از لحاظ روحی دلم میخواد بیام بنویسم: حلال کنید راهی دیار عشق هستم.. 🚶💔
ولی خب چه کنم که اون دیار عشق هم منو گردن نگرفت..:)
سختیه این روزا
فقط کربلا نرفتن نیست
یه چند روز دیگه
که زائرا برگردن
شروع میکنن به
خاطرات اونجا رو
تعریف کردن ک
گرم بود
شلوغ بود
داخل حرم خنک بود
ماهم باید با حسرت
نگاه کنیم...