بسم الله
از روز اول جنگ خیلی دلم میخواست که هر روز را بنویسم.
ولی آنقدر سرم شلوغ بود که واقعا تایپ کردنِ روزِ هیجان انگیزم برایم لذتی نداشت.
همیشه این تکه کلام ام بود: دو روز دیگه جنگ میشه.
مثلا مامان میگفتن: ماشنیت را بده کارواش.
و من میگفتم: دو روز دیگه جنگ میشه.
این جمله را برای همه ی فصول و هر لحظه استفاده میکردم.
و واقعا هم جنگ شد.
صبح روزی که تهران را زدند، مامان آمده بود که از خواب بیدارم کند.
مامان: پاشو فاطمه، جنگ شده.
من اما پتو را دورم پیچیدم. درحالی که از این پهلو به آن پهلو میشدم خودم را روی تخت کوبیدم.
ماه رمضان است، تا سحر بیدار و از آن طرف تا ظهر خواب.
بابا هم جمله ی مامان را گفتن.
گفتم: کو؟
بابا: بیا ببین.
بلند شدم و رفتم داخل هال. تلویزیون را دیدم که داشت اخبار جنگ میداد.
اولین جمله ای که گفتم این بود: دیدید گفتم جنگ میشه!
ولی تمام سوالم از غروب به بعد از بابا این بود که: بابا آقا چرا نمیان حرف بزنن؟
بابا: آقا تو اتاق جنگن.
و نمیتوانم حس و حالم را بگویم.
وقتی بعد از خوردن سحری
...
ݪَبْݒَࢪ
برادر هیچ ترسی ندارد @fraame ☫رسانه فریم☫
استوار به این عقیده ک خونِ من از رهبر شهید رنگین تر نیست...
▪️▪️▪️
👉👉👉 02161151
شماره وزارت امور خارجه
تماس که گرفتید بعدش
باید شماره ۳ رو بزنید
تا به اپراتور وصل
شید.../حتما
تماس بگیرید
❌توهین نکنیم که حرامه و اشتباه
⭕️با ادبیاتی جدی مطالبه گری کنیم
▪️▪️▪️
هدایت شده از جاسوس یاب
📌 مردم متدین و غیور #قم ؛ این جاسوس رسانهای دشمن را پیدا کنید.
👤 این مزدور دشمن از اصابت موشکهای دشمن به #قم عکس گرفته و برای رسانههای معاند فرستاده است.
🔎به محل تصویر برداری، ساختمانهای اطراف و دیگر جزئیات دقت کنید.
هر نوع اطلاعاتی را به آیدی ( @ertebat118 ) ارسال کنید.
@jasosyab