هدایت شده از 🪁اَندَرونی
بقول یه بزرگی امشب میگفت لیاقت هرچی رو داشته باشی مشغول همونی
مسئله این هستش که عزیزان،
تا واقعا از ته ذاتتون سعی نکنید آدم خوبی باشید، و خوبی برای دیگران بخواید
هر چقدر هم که ادای آدمای خوب و بهفکر رو دربیارین
ولی در ذات، نخواین خیری به اون فرد برسه
شما بازی رو باختید، بد هم باختید(:
یکی از راههاش بنظر من
ذکره
نه هر ذکری
ذکر رو اگه به معنای تکرار مداوم در نظر بگیریم، مدام با خودت تکرار کن که خیر اون یک نفر رو میخوای
نمیخوای شر به کسی برسه
از خدا بخواه
تو نمازات حتی دعا کن براشون
مثلا،
تو شاید دلت نخواست یکی
یک سِمَت بالاتری از تو داشته باشه
برو دعا کن همون رو بگیره
شاید دلت نخواد یکی نمرهش از تو خوبتر بشه
براش دعا کن که نمرهش بهتر از تو بشه
شاید دلت نخواد یکی زودتر از تو ازدواج کنه
دعاش کن زودتر از تو ازدواج کنه
این دنیایی که من میبینم، جای کشتی گرفتن با نفس سرکشته((:
انقدر انجامش بده تا نفست تربیت بشه(:
هیچ موقع و تحت هیچ شرایطی، نخواه برتر از دیگران باشی.
و در اون لحظات هم به خدا پناه ببر و بدون که اشتباهه و طلب مغفرت کن.