eitaa logo
کلبه ی آرامش خدایی ♥️
1.4هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
7.8هزار ویدیو
146 فایل
کلبه ی آرامش ...همان جایی ست که ترا بخدا میرساند♥️ 🍁هرکه منظور خود از غیر خدا میطلبد 🍁چون گدایی است که حاجت ز گدا میطلبد! 🍀معرفی زندگی با نشاط 🍀پاسخ به سوالات 🍀بیان مطالب ناب 🍀مهمترین هدف تبلیغ امام زمان ارواحنافداه میباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین الحمدلله کما هو اهله
و صلی الله علی سیدنا و نبینا و طبیب نفوسنا ابی القاسم المصطفی محمد و آله الطیبین الطاهرین لاسیما بقیة الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء
و لعنه الله علی اعدائهم أجمعین بعدد ما احاطه به علمک
الهی به توکل نام اعظمت
ان شاءالله سر سفره اهل بیت علیهم السلام همه بهره مند شویم
امشب شب شهادت یازدهمین خلیفه پیامبر است امشب شب شهادت امام یازدهم شیعیان، امام حسن عسکری علیه السلام است
شب یتیمی امام زمان ارواحنافداه است
هر کسی که پیامبر را قبول دارد ۱۲ امام را که پیامبر معرفی کردند باید به امامت و خلافت بعد از پیامبر قبول داشته باشد
اعتقادات اسلامی از توحید و نبوت و امامت یک زنجیره هماهنگ و به هم پیوسته است. به طوری که اگر یکی از دانه‌های این زنجیره مفقود شود کلّ زنجیره گسسته و غیرمفید خواهد شد.
در مورد اعتقاد به ائمه (علیهم‌السلام) نیز همین طور است؛ زیرا از آن جا که انتخاب و تعیین جانشینان پیامبر با خدا است، پس انکار حتی یکی از آنها به منزله انکار جمیع است.
صِرف اعتقاد به وجود خدا و پیامبر و معاد برای ایمانِ مقبول، کافی نیست. بلکه تمام لوازم آن بایستی فراهم باشد.
یکی از لوازم اعتقاد به خدا، اعتقاد به فرستادگان خدا یعنی انبیا و رسولان است. به این معنا که انکار آنها مستلزم انکار خدا است.
همچنین اعتقاد به امامان یعنی جانشینان پیامبر لازمه اعتقاد به خود پیامبر است؛ چون ائمه از طرف پیامبر جانشین او هستند و انکار آنها به منزله انکار پیامبر است پس نمی‌توان پیامبر را قبول کرد، ولی امامان را انکار کرد
همین رابطه بین تک تک امامان برقرار است؛ یعنی انکار یکی از امامان به منزله انکار بقیه امامان است؛ چرا که دلیل اعتقاد به هر کدام از آنها همان است که دلیل اعتقاد به بقیه است؛ زیرا همه آنها یکی پس از دیگری جانشین رسول خدا (صلی‌الله‌علیه‌وآله) هستند و هرکدام از امامان، امام قبلی را تصدیق و امام بعدی را معرفی کرده است. پس انکار یکی از آنها در حقیقت بازگشت به انکار دیگری می کند و از آن جا که همگی از سوی پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌) تعیین شده‌اند، پس انکار آنها، انکار پیامبر است.
کسانی که بعد از شهادت پیامبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌ امام علی علیه السلام را به عنوان خليفه رسول الله قبول نکردند حقیقتا مرتد شدند و از دین برگشتند این مطلب یقینی است و شکی در آن نیست
إن الناس كلهم ارتدوا بعد رسول الله غير أربعة بعد از رسول خدا جز چهار نفر، همه مرتد شدند. ارتد الناس بعد النبي إلا ثلاثة نفر : المقداد بن الأسود ، وأبو ذر الغفاري و سلمان الفارسي، ثم إن الناس عرفوا ولحقوا بعد و روايتي كه هفت نفر را استثنا مي كند و روايتي كه خبر از ارتداد عمومي غير از تعداد معدود بعد از امام حسين مي دهد
اینها عبرتهای تاریخ است
چقدر انسانهای به ظاهر مذهبی که از دین برگشتند
دین خدا عزیز است انسان هم مورد امتحان الهی است کسی را هم با اجبار در دین نگه نمی دارند
کسانی که پیامبر را دیدند عده‌ای با حفظ ایمان در زمان رسول الله به شهادت رسیدند و به رستگاری رسیدند اما عده‌ای که تا شهادت پیامبر زنده ماندند مورد امتحان سخت واقع شدند و بجز چند نفری بقیه دین خود را باختند
چون امام زمان خود را نشناختند و امام زمان خود را تنها گذاشتند و امام زمان خود را یاری نکردند
آیا این مطلب زنگ خطر را برای دینداران به صدا در نمی آورد؟
در زمان غیبت امام زمان ارواحنافداه کسانی که بر اعتقاد به امامت حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه باقی بمانند اجر و پاداش بزرگی خواهند داشت
کلبه ی آرامش خدایی ♥️
در زمان غیبت امام زمان ارواحنافداه کسانی که بر اعتقاد به امامت حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه باقی بما
اِمـٰام‌زمـٰانَـم . . مـرا با دور شدن ازخودٺ امتحان نڪن من ‌بھ ‌بهانھ ے ‌درکناࢪِتو بودن نفَس مۍڪشم! ♥️↝السلام‌علیڪ‌یابقیھ‌اللہ
اما چه کسانی در زمان غیبت بر اعتقاد صحیح باقی می مانند⁉️
در طول تاریخ افراد زیادی بودند که مدت طولانی عبادت کردند و عاقبت به خیر نشدند
مثل ابلیس با ۶۰۰۰ سال عبادت مثل برصیصای عابد مثل بلعم باور مثل طلحه و زبیر و .... از اصحاب ائمه علیهم السلام هم بودند افرادی که سالها عبادت و بندگی و خدمت بعد از سالها پایشان لغزید و عاقبت به خیر نشدند
امام صادق (علیه السلام) وَ قَالَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ لِدَاوُدَ بَشِّرِ اَلْمُذْنِبِينَ وَ أَنْذِرِ اَلصِّدِّيقِينَ قَالَ كَيْفَ أُبَشِّرُ اَلْمُذْنِبِينَ وَ أُنْذِرُ اَلصِّدِّيقِينَ قَالَ يَا دَاوُدُ بَشِّرِ اَلْمُذْنِبِينَ أَنِّي أَقْبَلُ اَلتَّوْبَةَ وَ أَعْفُو عَنِ اَلذَّنْبِ وَ أَنْذِرِ اَلصِّدِّيقِينَ أَلاَّ يتعجبوا يُعْجَبُوا بِأَعْمَالِهِمْ فَإِنَّهُ لَيْسَ عَبْدٌ يتعجب يُعْجَبُ بِالْحَسَنَاتِ إِلاَّ هَلَكَ. امام صادق عليه السّلام فرمود: خداوند عزّ و جلّ به داود فرمود: به گناهكاران بشارت ده، و صدّيقان را بترسان. گفت:چگونه گنهكاران را بشارت دهم و صدّيقان را بترسانم؟ فرمود:اى داود گناهكاران را بشارت ده كه من توبه پذيرم و از گناه مى گذرم،و صدّيقان را از عجب در عملهايشان بترسان،زيرا هر بنده اى كه به كارهاى نيكش عجب بورزد نابود شود.