روحـــم بعـد مرگم؛
آواره تـــــــــوست؛
تا به قیـــامت؛
بیچاره تــــــــوست...:)
خستم از همه چی
از اینجا
از کسایی که اطرافم هستن
از ادم هایی که تو ظاهر باهام خوبن ولی..
از محبت های الکی
از دوست داشتن یه طرفه
از...
از...
....
از زندگی