2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر بخوایم تلخی و فاجعه بودن جنگ رو برای لحظه ای ندید بگیریم؛ واقعا شنیدن و دیدن و حس کردن این اتمسفر حداقل برای من یه نفر خیلی جذابه...
.
ݪَبْݒَࢪ
اگر بخوایم تلخی و فاجعه بودن جنگ رو برای لحظه ای ندید بگیریم؛ واقعا شنیدن و دیدن و حس کردن این اتمسف
صدای آژیر خطری که در ویدیو میشنوید را خیلی دوست دارم.
یادش بخیر وقتی با مهدی کالاف دیوتی بازی میکردیم همین صدا قبل از پرتاب بمب اتم به صدا در می آمد.
خیلی خوب بود.
ولی این صدا استرس را در من به مثابه ملاقه ای در دیگِ آبگوشت هم میزند و موج میدهد.
دوست دارم در آن موقعیت باشم.
اینکه سیاهیه شب، وقتی همه ی برق ها قطع شده است را فقط انفجار و ردِ تیر روشن میکند.
ترسناک است؟ بله خیلی زیاد.
ولی گمان کنم چند روز اولش سخت باشد.
غم داشته باشد و در حال مردن باشیم.
اگر مچِ ترس را در روز های اول خواباندیم، پس دیگر با کمری راست از پشت میز بلند میشویم.
میرویم برای مبارزه.
خیلی دوست داشتم پسر باشم. تا در این موقعیت ها میتوانستم بزنم از خانه بیرون، یک اسلحه ای دست بگیرم و به جنگ بروم.
وقتی مرگ دستش را دراز کرده است تا احوال پرسی کند با من، خشابی عوض کنم و بزنم پشت دستش.
مرگ را دوست دارم ولی میخواهم شب هنگام، با سرِ یک چوبِ خشکِ باریک، پرتغال هایی که در خیابان های قدس رفته است بین شیار های کفشم را در بیاورم و بعد مرگ را صدا کنم و بگویم: بیا یه بوس به عمو بده.
اما دختر شدم.
و اینگونه است که صد پسر در خون بغلتد گم نگردد دختری.
#روز_نوشت
ݪَبْݒَࢪ
ولادت امام محمد تقی علیه السلام و ولادت حضرت علی اصغر علیه السلام به روایتی❣💘 را تبریک و تهنیت عرض
ولادت حضرت مهدی روحی و ارواح من سواه و فدا مبارک❤️🔥🔥
هدایت شده از خاطرات سمی مامانا
277.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچهها همه چیز رو طوری تعریف میکنن که براشون بد نشه😂
@khaterat_mamana