خیلی قشنگ بود
توی کتاب حیا، میگفت غیبت یعنی پردههای حیای یک نفر رو، بدون اینکه خودش بخواد، جلوی یکی دیگه بدري.
میگن که: دروغ که نمیگیم.
نوشته بود بله! غیبت حرف راسته، ولی ما راست غلط و راست درست هم داریم.(:
هي میگن سید مجید... (ذهن من: نقطه زن) ولی میگن موسوی😔😗
نمیشه فامیلتونو عوض کنید سید مجید...؟ نقطه زن؟
هدایت شده از تُــرنج🍊
ترک کنندکان کربلا هم «اجازه امام» را داشتند.
فرق است بین «اجازه امام» و «رضایت امام» .....