eitaa logo
#لشکر_سایبری_منتظران_ظهور
797 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
9.4هزار ویدیو
214 فایل
✅ هدف کانال: جلب رضایت خدا کار جهادی ، بصیرت افزایی ، روشنگری ، تقویت بینش سیاسی ، مطالبه گری از دولت ، دشمن شناسی ، درس های مهدویت ، وظایف منتظران ، نشانه های ظهور و....
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 | علی شعیب - خبرنگار المنار: 🔸 انفجارهای شدید، مسلسل های سنگین و سبک در داخل شهر الخيام و پرواز شدید پهپادهای هرمس 450 دشمن در حریم هوایی لبنان 🔸 تقابل آتش رزمندگان حزب الله با ارتش اسرائیل فراتر از تصور است، ما داریم صحنه نزدیک به جنگ های زمینی جنگ جهانی دوم اینجا نگاه می کنیم ┄┅═✧☫✧●●
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ماجرای فرد نابینا و امام باقر (علیه‌السلام)، ... 🌤امام زمان می‌فرمایند: من بین شماها هستم تو خانه‌های شما می‌آیم روی فرشهای شما می‌نشینم، تو بازارهای شما قدم می‌زنم، ولی شما مرا نمی‌بینید. 😔این مال کوردلی ماست، اگر امام پهلوی ما هم باشه نمی‌بینیمش، چنانکه آنها تو مدینه ندیدن. --------------- اللﮩـم عجل لولیڪ الفـــرج
28.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درگیری در پخش زنده دیروز ‏اختلاف شدیدبین مسئولین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پزشکیان را دادگاهی و عزل میکنیم 👤 دکتر غضنفری؛ نماینده مجلس " اگر پزشکیان در روزهای آینده او [ظریف] را خلع نکند، خودش را دادگاهی خواهیم کرد و به ۱۰ الی ۱۵ سال محکوم خواهد شد و از ریاست جمهوری هم عزل خواهد شد."
🔹🔹دوستان انقلابی🔹🔹 🔹🔹لطفا احساسات خود را کنترل کنید🔹🔹 ♦️اگر کمی با دقت بنگریم، به وضوح خواهیم دید که هدف برخی دولتمردان دولت آقای پزشکیان و نه خود شخص آقای پزشکیان، در برخی از انتصابات و مصوبات و رویکردها و عملکردها، چیزی غیر از عصبانی کردن نیروهای انقلاب نیست این عصبانیت ممکن است به یکی از این چهار اتفاق ختم شود: 1⃣ بعضی طرفداران جلیلی، قالیباف و طرفدارانش را و بعضی طرفداران قالیباف، جلیلی و طرفدارانش را باعث و بانی به کرسی نشستن آقای پزشکیان و استقرار این دولت بدانند و بر سر و کله‌ی همدیگر بزنند و نتیجه‌ی این زد و خورد چیزی جز تعمیق شکاف درون جبهه‌ای بین نیروهای انقلابی نخواهد بود. این شکاف سبب می‌شود اتحاد و هم‌نظر شدن بر سر ریاست جمهوری یک نفر حتی غیر از جلیلی و قالیباف در بین نیروهای انقلابی تبدیل به امر محالی شود و جبهه انقلاب همیشه با بیش از یک کاندیدا در انتخابات حضور پیدا کرده، تقسیم رای اتفاق افتاده و همیشه انتخابات را به کاندیدای واحد و متفقٌ‌علیه اصلاحات و جبهه غربگرا واگذار خواهد کرد 2⃣ برخی از نیروهای انقلابی این روند را نتیجه‌ی کم کاری و بی بصیرتی مردم در تشخیص کاندیدای اصلح اعلام خواهند کرد و مردم را مقصر اصلی این وضعیت خواهند دانست تصور چنین مدینه‌ی فاضله‌ای که مردم برای رای دادن به کاندیداها تحقیقات کامل یک الی دو هفته‌ای انجام دهند بسیار دور از ذهن است و ما کماکان رای‌های احساسی و شعاری و به تبعیت از بزرگان و قبیله و نژاد و زبان گرایی و تبلیغات انتخاباتی را خواهیم داشت پس نتیجه‌ی این اعتراض‌ها، تنها این خواهد شد که رای دهندگان این دوره، با رای ندادن در دوره‌های دیگر، خود را از ضرب زبان و قلم ما و متهم شدن به بی‌بصیرتی دور نگاه خواهند داشت 3⃣ گروهی دیگر از دوستان