eitaa logo
خوش نامها | حوریه بزرگی
61 دنبال‌کننده
32 عکس
22 ویدیو
1 فایل
گاه‌نوشته‌هایی از جنس نقد فرهنگِ سلبریتی و روایت‌هایی از جهانِ بدیلش که در آن خوش‌نام‌ها طلایه‌دارند. پذیرای نظرات، نقدها و پیشنهادهای شما هستم: @Hbozorgi12
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 حجاب استایل ها، یکی از گونه های اثرگذار سلبریتی های اینترنتی در طی سالهای اخیر بوده اند، آیا حجاب استایل ها مروج حجاب اند یا مخرب آن؟ ✅ امشب، در برنامه تلویزیونی خیابان آزادی، در مورد این موضوع گفتگو خواهد شد. ️ @khosh_namha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 از نامورسازان تا سلبریتی‌ها 🔸سلبریتی‌ها اصرار زیادی دارند که به ما نشان دهند کامیابی‌های آنها نتیجه استعداد خدادای آنهاست و رابطه ما با آنها رابطه صمیمانه و دو سویه دو آدمی است که هم را می‌شناسند؛ ولی این دورغ بزرگی است. 🔹شهرت، یک صنعت است. کسانی‌اند که در پشت صنعت شهرت قرار دارند، آنان هستند که سلبریتی را می‌سازند و می‌شکنند. جامی است که عقل‌آفرین می‌زندش صد بوسه ز مهر بر جبین می‌زندش این کوزه‌گر دهر چنین جام لطیف می‌سازد و باز بر زمین ‌می‌زندش 🔸مصاحبه هما سرشار با گوگوش (مشهورترین خواننده پاپ ایران پیش از انقلاب)، پس از چند دهه توانایی شگفت انگیز رسانه‌ها و نامورسازان را برای دگرگون کردن واقعیت را به خوبی نشان می‌دهد. 🔹گوگوش در اثر اختلافات با شوهرش در یک لحظه دچار جنون آنی می‌شود و با موتراش، موهای خود را از ته می‌زند. نامورسازان اما پس از بازگشت او به ایران این کار گوگوش را نوعی ساختارشکنی و پیامی به «زنان سرزمینم» نمایش می‌دهند و مد می‌شود. @khosh_namha
عجیب بود رابطه میان این پدر و پسر، من گمان نمی‌کنم در تمام عالم، میان یک پدر و پسر، این همه تعلق، این همه عشق، این همه انس و این همه ارادت حاکم باشد. من همیشه مبهوت این رابطه ام.گاهی احساس می‌کردم که رابطه حسین‌ با علی‌اکبر فقط رابطه یک پدر و پسر نیست. رابطه یک باغبان با زیباترین گل آفرینش است، رابطه عاشق و معشوق است. رابطه دو انیس و همدل جدایی‌ناپذیر است. رابطه مرید و مراد است. رابطه ماموم و امام است. رابطه محب و محبوب است. رابطه عاشق و معشوق است... 🌹| میلاد علی بن الحسین (ع) و روز جوان مبارک. 📗 پدر، عشق و پسر 🖊 سید‌مهدی شجاعی @khosh_namha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🦋 او می آید؛ او که خوش نام است در میان همه ادیان و اما آمدنش به تلاش من و تو هم بستگی دارد برای خوش نام شدن... 🌱 وَ اجْعَلْنِي اللَّهُمَّ مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ وَ أَتْبَاعِهِ وَ شِيعَتِهِ وَ أَرِنِي فِي آلِ مُحَمَّدٍ مَا يَأْمُلُونَ وَ فِي عَدُوِّهِمْ مَا يَحْذَرُونَ إِلَهَ الْحَقِّ آمِينَ. 🌹| میلاد جانِ جهان مبارک. @khosh_namha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خواننده کره‌ای که این روزها به ایران سفر کرده و قرار است، در ماه مبارک ، مهمان برنامه باشد، از دلایل مسلمان شدنش می‌گوید...
