eitaa logo
کلبه ی آرامش خدایی ♥️
1.4هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
7.6هزار ویدیو
143 فایل
کلبه ی آرامش ...همان جایی ست که ترا بخدا میرساند♥️ 🍁هرکه منظور خود از غیر خدا میطلبد 🍁چون گدایی است که حاجت ز گدا میطلبد! 🍀معرفی زندگی با نشاط 🍀پاسخ به سوالات 🍀بیان مطالب ناب 🍀مهمترین هدف تبلیغ امام زمان ارواحنافداه میباشد
مشاهده در ایتا
دانلود
فَلْيَنْظُرِ الْإِنْسَانُ إِلَىٰ طَعَامِهِ ﴿٢٤﴾ پس انسان باید به خوراکش با تأمل بنگرد
مثلا کنجد با پوست که کلسیم زیادی دارد با آنکه طبع گرمی دارد باعث ضعف حافظه می شود چون بالانس کلسیم و فسفر برای تقویت حافظه لازم است. دریافت کلسیم زیاد باعث کاهش حافظه می شود
کلبه ی آرامش خدایی ♥️
استاد بنده به نیابت از اعضاء خواستارم لطفا طب اسلامی لازم را هم در مباحث بیان بفرمایید...
حقیقت طب اسلامی بطور کامل در نزد امام زمان ارواحنافداه است که ان شاءالله در زمان ظهور با این علم این دعا مستجاب می شود اللهم اشف کل مریض همه بیماران را خدا شفا می دهد عمر انسان ها طبق بعضی روایات بسیار طولانی می شود بنده مقدار محدودی در این زمینه اطلاع دارم
استاد لطفا سوال مخاطب محترم را هم پاسخ بدین....
کلبه ی آرامش خدایی ♥️
لطفا به این سوال هم‌جواب بدهید👇 من فعالیتهای لازم برای تحقق کاری را خیلی خوب انجام دادم و دعا هم‌کر
ما بنده هستیم و خدا خداست العبد یقدر و الله یقدر بنده تدبیر می کند و خدا تقدیر می کند تدبیر به معنای برنامه ریزی برای انجام کاری یا رسیدن به هدفی است. قدر به معنای اندازه و تقدیر به معنای اندازه گیری است و قضا به معنای یکسره کردن و به انجام رساندن. تقدیر الهی به این معناست که خداوند متعال برای هر پدیده ای، حدود خاصی را قرار داده است که تحت تأثیر عواملی تحقق می یابد، و منظور از قضای الهی، آن است که پس از فراهم شدن مقدمات و شرایط ایجاد یک پدیده، خداوند، آن را به مرحله نهایی می رساند. معنای این جمله این است که بنده (انسان) در زندگی خود برنامه ریزی هایی می کند اما خداوند تقدیر و قضاء و قدر خود را اعمال می کند. یعنی اگر برنامه ریزی های انسانها بر خلاف سنت های لا یتغیرالهی و برخلاف قضاء الهی باشد به نتیجه ای نخواهد نرسید.
آیا ما در دعای خود از خدا خیر می خواهیم یا شر؟
جواب این سوال را از کلام خدا ببینیم
وَيَدْعُ الْإِنْسَانُ بِالشَّرِّ دُعَاءَهُ بِالْخَيْرِ ۖ وَكَانَ الْإِنْسَانُ عَجُولًا ﴿١١﴾ و انسان به همان صورت که نیکی ها را می طلبد [بدون توجه به عواقب امور و به سبب جهل به مصالح و مفاسد خویش، گزند و آسیب و] بدی ها را می طلبد و انسان بسیار شتاب زده و عجول است.
چون گاهی حاجتی که روی آن پافشاری می کنیم به ضرر ماست
من چون خیلی چیزها رو نمیدونم گاهی با اصرار و پافشاری دنبال خواسته‌ ای هستم که اگر به آن برسم نابود میشم
اگر برگردیم به عقب به گذشته، شاید به خواسته هایی برخورد کنیم که سالها قبل دنبالش بودیم اما خدا رو شکر که نشد اگر میشد الان وضع بدی داشتم
اگر کودکی یک اسباب بازی خطرناک بخواهد آیا پدر و مادر مهربان به او می دهند یا نه؟
حالا کودک ممکنه فکر کنه پدر و مادر دوستش ندارند اما حقیقت چیز دیگری است که در حد فهم کودک نیست
بی تعارف ما هم در خیلی مسائل درکمان به اندازه همان کودک است
سوال 👇 آخه فرمودید اگر شما فعالیتهای خودتان را انجام دادید و دعای لازم را هم‌کردید، یقین بدانید دعایتان احابت شده و حاجتتان پشت در است. این حرف با جوابی که دادید جور در نمیاد
سوال مخاطب بزرگوار👆👆👆
اگر همه موانعی که رفع آن از طرف ما باید انجام بشه انجام شد و باز به اجابت نرسیدیم اون وقت به یک خداشناسی بالاتری می رسیم
مثلا یک طبیب طب اسلامی اگر درسهاشو خوب خونده باشه دقت و تبحر و تجربه لازم را بکار بگیرد و تمام جوانب را رعایت کند و با توکل به خدا و توسل به معصومین علیهم السلام کار طبابت خودش را در مورد بیماری انجام دهد و آن بیمار بعد از گذشت زمان لازم و عمل به نسخه بهبود پیدا نکرد، آنجا می تواند بگوید که ممکنه خدا الان صلاح ندیده شفا دهد.
اما اگر در یک مورد کوتاهی کرد نباید بگوید خدا صلاح ندید باید بگوید من کوتاهی کردم
در دعا هم همینطور است
کوتاهی از ماست که هنر قشنگ دعا کردن را بلد نیستیم از جانب خدا منعی نیست
در آیه شریفه «ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَکُمْ»؛ بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را منظور از کلمه «ادعونی» در اینجا خواندن خداست. چه بسا ذاکر صد بار یا الله بگوید، اما دل و قلب و روحش با خدا نباشد
گاهی هم شکرگزار نعمت‌های قبل نبودیم یا کم شکر کردیم نعمت جدید بطور کامل به ما نمی رسد