eitaa logo
ݪَبْݒَࢪ
160 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
817 ویدیو
7 فایل
-بسم الله - سلام بر شمایگان. لبپر به ظرفی میگن که گوشه ای از اون شکسته باشه. منتظر پستای خیلی مرتب و شیک نباش، اینجا همه چی درهمه/من همونی ام که مامانت میگه باهاش نگرد🕶😂 گلادیاتور
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فریم
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وضعیت اقتصاد جهانی هم‌اکنون @fraame     ☫رسانه فریم☫
بسم الله دیگر وقتش رسیده است کالاف هایی که با مهدی بازی کرده بودم را در میدان پیاده کنم. تکنیک هایِ جنگی ای که بهم یاد داده بود را، هنوز یادم مانده است. حسبی اللهِ چاووشی را پلی کنم، و یک اسلحه هم بهم بدهند. یا بر دشمن مرتضی علی را پلی کنم. نمیدانم آن جا فازم چه چاووشی ای را بر دارد. ایرپادم هم به لطف حاج علی خراب شده است. دیروز هم ماشینم جوش آورد و خراب شده فعلا. اصلا حالِ مزخرف امروزم برای خرابیِ ماشین است. او نباشد که جنگ کیف نمی‌دهد. از بدو سوار شدنش، او را جنگی بار آورده ام. ولی حالا نیست. مربای زرشک را هم که نمیخواهم اسمش را بیاورم. خداراشکر تمام شد. وگرنه در جنگ، مربای زرشک با کره ی پنبه ای خوردن واقعا لوس بازی ست. بگذریم. کاش میتوانستم بجنگم. تنها جایی که دلم میخواهد پسر باشم، همین جنگیدن در برابر صهیون است. برای روز های جنگ هم مینویسم؛ ان شاء الله.
بنده در حال تیز کردن چاقو هام. چون چاقوی اصلیم گم شده.(یحتمل مامان قایم کردن.) چرا دارم تیز میکنم؟ برای کشتن نو داعشی ها.
هدایت شده از فریم
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوک زرد: ما ۱۰۰٪ از توانایی‌های نظامی ایران را نابود کردیم @fraame     ☫رسانه فریم☫
186K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥شما صدای شهید امیرعلی حاجی زاده را میشنوید ‌ ✅ آخرین اخبار و تحلیل‌های میدانی جنگ را در مصاف دنبال کنید ‌ 🆔 @Masaf
۵ صلوات برای تمام بچه های تهاجمی و تدافعی سپاه اسلام ؛ سهم شما ۵ صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم شبکه هنرمندان فعال در عرصه هیأت @Honareheyat
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت شنیدنی از رهبر شهیدمان از لحظه‌ای که انسان شهید میشود♥️ •┈┈••✾❀✾••┈┈• 🔰حسین مرادی | آنتی شبهات ✅@antishobahaat
بچه ها جون سلام اقا ما یه تجربه ای از این شبای تجمع که دسته مون توی محل میچرخه و شعار میده داشتبم، گفتم باهاتون در میون بذارم(یادم نیست قبلا گفتم یا نه، بهرحال😂) ما شبای اول مسئول دسته‌مون وقتی میرسید به مغازه های محل شعار مرگ بر منافق و اینا میداد چون تیپ و قیافه شون فرق داشت ولی اقای دسته😂 که عوض شد، این بنده خدای جدید به هر مغازه میرسیدیم تک تک شونو از رو تابلو به اسم میگفت و میگفت وای دم همه کاسبای محل گرم چراغای محلو روشن نگهداشتبددد... خدا به کسب و کارتون برکت بدههه ما همه مون دشمنمون یکیه... مخلص فلان مغازه و اقای فلان هستیم، چاکر ساندویچی فلانی😂 و یه تاثیریییییی رو جو محله گذاشت که همه مغازه دارا از تو مغازه شون برا دسته دست تکون میدادن و به نشانه تشکر دستشونو رو سینه شون میذاشتن یا میومدن بیرون و با مردم شعار میدادن و کلا هرشبی دسته رد میشه از جلوشون، میان بیرون و استقبال میکنن. خلاصه که خیلی تجربه ی خوبی بود. گفتم باهاتون به اشتراک بذارم. یه کار تمیز و بشدتتتت اثرگذار در جهت وحدت