eitaa logo
ݪَبْݒَࢪ
160 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
811 ویدیو
7 فایل
-بسم الله - سلام بر شمایگان. لبپر به ظرفی میگن که گوشه ای از اون شکسته باشه. منتظر پستای خیلی مرتب و شیک نباش، اینجا همه چی درهمه/من همونی ام که مامانت میگه باهاش نگرد🕶😂 گلادیاتور
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از میم شیعه | ShiaMeme
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منتظریم کِی شب حمله فرا می‌رسد ... @ShiaMeme🇮🇷 | 📌نظرات
قتل وحشتناک یک اسرائیلی در کلمبیا: ناحوم اسرائیل ۵۱ ساله در بوگوتا پایتخت کلمبیا به قتل رسید و جسدش توسط قاتلین تکه‌تکه شد. رسانه‌ها گزارش دادند که جسد او داخل یک کمد لباس درحالی پیدا شد که هر قسمت از بدنش داخل یک کشوی کمد لباس بود و زبان و گوش هایش به دستگیره هر کشو دوخته شده بود او اوایل این ماه به کلمبیا رفته بود تا به جامعه‌ای از کاتولیک‌ها که دین خود را به یهودیت تغییر داده بودند کمک کند
ان شاء الله نتانیاهو بیوفته دستش.
‌ ‼️دردآوره😔 طرف کشف حجاب کرده، نیمه عریان با سگش میاد قاطی تجمعات، یه عده میگن به اینا هیچی نگید، اینا دخترای حاج قاسم هستن، اینا رویش های انقلابن، اینا معجزه‌ی جنگ ۴۰ روزه ان!!!🙄 بعد یه بچه انقلابی که بیش از ۵۰ شبه به فرمان رهبرش کف خیابونه، هر جا هم لازم باشه تو صف اول جهاد مالی و جانی هست، تا مطالبات رهبری رو تو تجمعات فریاد میزنه میریزن سرش که تو تندرویی و وحدت شکنی و ضد ولایتی!!!😞 اینها همش حاصل عملیات رسانه‌ای جریان سازشکاره که یه روز جای جلاد و شهید رو عوض کرد و کار رو به جایی رسوند که رهبر شهیدمون فرمود دلم برای رئیسی سوخت!😭 فتنه ها سنگین شده مردم! مراقب ایمانتون باشید!!! ‌م.الف ‌
هدایت شده از داداش کوچیکه
🔻خاطرات تلخ و قابل‌تأمل هاشمی: 🔸۳ مهر۸۲: عصر آقای خاتمی آمد. در مورد مسائل هسته‌ای هم نظر شدیم و به ایشان توصيه کردم که در فکر کناره‌گیری نباشد و به کار خود ادامه دهد! 🔸۹ مهر۸۲: در جلسه مشورتی، رهبری پذیرفتند که با شروطي پروتکل الحاقی اجرا شود ولی با تعطيلي غنی‌سازی که خواست اروپا و آمریکا و روسيه است، مخالفت کردند. آقایان روحانی و خرازی و خاتمی خواستار تعطيل موقت شدند. 🔸۲۰ مهر۸۲: سر شب دکتر روحانی آمد. گفت: البرادعی تهدید کرده و اروپايی‌ها هم هنوز حاضر نشده‌اند، کسی را برای مذاكره بفرستند. هيأت دولت هم ترسيده، فشار را روی آقای خاتمی زياد کرده که بپذیریم و مجلسيان هم نامه‌ای تهیه کرده‌اند كه از آقاي خاتمي خواسته‌اند بپذيريم و رهبري هم جلوتر آمده‌اند و پذيرفته‌اند که موقتاً غني سازي را متوقف كنيم. 🔸۲۹ مهر ۸۲: ایران در مقابل پذیرش تأييد برخورداري از فوائد صلح آميز هسته‌اي، پذيرفته كه پروتكل الحاقي را امضاء كند و غنی‌سازی را موقتاً متوقف کند! 🔸۳ آبان ۸۲: ظهر، هیأت رئیسه خبرگان در دفترم جلسه داشت. آنها هم از نحوه تصمیم‌گیری در مورد پروتکل و توقف غنی‌سازی ناراحت بودند و معتقدند ابهت نظام شکسته شده به خصوص که برخلاف اظهارات رهبری در ماه‌های اخیر است و تعجب داشتند که: چگونه رهبری از حرف‌های خود برگشته‌اند.گفتم: از همه جوانب به ایشان فشار می‌آيد!  🔸۵ آبان ۸۲: رهبری فقط با تأخير تزريق گاز اورانيوم موافقت کرده‌ و گفته اند که هیچ چیز دیگر را متوقف نکنند، ولی آقای روحانی  بیش از این می‌خواهد! 🔸۱۱ آبان ۸۲: عصر در برنامه افطار رهبری مدیران و مسئولان جمع بودند. رهبری گفتند: «تا اینجا درست عمل شده ولی ما برای خنثی کردن توطئه آمریکا که درصدد ایجاد اجماع علیه ایران بودند، پذیرفتيم که همه چيز شفاف باشد ولی برای توليد چرخه سوخت مصمم هستیم و کوتاه نمی‌آیيم» اما آقای خاتمی گفت: «تولید سوخت را متوقف می‌کنیم» که این دو اظهار با هم ناسازگار در آمد! 🔸۲۸ بهمن ۸۲: شب مهمان رهبری بودم. در مورد مسائل هسته‌ای هم بحث کردیم. ایشان مصمم است که در مورد چرخه سوخت تسلیم نشوند و مقاومت كنند، گرچه به برخورد رسد! 