eitaa logo
ݪَبْݒَࢪ
160 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
813 ویدیو
7 فایل
-بسم الله - سلام بر شمایگان. لبپر به ظرفی میگن که گوشه ای از اون شکسته باشه. منتظر پستای خیلی مرتب و شیک نباش، اینجا همه چی درهمه/من همونی ام که مامانت میگه باهاش نگرد🕶😂 گلادیاتور
مشاهده در ایتا
دانلود
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رقصی چنان میانه میدانم آرزوست.🔥
هدایت شده از میم شیعه | ShiaMeme
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماه رمضان شروع شد🌔 فرصتی برای همنشینی با خدا ... در این ماه پربرکت ادمین های شیعه میم رو هم از دعای پرفیض خودتون محروم نکنید🌹 @shiameme |
روزه صرفا گرسنگی کشیدن برای همدردی با فقرا نیست؛ این فقط لایه‌ سطحی آن است. حقیقت عمیق‌تر روزه، آشکار شدن فقر ذاتی انسان در برابر خداوند است. روزه انسان را از توهم استقلال ذاتی جدا می‌کند و به او می‌فهماند که وجودش عین نیاز به حضرت حق است. در روزه، آدمی مزه‌ محدودیت دنیا را می‌چشد تا به نامحدود آخرت بیندیشد و خود را به آن ابدیت متمایل سازد. روزه یادآور این حقیقت است که ما را برای بقا آفریده‌اند؛ و لباس حقیر دنیای فانی مناسب تن آدمی نیست...
بسم الله استاد فردوسی آمده اند پیوی و می‌پرسند دلیل پاسخ های کوتاهم در امتحان مجازی چیست؟ نه تنها من بلکه دیگران. خب من چه چیزی میتوانم بگویم. اگر بگویم اصلا یادم نیست که امتحان چطور و چگونه بود باورش میشود؟ اصلا باورش هم بشود، زشت نیست این حرکت من؟ دست و دلم به نوشتن نمی‌رود. امتحان نه آ، همین روزنوشت را.
هدایت شده از ݪَبْݒَࢪ
آقا اگه نمیخواید بزنید بگید بریم ما بخوابیم دیگه به ابالفضل کلافه شدیم چقد حرف آخه؟
حال میکنید آ. تو ایتا جوِ تلگرامی می‌سازم براتون.😔😂
حجاج قراره آمریکا بزنه. پس یاعلی.
صدقه بدید برای سلامتی مولا حضرت مهدی روحی و ارواح من سواه فداه و تعجیل در فرج ایشان. تا آن حضرتِ دلربا، دعایی برایمان بفرمایند. صلوات.
اگر جنگ موشکی و بی پدر مادرانه نبود، و در وجوه آن چیزی که در فیلم ها دیده ایم بود؛ ماشین را بر می داشتم. یک باند بزرگ بهش وصل میکردم، حریفت منم را می‌گذاشتم و رفقا را سوار میکردم. به مجروحین کمک میکردیم و در جنگ یاری رسان. اما اینگونه نیست. کمی چشمت را میبندی و بعد چند شهید به شهدا اضافه شده اند. در کسری از ثانیه. اصلا جنگِ موشکی را دوست ندارم. در جنگ باید تیر خورد. فحش داد به دشمنی که پشتِ سنگرِ ده متر جلو تر است، چون خشاب تمام کرده ای. نمیدانم. حالا که دارم این ها را می‌نویسم، استرس دارم. ان شاء الله خداوند عزوجل بخاطر حتی یک قطره اشکی که بر ابا عبدالله علیه السلام ریخته ایم ما را در زمره شهدا قرار دهد.🔥