مصباح❣️:)🏴
بدون هیچ سانسور😅🦦 ادم های اطراف خودمونو خوب بشناسیم🙃🚶 این همون اقا مهدیار مذهبی مون هستا🤣💔
فقط یه بخشش هست که قابل گذاشتن بود بقیش رو نمیشه گذاشت ماشاالله اینقدر با شعور هستن😅
اگه کسی خواست بیاد پی 🚶
@GharibTous313
بمیرم برا غربتت آقا ..
اینجا امامزاده هات حرم دارن ولي شما هنوز زیر ِآفتابي (:
چسبیده ام امروز به ضریحش چو غباري ، آن هم چه ضریحي که غبار است نشانش:)💔.
[ یاقرةعینفاطمةمدد/118 ]
کاش میشد تمام ثانیه هام توی حرمت بگذره:)))
میگفت:
تخریب حرمِ و بقیع
توسط وهابیت
ظاهر مسئله هست
و گرنه بعید نیست که
امام حسن علیه السلام
ضریح و بارگاهشم
به سائل ها و نیازمندا
بخشیده باشه..!