انقلابی در پاسخ به این دهن‌کجی و به جهت تشفی، در بین مردم، از مشکلات و خسارتهایی که این دولت به نظام و مملکت زده است خواهند گفت و دولت شهید رئیسی را با این چند ماه دوره دولت آقای پزشکیان، مقایسه کرده و در این کار به گونه‌ای اغراق می‌کنند که کار از حد انتقاد گذشته و به تخریب و سیاه‌نمایی روی می‌آورند و باعث یأس و ناامیدی مردم از این نظام و انقلاب می‌شوند 4⃣ گروهی دیگر از نیروهای انقلابی با کنترل احساسات و عصبانیت خود، نه در دام تخریب کاندیداهای جبهه انقلاب گرفتار می‌شوند و نه رای‌دهندگان را توبیخ می‌کنند و نه به سیاه‌نمایی روی می آورند بلکه از راه صحیح، مطالبه‌گری می‌کنند مطالبه‌گری یعنی بیان جزئیات مشکل به مدیران مربوطه و ارائه‌ی راهکار برخواسته از علم و آگاهی کامل به موضوع، مقتضیات و موانع کار، بدون نمایش و سیاه‌نمایی و قضاوت و تحلیل و چه بسا لازم باشد با ان‌شاءالله گربه و تغافل، مطالبه‌گری را به پیش ببریم 🔸لازم است نیروهای انقلابی عصبانیت و خشم و احساسات خود را کنترل کنند و به جای افتادن در یکی از سه دام ابتدای این مطلب، با اولویت بندی، به مطالبه‌گری صحیح روی بیاورند تا از نیروهای انقلابی، شخصیتی منطقی و خیرخواه و دلسوز، به مسئولین و مردم ایران نشان دهند ✨✨✨✨✨✨ *♥♥*****
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ⭕️ حرفهای قشنگ پزشکیان قبل از انتخابات 😊 فقط آینده در یادمان باشد چه کسی را انتخاب کردیم ... ━━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═
37.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ارز ترجیحی برای برنج یا آیفون؟ 🔺توضیحات تفصیلی حسن حسنخانی، کارشناس مسائل اقتصادی درباره ارزی که برای کالای اساسی و آیفون اختصاص داده می‌شود. ┄┅═✧☫✧═┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار زهرایی: در یک سال گذشته توسط بسیج به ۲۱۰۰ روستا آب‌رسانی شده 🔹در تفاهم‌نامه‌ای با کمیتهٔ امداد و بنیاد مسکن مقرر شد در ۳ سال ۴۰ هزار مسکن برای متقاضیان کمیتهٔ امداد بسازیم که تاکنون ۱۸ هزار واحد از آن تکمیل شده است. 🔹در طرحی با وزارت کشاورزی قرار شد ۱۹ میلیون هکتار زمین زراعی را از آبخوان‌داری تا مزرعه کانال‌کشی کنیم که ۷۵۰ پروژه از آن تکمیل شده و از برنامهٔ تعیین‌شده جلوتریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️پشت پرده ماجرای دیدار "سفیر ایران" با "نماینده ترامپ"‼️ 💥به قول بنده خدایی؛.... آرامش ۲گیتی تفسیر این ۲حرف است👇 ▪️دوستان برن جهنم🔥 ▪️با دشمنان مدارا ‼️‼️‼️ ╔═ 🇮🇷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷═══╗ ╚═══ 🇮🇷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷═╝ ۳
- خبر رسید که: رئیسی افزایش قیمت خودرو را لغو کرد ⁉️ مگر چند ماه گذشته که همگی سراغ شما را می‌گیرند؟ حاج آقا هارداسان؟؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻بد نیست یادی کنیم از استخاره و تفاءل پزشکیان به قرآن در بدو ورود به ساختمان ریاست جمهوری👇👇 ⭕️ تفال پزشکیان به قرآن در بدو ورود به ساختمان ریاست جمهوری بعد از مراسم تنفیذ و جواب آن... - آقای پزشکیان به حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی: ببین چی اومد! قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِكُم... - گلپایگانی: وای! (ادامه قرائت آیه توسط پزشکیان) این که خیلی بده! - مخبر: بد شده؟! - پزشکیان: «با خنده😂» : آره بابا خیلی بده.. بعد دوباره خنده.. 