هدایت شده از موهیتو با عطر بلوبریᵕ̈
کاش ادم بزرگایی که خودشون به هیچجایی نرسیدن و نمیدونن دارن با زندگیشون چکار میکنن بقیرو نصیحت نکنن
چی میشد الان ابان بود و توی قطار با دوستام نشسته بودم و داشتم میرفتم تهران