ای کاش هیچ وقت تاسیان رو نگاه نمیکردم💔
خودم زیاد حالم خوب نبود الان که قسمت اخرش رو دیدم پوکیدم💔
دلم ی خواب میخواد
مث 8 سالگیم
مث 5 سالگیم
همونقدر بی درد و بی فکر
همونقدر عمیق و بی استرس
همونقدر سنگین و پر آرامش...
ولی همون موقع هم دلم میخواست یه خواب داشته باشم مث بابام..
نمیدونستم ا خستگی اونجوری خوابش میبره..🚶
در نهایت دلم بچگیو میخواد💔🚶
مصباح❣️:)🏴
سلام عزیزان عازم شهر عشقیم🥺🫀 دعا گوی همه هستیم 🙏🙏
مث ک ما جاموندیم فقط 🚶💔
زیارت قبول
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسوزانهرطریقیکهمیپسندی
کهآتشازتوخاکسترشبامن💔