eitaa logo
|خون دلی که لعل شد|
20 دنبال‌کننده
35 عکس
11 ویدیو
0 فایل
لعل شد خونِ دلم که بسازم خود را درین سرای بی‌کسی کاش که لااقل به چشمِ تو بیاید خونِ جگرم سیدالشهداء❤️ (چونکه من آنِ تو شدم، از همان زمان و به بعدش که اجازه دادی خادمت باشم. با نامِ کوچک مسئول خواهران هیئت سیدالشهداء علیه السلام)
مشاهده در ایتا
دانلود
می‌گفت: شما لازم نیست چیزی از خودتان بروز بدهید. بگذارید اگر دیگران شما را می‌شناسند، از رفتار و اعمالتان بشناسند.
هدایت شده از شادی بیهقی
بچه مثبتی از سر و رومون می‌باره، از مسجد و هیئت هم که برمی‌گردیم تو گروه هیئت پلاسیم...
آب کم جو تشنگی آور به دست تا که آبت جوشد از بالا و پست
( و خدا آغاز هر پایان است!🤍🕊️ )
دیدی ای دل که غمِ عشق دگربار چه کرد؟ چون بشد دلبر و با یارِ وفادار چه کرد
یک چیز بر تو افزون می‌شود و دوباره به گذشته باز نمی‌گردی! اسم امام حسین علیه السلام که میاد روی آدم، سنگین می‌شه سعی می‌کنه بزرگ باشه، محترم باشه چند روز قبل که داشتم با یکی از مسئولین خوابگاه دعوا می‌کردم تهش دوباره زنگ زدم ازش عذرخواهی کردم زینب گفت نمی‌خواست، حقش بود راستم می‌گفت اون کم کاری کرده بود بهش گفتم اگه من فقط همین من بودم، معذرت‌خواهی نمی‌کردم معذرت خواستم چون من رو ربط می‌دن به هیئت به بچهای هیئتی می‌گن این از اوناست هم برای بچها بد می‌شه، که چه بسا ما هم از ادوار کشیده بودیم چه برای خودم آبروی امام حسین رو ببرم بعد دوباره هفته‌ی بعد برم بشینم سر سفره‌ش؟ فحش به زبونم نمیاد حتی وقتی میاد هم بلافاصله بعدش پشیمونم هي می‌گم ببین، تو نون و نمک امام حسین رو خوردی فحش می‌خوای بدی؟ امام حسین اینطوری محترمت کرده اون وقت تو جلوی همین زبونت رو نمی‌تونی بخاطرش بگیری؟ چقدر هم سخته... همش می‌خوام درس نخونم، این ترم آخری فقط برم تفریح اما... علاوه بر اینکه دانشگاه و محیط آکادمیک رو دوست دارم... هی می‌گم ببین تو یک ادعایی داری، نه تنها چادر سرت کردی که خودش ادعا داشتنه بلکه تو خودت رو، و دیگران هم تورو بچه هیئتی و بچه مذهبی می‌دونن اون وقت مایه‌ی ننگ امام زمانت و نائب‌شون نیستی اگه درس نخونی؟ يعني نگاه کنید چطور عزت می‌ده... این راه‌هایی که داره واسم باز می‌شه همش از عزت سفره‌ی امام حسینه... این حرفمم نقل قول از یک جای دیگه‌ست و یک طور دیگه اما تو زندگیم دارم لمسش می‌کنم: اینکه من نوزده ماه واسه امام حسین علیه السلام نوکری کردم، و نگاه نکرد به نیت ناپاکم، به تکبرم، به منِ یه‌لا قبا...از کَرَم خودش همش رو نوکری حساب کرد و از اون زمان دارم آقایی می‌کنم. اینا همه از برکت هیئت‌دار بودنه! ربطی هم به یک مسئولیت و یک زمان خاص نداره، هر آدمی در هر جایی می‌تونه هیئت‌دار باشه، عَلَمش بلند باشه. هیئت‌وارانه رفتار کنه. کاش امام حسین علیه السلام منو با تموم ادعاهام ببخشه و همین یک ادعا رو ازم قبول کنه که حقیقتا هرچی دارم از خودش دارم.♥️
من که تهش میمیرم برات، یا هیئت یا کربلا.