ݪَبْݒَࢪ
صفحه نخست وصیت نامه شهید میرزا مهدی، که با مدحی در ثنای شهزاده علی اکبر علیه السلام شروع شده. @labpa
عشقت میان سینه من پا گرفته است
شکر خدا که چشم تو ما را گرفته است
دریاب دل ها را تو با گوشه نگاهی
حالا که کار عاشقی بالا گرفته
عمریست آقا جان دلم از دست رفته
پایین وای مرقدت مأوا گرفته
گیسو کمند خوش قد و بالای ارباب
شش گوشه هم با نور تو معنا گرفته
از کودکی آواره ی روی تو هستم
دست دلم را حضرت زهرا گرفته
مانند جدت رحمة للعالمینی
حیف است دست خالی ما را نبینی
پ.ن: وصیت نامه پنجم اسفند چهار روز قبل از شهادت نوشته شده است.
@labpar
بسم الله.
امروز از آن روزهاییست که نت هم درست کار نمیکند چه برسد به وی پی ان و این مزخرفات.