eitaa logo
خبرگزاری کوثر گیلان
1.1هزار دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
2.2هزار ویدیو
183 فایل
کانال خبرگزاری حوزه‌ علمیه خواهران گیلان (مدیریت استان) ارتباط با: ادمین: @rezvanarreza معاونت آموزش: @zeinab92 معاونت پژوهش: @najva1400 معاونت فرهنگی: @hajrejamil ساماندهی و نظارت: @rezvan255 با احترام؛ تا اطلاع ثانوی تبادل و تبلیغ نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕊🕊 🔺حضرت اباعبدالله الحسین (ع) : 🔻إنَّ أعفَى النّاسِ مَن عَفا عِندَ قُدرَتِهِ. 🔸با گذشت ترين مردم، كسى است كه در زمان قدرت داشتن گذشت كند. 📚الدرّة الباهرة، ص۲۴. 🕊🕊💐🕊🕊💐🕊🕊 @kowsarnewsguilan|کانال خبرگزاری حوزه علمیه خواهران استان گیلان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️معاونت‌ پژوهش‌ مدرسه علمیه فاطمه زهرا (س) برگزار می‌کند: 💠عوامل دور شدن بانوان از نقش های مادری و همسری در خانواده و اجتماع💠 🌱 با حضور استاد حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی 💠 زمان: یکشنبه :۱۴۰۰/۱۲/۱۵ 💠ساعت: ۱۶ الی ۱۷و۳۰ 💠 مکان: تالار پژوهشی ، به آدرس https://ac.whc.ir/re51r4ngh5nv/? 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 @kowsarnewsguilan| کانال خبرگزاری حوزه علمیه خواهران گیلان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️ریشه شجاعت هر چیزی غیر از یقین باشه...یه چیزی پیدا میشه برا سوزوندنش! 🔥🪔 اما یقین ته خطه... حرفی نمیمونه براش! دستتو میگیره و میبره جلو... شجاعتت میشه شجاعتی از جنس شجاعت ... از جنس دل قرص !🙂🌱 💐💐🍃💐💐🍃💐💐 @kowsarnewsguilan|کانال خبرگزاری حوزه علمیه خواهران گیلان
تشکیل خانواده، مهم‌ترین فایده ازدواج 🔻 مقام معظم رهبری: 🔸فرصت ازدواج و آرام گرفتن در مجموعه‌ی خانواده، یکی از فرصتهای مهم زندگی است. برای زن و مرد این یک وسیله‌ی آرامش و آسایش روحی و وسیله‌ی دلگرم شدن به تداوم فعالیت زندگی است. وسیله‌ی تسلی، وسیله‌ی پیدا کردن یک غمخوارِ نزدیک که برای انسان در طول زندگی لازم است. 🔸قطع نظر از نیازهای طبیعی انسان که نیازهای غریزی و جنسی می باشد، مسأله‌ی تولید نسل و داشتن فرزند هم خود از دلخوشیهای بزرگ زندگی است. 🔸پس می‌بینید از هر دو طرف که انسان نگاه می‌کند، ازدواج یک امر مبارک و یک پدیده‌ی بسیار مفید است. البته مهمترین فایده‌ی ازدواج، همان تشکیل خانواده است و بقیه‌ی مسائل، فرعی و درجه‌ی دو و یا پشتوانه‌ی این مسئله است؛ مثل تولید نسل یا ارضای غرایز بشری، اینها همه درجه دو است، درجه‌ی اول همان تشکیل خانواده است. 🕰 ۱۳۸۰/۱۲/۰۹ 🔸♥🔸♥🔸♥🔸♥ @kowsarnewsguilan| کانال خبرگزاری حوزه علمیه خواهران گیلان
💠 راهِ صلاح 🔸 مطلب مهّمی كه سالار شهیدان به ما فرمود این است كه هرگز هدف، وسیله را توجیه نمی ‌كند؛ یعنی نمی‌ توان گفت ما چون می ‌خواهیم به فلان مقصد برسیم، از هر راهی می‌ توانیم كمك بگیریم! از هر راهی كسی شروع كرد، به آن مقصد حق نمی ‌رسد؛ هر راهی، مقصد و هدف خاصی را تعقیب می ‌كند [كه] به آن می‌رسد نه به آن مقصد اصیل. این بیان نورانی را وجود مبارك فرمود كه «مَنْ حَاوَلَ أَمْراً بِمَعْصِیةِ اللهِ كَانَ أَفْوَتَ لِمَا یرْجُو وَ أَسْرَعَ لِمَجِی‌ءِ مَا یحْذَرُ»؛ اگر كسی بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد زودتر از دیگران به چاه می ‌افتد، چون گناه كژراهه است و راه نیست، وقتی راه نبود چگونه به هدف می ‌رسد؟! فرمود هرگز هدف، وسیله را توجیه نمی ‌كند؛ هرگز هدف خوب به انسان اجازه نمی ‌دهد كه از هر وسیله ‌ای استفاده كند. 🔸 هر راهی انسان را به آن مقصد نمی ‌رساند، است كه انسان را به آن مقصد والا می‌ رساند و لاغیر! این معنا را قرآن كریم به این صورت تبیین كرد فرمود: ﴿فَأَینَ تَذْهَبُونَ﴾ كجا می‌ روید؟! همین معنا را وجود مبارك امیرمؤمنان علی ‌بن ‌ابی ‌طالب (سلام الله علیه) آن طوری كه در نهج ‌البلاغه آمده تبیین كرد، فرمود: «فَأَینَ یتَاهُ بِکُمْ»؛ شما را به كجا می ‌برند؛ مگر نمی‌خواهید به سلامت برسید، چرا راه عیبناك را طی می‌ كنید؟! مگر نمی‌خواهید به كمال برسید، چرا در قدم می ‌نهید؟! «فَأَینَ یتَاهُ بِکُمْ». آن ﴿فَأَینَ تَذْهَبُونَ﴾ قرآن به صورت «فَأَینَ یتَاهُ بِکُمْ» نهج‌البلاغه در آمد و این دو تعبیر قرآن و نهج ‌البلاغه به صورت «مَنْ حَاوَلَ أَمْراً بِمَعْصِیةِ اللهِ كَانَ أَفْوَتَ لِمَا یرْجُو وَ أَسْرَعَ لِمَجِی‌ءِ مَا یحْذَرُ» سالار شهیدان در آمده است. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸 @kowsarnewsguilan| کانال خبرگزاری حوزه علمیه خواهران گیلان
⁦🕊️⁩🌸💕 صبح امید من ای شمس جهان تاب حسین و سلام لڪ منـّی و لِاَصحـاب حسین 🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸 @kowsarnewsguilan| کانال خبرگزاری حوزه علمیه خواهران گیلان
💙آرام بگیر که 🌸🍃خداوند همیشه به موقع از راه میرسه.... 🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸 @kowsarnewsguilan| کانال خبرگزاری حوزه علمیه خواهران گیلان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا