eitaa logo
ݪَبْݒَࢪ
160 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
817 ویدیو
7 فایل
-بسم الله - سلام بر شمایگان. لبپر به ظرفی میگن که گوشه ای از اون شکسته باشه. منتظر پستای خیلی مرتب و شیک نباش، اینجا همه چی درهمه/من همونی ام که مامانت میگه باهاش نگرد🕶😂 گلادیاتور
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حامد کاشانی
پیام مقتدرانه رهبر معظم انقلاب آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای حفظه‌الله خطاب به متجاوزان جنایتکار و همکاران خائن آنها و در عین‌حال عبارات متواضعانه ایشان خطاب به حضرت بقیة‌الله‌الأعظم أرواحنا فداه و خطاب محبت‌آمیز به ملّت ایران وحق‌طلبان عالَم، تبلور آیه‌ شریفه اَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم بود... اللّهُمَّ اجْعَلْ زَعیمَنا في دِرعِکَ الْحَصینَةِ الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ @kashani1395
هدایت شده از حامد کاشانی
فردا نقطه عطف تاریخی حضور مؤمنان روزه‌دار در راهپیمایی عظیم خود علیه صهیونیست‌ها و مستکبران، در روز قدس خواهد بود‌.
هدایت شده از حامد کاشانی
امشب و این سحر استغاثه به امام زمان أرواحنا له الفداء را فراموش نکنیم. ما چه در جنگ باشیم چه در صلح چه فقیر باشیم چه غنی چه کم باشیم چه زیاد در همه حال به وجود امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مضطر هستیم. کمِ ما با او زیاد، ذلت ما با او عزت، پراکندگی ما با او به جمع و اتحاد، شکست ما با او پیروزی و اضطراب ما با او به آرامش بدل می‌شود. او چشم بینای خدا، پشت و پناه بیچارگان، و مأمن خائفان است. کار ما دست اوست. المستغاثُ بکَ یا صاحبَ الزمان یا صاحبَ الزمان أدرکنی یا صاحبَ الزمان أغثنی
هدایت شده از میم شیعه | ShiaMeme
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت آواره شد ! @ShiaMeme🇮🇷
✍🏻 اگر شک کنیم‌بین موج ۴۳ هستیم یا ۴۴؟ بنا را می‌ذاریم روی موج ۴۳ و یه موج احتیاطی شلیک می‌کنیم! 💬 توضیح المواشک!🚀 🇮🇷 کانال رسمی 👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1095303918Cd9f154a0bf
دلم بچه گربه خواست.
هدایت شده از فریم
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت اقتصاد جهانی هم‌اکنون @fraame     ☫رسانه فریم☫
بسم الله دیگر وقتش رسیده است کالاف هایی که با مهدی بازی کرده بودم را در میدان پیاده کنم. تکنیک هایِ جنگی ای که بهم یاد داده بود را، هنوز یادم مانده است. حسبی اللهِ چاووشی را پلی کنم، و یک اسلحه هم بهم بدهند. یا بر دشمن مرتضی علی را پلی کنم. نمیدانم آن جا فازم چه چاووشی ای را بر دارد. ایرپادم هم به لطف حاج علی خراب شده است. دیروز هم ماشینم جوش آورد و خراب شده فعلا. اصلا حالِ مزخرف امروزم برای خرابیِ ماشین است. او نباشد که جنگ کیف نمی‌دهد. از بدو سوار شدنش، او را جنگی بار آورده ام. ولی حالا نیست. مربای زرشک را هم که نمیخواهم اسمش را بیاورم. خداراشکر تمام شد. وگرنه در جنگ، مربای زرشک با کره ی پنبه ای خوردن واقعا لوس بازی ست. بگذریم. کاش میتوانستم بجنگم. تنها جایی که دلم میخواهد پسر باشم، همین جنگیدن در برابر صهیون است. برای روز های جنگ هم مینویسم؛ ان شاء الله.