هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 به نام نامی حیدر علیهالسلام...
هماکنون توئیت رسانه KHAMENEI.IR:
▫️بگو فرعون را موسی(ع) به سوی نیل میاید
▫️علی(ع) با ذوالفقار خود به اسرائیل میاید
🖼 در پی ضربات سنگین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دشمن خبیث آمریکایی-صهیونی
📥 نسخه قابل چاپ | استوری
💻https://x.com/i/status/2027858979250946330
هدایت شده از عمادیسم 🇮🇷
24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
681.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ی زمانی طنز بود الان ته واقعیته :)
#مرگ_بر_آمریکا
@Ekhrajiha
یکی از اذکاری که آیتالله عبدالکریم
حق شناس رضوان الله علیه در زمان جنگ
و بمباران به مردم توصیه میکرد،
-خواندن آیتالکرسی تا فيها خالِدون
-به اضافه پنج آیه اول سوره مؤمن
[منظور سورهٔ غافر بعد از سوره زمر]بود.
میفرمود:
کسی که اینها را بخواند، مطمئن باشد
که هیچ اتفاقی برایش نمیافتد
یادم هست همان زمان یکبار از ایشان
پرسیدم: اگر این طور باشد پس تقدیر
خداوند چه میشود؟
ایشان نگاه خاصی به من کرد و فرمود:
اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد،شخص یادش
میرود بخواند.
#مرگ_بر_آمریکا
✅با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم
🌐 @ahadistalaei
هدایت شده از حامد کاشانی
دنیا روز شهادت سیدالشهداء علیه السلام و اسارت زین العابدین و زینب کبری سلام الله علیهما دیده؛
روز شهادت صدیقه طاهره دیده، روزی که دست امیرالمومنین علیهماالسلام بسته شده؛
تا ربُّ العالمین هست، امید هست؛
امیدمان به همان امید عالَم است؛
آن عدل منتظَر؛
آن وجه الله؛
یا صاحب الزمان أَدرِکنی
یا صاحب الزمان أَغِثنی
هدایت شده از حامد کاشانی
هیچ چیزی جز عزتِ شهادت نمیتوانست، چون حلقه گلی برای استقبال اهل بیت علیهم السلام از این ناصر و یاورشان که دهها سال خدمت کرده بود، بر گردن سرافرازش باشد.
شهادتت مبارک، آقاجان!
ما، یتیمانت را دعا کن.
نعمت وقتی از دست برود، قدرش دانسته میشود.
هدایت شده از قم زیبا
🔴امشب/ اجتماع مردم قم ساعت۱۹:۳۰
🔹هیأتهای مذهبی و مردم محلات با انتشار فراخوانهای خوجودش، از تجمع در مساجد و میادین اصلی شهر به ویژه در میدان توحید و میدان مفید بعد از نماز مغرب و عشا امشب خبر دادهاند.
🔹میدان نبوت، امینی بیات به سمت میدان توحید؛ ساعت 19:30
🔹میدان مفید، به سمت فلکه صدوق؛ ساعت 19:30
✅اخبار استان قم در کانال قم زیبا👇
http://eitaa.com/joinchat/1056899072C2528af41ae
هدایت شده از میموکراسی | میمسیاسی
ای کاش مرده بودیم و این حرفها را نمیزدیم اما هرگاه مبحث جانشینی نزد امام شهیدمان مطرح می شد، ایشان میفرمودند نگران نباشید؛ زیرا خود حضرت (عج) این جایگاه را معلوم می کند و اتفاقی هم نمیافتد. ما نیز به این معتقدیم و اطمینان داریم چنین خواهد شد و لذا از ادامه دهنده راه ایشان نیز پیروی کامل داریم. اکنون اولویت اول در این خصوص، جلوگیری از تکرار ماجرای حزب الله است.
محلل
🗃 Join Us : @Memeocrocy