به پایان رسید. اما نمی دانستم این آخرین فرصت های من در کنار احمد آقاست که سریع طی می شود. ما در معارف اسلامی خودمان داریم که راه های رسیدن به خدا 🔺به تعداد انسان ها فراوان است. 💫🔴و انسان با توجه به صفات و استعداد های خاص خود که منحصر به فرد است. راه به سوی خدا را با سرعت و دقت بیشتر می تواند طی کند. به این صفات منحصر به فرد 🔺اصطلاحا کلید شخصیت می گویند. 💫🌷که با شکوفایی این صفات و پیدا کردن کلید شخصیت قفل جان آدمی باز می شود و به سوی خدا پرواز میکند. کلید شخصیت احمد آقا بعد از سه دهه که از زندگی او میگذرد 🔺قابل تحلیل است. 💫🌹بسیاری از دوستان بعد از شنیدن خاطرات ایشان علاقه مند شنیدن ویژگی های شخصیتی این بنده مخلص خدا شدند. به آن ها باید عرض کنیم که، اولا احمد آقا بسیار انسان کتومی بود، یعنی از حالات درونی خود چیزی نمی گفت. اوکه در درجات بالای عرفان و معرفت قرار داشت مانند ساده ترین مردم رفتار می کرد 🔺تا هیچ کس از درون او مطلع نشود... ⬅️ ادامه دارد ... 🔻با کسب اجازه از ناشر کتاب 🥀 ( انتشارات شهید هادی )