فقط اونجایی ک یبرنزژاد میگه:
گربیایی، دهمت جـــــــان؛
گرنیایی، کشدم غــــــــــــــم؛
من که باید، بمـــــــــــیرم؛
چـه بیـــــایی چه نیـــایـی...:)
حــــــــــــــــــــــ¹²⁸ـــــــــسین دلـبـردل:)
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رو پــــــــــــــرفرشــته
خدا نـــــــوشته
یـا رقیـــه کلید در بهـــــــــشته:)
مصباح❣️:)🏴
طوریباشحسین ِفاطمهبزنهروشونتوبگه :
- لاتَخَفْوَلاتَحزَنإنّامُنَجُّوك -
نترس،غمگيننباشمانجاتتميدهيم .. !
#تلنگر