🔻واردشوندگان به صنعت سلبریتی، ابتدا باید در برابر که نامورسازان وضع می‌کنند، سر تسلیم فرود آورند. کوچکترین فرمان‌‌ناپذیری از سوی سلبریتی‌ها، تبعاتی سخت برایشان به‌همراه دارد. 🔸در ، این قوانین شامل رژیم‌های فشرده غذایی سخت، خودبهینه‌سازی مستمر و در صورت لزوم جراحی زیبایی، ورزش‌های خاص برای اجرای بهینه رقص‎‌آرایی و ارائه بدنی جذاب، آموختن زبان‌های خارجی، نظم شدید و عدم ارتباط‌گیری با دیگرانی که شرکت اجازه نمی‌دهد و هر چیزی است که بازنمایی رسانه‌ای سلبریتی را در قالب یک (بت) باورپذیر کند. 🔹پژوهش‌ها ثابت کرده است، میان دینداری و هواداری از یک سلبریتی رابطه معکوس وجود دارد. این یعنی هر قدر باورمندی و اتصال ما از معبود اصلی دور شود، به‌دنبال ارضای حس پرستشمان در نمونه‌های جایگزینش در معبودهای مادی و انسانی خواهیم بود. 🌱سلبریتی‌ها را آیدل می‌خوانند و می‌دانند؛ چون در زمانه‌ی غیاب، طرد و غفلت بشری از خالق خویش، جذاب برای پرستش‌اند. این روزها، اما یکی از آیدل‌های کره‌ای، بتِ درون را شکسته و به هوادارانش از جهان بی‌بت‌پرستی و خداپرستی می‌گوید که برنامه و قوانینی دقیق اما دارد... (از اینجا تماشا کنید) 🔻اما مهم آن است که صنعت سلبریتی، را نیز به مسلخ نمایشی‌شدن می‌برد تا برندِ سلبریتی را تقویت کند؛ پیت وارد، در کتاب خدایان بدکردار برای تبیین فرایند استحاله دین در فرهنگ سلبریتی، از کلیدواژه خوب و دقیق «چرخش سوژه‌ای» استفاده می‌کند. یعنی سلبریتی در مقام سوژه مختاری است که میان منابع دینی و غیردینی گزینه‌های خود را دارد و این منابع در فرهنگ حل شده‌اند. در این فرایند سوژه احساس نمی‌کند با مرزهای سنت محدود می‌شود، بلکه او در راستای هدف و ساخت برند خود، به هرچیز دینی یا غیردینی که بخواهد، متوسل می‌شود و در چنین شرایطی تمایز میان گفتمان‌های سکولار و دینی فرومی‌پاشد. 🔹در چرخش سوژه‌ای، مردم دیگر خود را در رابطه با فرمان‌های استعلایی نمی‌بینند، بلکه آنچه مهم و استعلایی است، خود فرد و اموری مانند «آگاهی، ذهن، خاطرات، عواطف، احساسات، شور و حال، تجربه‌های بدنی، رؤیاها، حس‌ها، وجدان درونی و گرایش‌ها» هستند. بدین‌سان پرسش «چگونه می‌توانم رستگار شوم؟» به «چطور می‌توانم حس خوبی درباره خودم داشته باشم؟» مبدل می‌شود. 🔺نظر به پیش‌گفته‌ها، در مواجهه با سلبریتی‌هایی مانند مدیریت مواجهه با او مهم است؛ تمرکز و برجسته‌سازی وجوهی از شخصیت او که منادی رهایی از بت درون و پرستش خالق است و نقد وجوهی از دینداری او که هم‌بسته با نمایشی شدن و است، بسیار مهم است. @khosh_namha
