چجوری باید بگیریش واقعا خودمم نمیدونم 😂
شاید هر لحظه ممکن باشه یه چالش بدم ولی چه چالشی و...
داخل ناشناس امشب مشخص میشه🚶
واقعا واقعا شرمنده ام سردرد و سرگیجه عجیبی گرفتم که داره دیوونم میکنه بابت اینکه قولتون دادم اد خادم الرقیه یا هر ادمین دیگه ای که زود تر الان اعلام حضور کنه امشب ناشناس بزاره و اینکه یه چالشی یا یه چیزی برگزار کنه و به من فردا اسم سه نفر رو بده یا اینکه بزارید تا فردا ولی اگه رفت فردا به جای سه تا شارژ پنج تا شارژ هدیه میدم هر کی میخاد ناشناس بزاره بگه و اینکه اولش داخل ناشناس بگین که امشب انتخاب بشن یا فردا...
بازم شرمنده یا علی.. 👋🏻🧑🦯
مصباح❣️:)🏴
من آخر شب میزارم اوکیه
دمت گرم داداش زود تر نمیتونی؟!
چون من گفته بودم یازده
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از ما ک گذشت؛اما غمم همینه
الهی هیچکس داغِ حرمت نبینه💔