صدقه بدید برای سلامتی مولا حضرت مهدی روحی و ارواح من سواه فداه و تعجیل در فرج ایشان.
تا آن حضرتِ دلربا، دعایی برایمان بفرمایند.
صلوات.
اگر جنگ موشکی و بی پدر مادرانه نبود، و در وجوه آن چیزی که در فیلم ها دیده ایم بود؛ ماشین را بر می داشتم.
یک باند بزرگ بهش وصل میکردم، حریفت منم را میگذاشتم و رفقا را سوار میکردم.
به مجروحین کمک میکردیم و در جنگ یاری رسان.
اما اینگونه نیست.
کمی چشمت را میبندی و بعد چند شهید به شهدا اضافه شده اند.
در کسری از ثانیه.
اصلا جنگِ موشکی را دوست ندارم.
در جنگ باید تیر خورد.
فحش داد به دشمنی که پشتِ سنگرِ ده متر جلو تر است، چون خشاب تمام کرده ای.
نمیدانم.
حالا که دارم این ها را مینویسم، استرس دارم.
ان شاء الله خداوند عزوجل بخاطر حتی یک قطره اشکی که بر ابا عبدالله علیه السلام ریخته ایم ما را در زمره شهدا قرار دهد.🔥
#روز_نوشت
خب همونطور که درجریانید داخل پلتفرم X یا همون توییتر سابق پرچم شیر و خورشید رو جایگزین پرچم کشورمون کردن فارغ از بحث اینکه این پرچم هم یکی از پرچم های ما بوده و ریشه مذهبی داره
در حال حاضر به عنوان نماد اپوزوسیون و براندازان و وطن فروش ها استفاده میشه
این حرکت رو میخوان داخل پلتفرم تلگرام هم انجام بدن و در این سایت درخواستش رو ثبت کردن
اگر فیلتر شکن دارید و با پروکسی متصل نیستید بیشتر از یک دقیقه وقتتون رو نمیگیره و بیاید پای کار و دیسلایک بدید(نیازی به ارسال پیام نیست، خود پشتیبانی تلگرام گفته اسپم نکنید و فقط با لایک و دیس لایک اعلام موافقت و مخالفت کنید)
لینک زیر رو باز کنید و نسبت به پیشنهاد تغییر پرچم ایران دیسلایک بدید
https://bugs.telegram.org/c/58403
پس سر، زیرِ خطِ فک، پشتِ گوش درست همان استخوانِ غریب، آن گودی پایین ترش، شقیقه ها، پیشانی و چشم هام درد میکند.
زیر پلک هام میسوزد. گونه هام به مثابه دزدِ پاسبان دیده، رنگشان پریده. دو تونل بینی ام میسوزد. آن سوزش سوار بر خون میرود تا همان نقطه ی اغازین؛ پَسِ سرم.
امروز قرار است ساعت هفت بیدار شوم، البته اگر الان بخوابم.
تا هفت و بیست و هشت دقیقه روی تخت بنشینم، به خوابی که قرار است ترکش کنم نگاه کنم. اوه کار سخت شد. روزه هستم و نمیتوانم فحش بدهم.
آن خشمِ اول صبح تا ظهر یحتمل با من است.
به مانند خرچنگی میمانم که برای دفاع از خود، دستِ پدرِ بچه را گاز گرفته. پدر بچه ترسیده و دستش را پرت کرده به سمت دوری تا خرچنگ کنده شود.
خرچنگ کنده میشود ولی یک دستش را جا میگذارد.
به مثابه آن خرچنگم.
یحتمل پس سرش درد میکند از شدتِ پرت شدگی.
قلبش تیر میکشد از دستی که دیگر ندارد.
البته که در میآورد ولی شاید با آن دست خاطره داشته است.
شاید عکسِ چشمِ معشوقه اش را داده بوده، آب دزدک برایش خال بکوبد.
نه نه از آب دزدک خوشم نمیآید، دوست دارم حیوان دیگری برایِ خرچنگی که میخواهم حسم باشد خالکوبی کرده باشد.
نمیدانم مثلا عنکبوتِ مرداب؟
یا مارِ آبی؟
مار آبی خوب است. کمی میشود سورئالش کرد و گفت مثلا نیشش، منظورم آن زبانش است که دو سر دارد. آن زبانش سوزنِ خال زدنش بوده.
این خوب است. خلاصه که اصلا شاید تتو هم نباشد.
شاید فقط دستِ معشوقه اش را گرفته باشد.
خب برای من سوال میشود که یعنی یک بار هم آن دستِ دیگرش به معشوقه اش متبرک نشده بوده؟
خب اصلا چرا باید با خرچنگ حسم را نشان دهم؟
اگر بخواهم واقعا آنچیزی که باید را به حس تبدیل کنم، میشود گفت....
اوووم، نمیدانم.
شاید یک گرگِ مهربان که از گله جدا افتاده، پایش در تله ی آدم ها گیر کرده. بوی خونش به دماغ گرگ های کوچه ی بغل افتاده و حالا نمیتواند دختر بچه ای که بهش پناه آورده است را نجات دهد؟
خب دختر بچه غلط کرده در آن سرما و برف به پای گرگ لنگر زده است و چشم هایش را گشاد کرده است که: من مظلومم و من را نجات بده.
من بجای گرگ بودم دختر را میخوردم.
آری همینقدر صریح. گرگ است دیگر.
منِ آدم، که خواب از سرم پریده است، میتوانم مهربان و دلسوز جایش بزنم.
او گرگ است. درنده و زیبا.
نکند توقع دارید یک لیس به موهایِ کثیفِ دخترک بزند و بعد با دندان از یقه ی دختر بگیرد و لنگ لنگان درحالی که خونِ پایش سایه ای برای راهِ رفته اش بجا میگذارد، دختر را نجات دهد؟
من در داستان هایم این چیز ها را ندارم.
یا مرگ یا خون.
خلاص.
میشود برای تقدیسِ گرگِ درنده ام، مبارزه ای سر نجات جان دختر بگذاریم.
آخرش هم دختر را نجات دهد ولی زخمی تر و لبه ی مرگ تر.
خلاصه که حسم را شاید فهمیده باشید.
همینقدر دردناک است، یا گرگ نجات پیدا میکند یا دختر بچه ی گمشده.
شاید هم هر دو باهم میمیرند.
ضربه ی روحی را از داستان من بخورید برایتان بهتر است یا از داستان دیگران؟
اگر گزینه ی دوم، که بروید با همان داستان های دیگران خوش باشید.
به بندِ اول و دومِ این روز نوشت، خواب هم اضافه شد.
من میروم گرگِ مجروح را بخوابانم.
یاعلی.
#روز_نوشت
@labpar
ݪَبْݒَࢪ
پس سر، زیرِ خطِ فک، پشتِ گوش درست همان استخوانِ غریب، آن گودی پایین ترش، شقیقه ها، پیشانی و چشم هام
اگه اعضای کانال بدونن، چه شاهکارهاییرو دارن میخونن، هرآینه کل فک و فامیل و رفیقاشونو میارن، ک بگن، آره.همچین کانالی هم هست و ازین جور حرفا...
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 باید این منطق را کوبید
✅ @Rajanews_com