🔸۵ خرداد ۸۳: شب مهمان رهبری بودم. از من خواستند که در جلسه مشورتی فردا که برای مسائل هسته‌ای داریم، با پیشنهاد لغو تعلیق موافقت کنیم. گفتم: بهتر است عجله نشود و فرصت دیگری به دکتر روحانی و دولت بدهیم و از عکس‌العمل تند غرب جلوگیری کنیم! 🔸۶ خرداد ۸۳: رهبری نظرشان این بود که در صورت عدم ختم پرونده، تعلیق را لغو کنیم، ولی با توضیحاتی که دکتر روحانی دادند، اکثریت جلسه موافقت نداشت! 🔸۱۷ تير ۸۳: آمريكا و اسرائيل علناً ايران را در مسائل هسته‌اي تهديد كرده‌ و رهبري در همدان گفته‌اند كه براي ضربه متقابل، محدود به مكان خاصي نخواهيم بود! 🔸۷ مرداد ۸۳: مقامات اتريش رسماً اطلاع داد‌ه‌اند كه اسرائيل قصد حمله به تأسيسات هسته‌اي ايران دارد! 🔸۲۰ مرداد ۸۳: شب مهمان رهبري بودم. در مورد مسائل هسته‌اي مذاكره كرديم. تصميم اين شد كه غني سازي را آغاز كنيم. 🔸۱۷ شهريور ۸۳: رهبری از تصميم جلسه مشورتي، در مورد توقف موقت مونتاژ و قطعه سازي هسته‌اي ناراضي اند. ولي من گفتم: تصميم خوب و به جايي است! 🔸۵ مهر ۸۳: عصر در دفتر رهبري، بحث مسائل هسته‌اي بود. سرانجام به اين نتيجه رسيدند كه گازدهي را تا اجلاس آينده آژانس شروع نكنند چون روحاني میگوید که اگر گازدهي شروع نشود، امكان تفاهم هست. رهبري حفظ تكنولوژي هسته‌اي را خط قرمز خواندند حتی گفتند اگر روزی مسئولان کشور به نتیجه توقف آن برسند، ایشان در مقام رهبری نخواهند ماند! 🔸۱۱ آبان ۸۳: عصر در دفتر رهبري جلسه مشورت درباره مسائل هسته‌اي بود. سرانجام پذيرفته شد كه با شرط بسته شدن پرونده ايران، تعليق را بپذيريم! آيت‌الله خامنه‌اي مخالف تعليق بودند اما چون ديگران موافق بودند ايشان پذيرفتند! 🔸۲۵ آبان ۸۳: بيانيه اروپا درباره توافقات هسته‌اي منتشر شد و دكتر روحاني در مصاحبه‌اي توجيهات خوبي داشت و البرادعي ضمن اينكه پنهان كاري گذشته ايران را تخلف خواند، از همكاري مؤثر فعلي ايران ابراز رضايت كرد. 🔸۹ آذر ۸۳: دكتر روحاني از من به خاطر چند بار باز كردن گره كار، قدرداني كرد. 🇮🇷کانال داداش کوچیکه👇 ❣ @dada69🎋
هدایت شده از آنتی‌بیوتیک
‌ خواهش می‌کنم اگر این پست رو نخوندید، دو دقیقه وقت بذارید و بخونید این خاطرات هاشمی رفسنجانی بعد از اینکه وایرال شد، دیشب برنامه‌ی نوسان هم که در حال حاضر جزء بهترین برنامه‌های تلویزیونه، به صورت موشن‌گرافی پخش کرد. سال‌ها اجازه ندادن اینا رو مردم بدونن! عجیب هم نیست. همین حالا هستن کسانی که میگن نبویان هم نباید از حقایق سفر پاکستان به مردم خبر می‌داد!! اون وویس ثابت کرد که چطور بعضی چیزا بدون اجازه و هماهنگی رهبری انجام میشه. حالا این نمونه‌ی خیلی کوچیک تاریخی به نقل از هاشمی رفسنجانی هم نشون میده وقتی از تحمیل بعضی مسائل به رهبر جامعه میگیم، یعنی چی! ➕ بخونید و ببینید اون کسانی که می‌گفتن شما رهبر رو فردی دست‌بسته و ضعیف نشون میدید و همه چی چطور مردم رو فریب میدن. در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید بگیم اونا بی‌سوادهایی هستند که مطالعه‌ی تاریخ ندارن. قدرت فهم و تحلیل مسائل رو ندارن. از قوانین در سیاست و محدوده‌ی اختیارات و وظایف ولی‌فقیه و خودداری ایشون از استبداد رأی، خبر ندارند. نگاه‌شون به رهبری یه شاه دیکتاتوره که همه چی فقط به دستور اون فرد انجام میشه! اما بدون خوش‌بینی باید بگم اونا منافقینی هستند که مأموریت دارند زبون مطالبه‌گری مردم رو کوتاه کنند تا جریان لیبرال و افرادی مثل روحانی و خاتمی و هاشمی به اهدافشون برسن و جریان انقلابی با فریب ولایت‌پذیری ساکت و خنثی بشه. این پست رو بخونید و ببینید امام شهید در چه مظلومیتی بودند و ما ساکت و بی‌خبر... 💉 @antibiootic
تاریخ بخون مسلمون 🗃 Join Us : @memeocrocy |
هدایت شده از میم شیعه | ShiaMeme
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای سلامتی سرباز های گمنام صلوات😁 @ShiaMeme🇮🇷|✍ 📌نظرات
هدایت شده از میم شیعه | ShiaMeme
17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما به قصاص خون امام شهیدمان برخاسته ایم @ShiaMeme
هدایت شده از فریم
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فعلا به این بخندید تا ببینیم چی میشه @fraame