هدایت شده از حامد کاشانی
امشب و این سحر استغاثه به امام زمان أرواحنا له الفداء را فراموش نکنیم.
ما چه در جنگ باشیم چه در صلح
چه فقیر باشیم چه غنی
چه کم باشیم چه زیاد
در همه حال به وجود امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مضطر هستیم.
کمِ ما با او زیاد، ذلت ما با او عزت، پراکندگی ما با او به جمع و اتحاد، شکست ما با او پیروزی و اضطراب ما با او به آرامش بدل میشود.
او چشم بینای خدا، پشت و پناه بیچارگان، و مأمن خائفان است.
کار ما دست اوست.
المستغاثُ بکَ یا صاحبَ الزمان
یا صاحبَ الزمان أدرکنی
یا صاحبَ الزمان أغثنی
هدایت شده از میم شیعه | ShiaMeme
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت آواره شد !
@ShiaMeme🇮🇷
هدایت شده از حسین کافتری | اخبار جنگ
✍🏻 اگر شک کنیمبین موج ۴۳ هستیم یا ۴۴؟ بنا را میذاریم روی موج ۴۳ و یه موج احتیاطی شلیک میکنیم!
💬 توضیح المواشک!🚀
🇮🇷 کانال رسمی #حسین_کافتری 👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/1095303918Cd9f154a0bf
هدایت شده از فریم
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت اقتصاد جهانی هماکنون
@fraame ☫رسانه فریم☫
بسم الله
دیگر وقتش رسیده است کالاف هایی که با مهدی بازی کرده بودم را در میدان پیاده کنم.
تکنیک هایِ جنگی ای که بهم یاد داده بود را، هنوز یادم مانده است.
حسبی اللهِ چاووشی را پلی کنم، و یک اسلحه هم بهم بدهند.
یا بر دشمن مرتضی علی را پلی کنم.
نمیدانم آن جا فازم چه چاووشی ای را بر دارد.
ایرپادم هم به لطف حاج علی خراب شده است.
دیروز هم ماشینم جوش آورد و خراب شده فعلا.
اصلا حالِ مزخرف امروزم برای خرابیِ ماشین است.
او نباشد که جنگ کیف نمیدهد.
از بدو سوار شدنش، او را جنگی بار آورده ام. ولی حالا نیست.
مربای زرشک را هم که نمیخواهم اسمش را بیاورم.
خداراشکر تمام شد. وگرنه در جنگ، مربای زرشک با کره ی پنبه ای خوردن واقعا لوس بازی ست.
بگذریم.
کاش میتوانستم بجنگم.
تنها جایی که دلم میخواهد پسر باشم، همین جنگیدن در برابر صهیون است.
برای روز های جنگ هم مینویسم؛ ان شاء الله.
#روز_نوشت
#جنگ
هدایت شده از فریم
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوک زرد:
ما ۱۰۰٪ از تواناییهای نظامی ایران را نابود کردیم
@fraame ☫رسانه فریم☫