گفتم‌ که اشتهار وی از مال و دولتست گفتا که مال و دولت، ازو جوید اشتهار @khosh_namha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یک ملت زمانی به می رسد که کند، حتی اگر غلط هم انتخاب کند باز هم بهتر از انتخاب نکردن است. در غیر این صورت آن ملت هیچگاه به بلوغ نمی‌رسد و همیشه در معرض است. 🖊شهید مطهری (ره) 📚 مجموعه آثار، ج ۲۴ ، ص ۳۹۱ @khosh_namha
‼️بعد از سلبریتی‌ها پای دیگر فعالان فتنه ز.ز.آ هم به تلویزیون باز میشود 🔹بعد از بازگشت بدون عذرخواهی سلبریتی‌های حامی فتنه ۱۴۰۱، حالا کم‌کم پای سایر فعالان این فتنه هم به برنامه‌های تلویزیونی باز میشود. ‼️احمدرضا کاظمی یکی از طنزپردازان فعال در فتنه سال گذشته هم‌اکنون بعنوان سرپرست نویسندگان برنامه «شب خوش» شبکه سه مشغول به فعالیت شده است. 🔺کاظمی یکی از طنزپردازان هتاک و بسیار فعال در ماجراهای سال قبل و همچنین از عوامل رسانه طنز بی‌قانون و دم خروس است و در گروه نویسندگان شب‌خوش هم از همکاران خود در این رسانه‌ها کمک گرفته است. ‼️چندی پیش محمد نادری یکی از بازیگرانی که سال گذشته پستهای بسیار تندی منتشر می‌کرد نیز بعنوان مهمان به برنامه جام آرزوهای شبکه نسیم دعوت شده بود. 💢رییس صدا و سیما و همچنین رییس شبکه سه قبلا گفته بودند سلبریتی‌هایی که اظهار پشیمانی یا توبه کنند می‌توانند به تلویزیون برگردند. حال آنکه امثال نادری و... حتی پستهای تند سال قبل خود را پاک نکرده‌اند چه برسد به توبه!! #ژئوپلیتیک_رسانه        با ما همراه باشید @Dr_bavir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاش وسط دعواها، تحلیل‌ها و قضاوت‌های خدا را گم نکنیم... «ما که نیامده‌ایم دعوا کنیم، آمده‌ایم را پیدا کنیم...» @khosh_namha
فصلنامه فرهنگ شهرت ش14.pdf
23.96M
📚 شماره از فصلنامهٔ مجازی منتشر شد: 🔻 فوتبال؛ زمینی که هواداران در آن بازی می‌کنند (سرمقاله) ✍🏻 عطیه مهرابی 🔻 فوتبالیست‌ها و سیاست؛ بازی‌ از پیش باخته ✍🏻 دکتر حسین حسنی 🔻 موسیقی جام جهانی؛ صحنه‌‌ای از ازدواج موقت بین جهان سیاست و شهرت ✍🏻 دکتر مسعود کوثری 🔻 تعویض جناح‌ بازی با پاس بلند؛ از فوتبال به سایر میدان‌ها ✍🏻 مهدی کاشفی‌فرد 🔻 توپ طلا از فرانک ریبری زیبا‌تر بود؛ ارزش نمایشی مازاد در فوتبال ✍🏻 داوود طالقانی 🔻 سکوهای تک‌رنگ ✍🏻 مریم مؤمن‌زاده 🔻فوتبال در مستطیل ایدئولوژی ✍🏻 محمدصالح نیک‌نام 🔻 شیرجه‌ای عمیق به دنیای نماد فوتبال ✍🏻 زهرا کرملو 🔻 تغییرات فوتبال در عصر دیجیتالی‌شدن؛ معرفی کتاب «فرهنگ فوتبال دیجیتال؛ هواداری (هواداران)، هویت‌ها و مقاومت» ✍🏻 فریبا باصری 🔻پاس گل برای کاپیتالیسم؛ معرفی «کتاب فوتبال، هواداری و مصرف» ✍🏻 زهره قادری 🔻مروری بر مقالات 🔻تازه‌های مطالعات شهرت و هواداری: کتاب دیوانه‌های فوتبال @Celebrity_Culture @khosh_namha