🔻متن کامل آیه: قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِكُم مِّنَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ فِي النَّارِ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَّعَنَتْ أُخْتَهَا حَتَّىٰ إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَٰؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِّنَ النَّارِ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَٰكِن لَّا تَعْلَمُونَ؛ ➖ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﮔﺮﻭه ﻫﺎیی ﺍﺯ ﺟﻦ ﻭ ﺍﻧﺲ ﻛﻪ ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺩﺭﺁﻳﻴﺪ. ﻫﺮﮔﺎﻩ ﮔﺮﻭهی ﻭﺍﺭﺩ ﺷﻮﻧﺪ، ﻫﻢ‌ ﻣﺴﻠﻜﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻟﻌﻨﺖ ﻛﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺁﻧﻜﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺎ ﺧﻔﺖ ﻭ ﺧﻮﺍﺭی ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺟﻤﻊ ﺷﻮﻧﺪ. ﺁﻥ‌ﮔﺎﻩ ﭘﻴﺮﻭﺍﻧﺸﺎﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﭘﻴﺸﻮﺍﻳﺎﻧﺸﺎﻥ ﮔﻮﻳﻨﺪ: ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ! ﺍﻳﻨﺎﻥ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﻤﺮﺍهی ﻛﺸﻴﺪﻧﺪ، ﭘﺲ ﻋﺬﺍﺑﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺗﺶ ﺩﻭ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﮔﺮﺩﺍﻥ! ‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌😔😔😔
29.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴وفاق ترسناک قالیبـــــــاف و ظریـــــــف ‌‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اگر میخای بدونی چه بلایی سر شهرک نشینان اشغالگر آورده اینو از دست نده کلیپ جالبی که توسط یک اشغال‌نشین اسرائیلی و با دوربین موبایل ضبط شده و ویرانی‌های رُخ داده در شهرک‌های شمال فلسطین‌اشغالی و چگونگی تبدیل شدن اونها به شهر ارواح رو پس از حملات راکتی مقاومت لبنان نشون میده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف چهرگانی مهره اردوغان و علیف: اردوغان در کودتای ۲٠۱۶ به ایران آمده بود و از اینجا ارتباط اینترنتی با تلویزیون های ترکیه برقرار کرد و بعد گفت ایران خانه دوم من است./اردوغان به نمک خوردن و نمکدان شکستن عادت دارد و البته به جایی هم نمی رسد 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴یه اشتباهی که خیلی از ما پدر و مادرا در طول روز داریم انجام میدیم و نمیدونیم با این کلمات چه ضربه ای به بچه هامون میزنیم 🔺دکتر سعید عزیزی 🇮🇷 🔺 🔻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تیم فوتبال هفت نفره ایران در دیدار نهایی شانزدهمین دوره جام جهانی فوتبال هفت نفره با نتیجه سه بر صفر اوکراین را شکست داد و قهرمان جهان شد
🔴 فوتبال ۷ نفرهٔ ایران قهرمان جهان شد 🔹تیم ملیِ فوتبال ۷ نفرهٔ ایران با پیروزی ۳-۰ در دیدار نهایی مسابقات جهانی مقابل اوکراین، موفق به کسب مقام قهرمانی شد. 🌍 🇮🇷
💢 فهم دینی در فلسفۀ فرهنگ [اوّل]. ما به‌عنوان اصحاب تفکّری که در برابر تجدّد قرار دارد و می‌خواهد دوباره به شوکت و هیبت پیشین بازگردد و یکه‌تاز و پیش‌رو شود، ناچاریم که به «مبای» بپردازیم و خویشتن فلسفی‌مان را به میدان مواجهه بیاوریم. ما در نقطۀ آغاز قرار داریم و اقتضای قرار داشتن در این نقطۀ معرفتی، پرداختن به مبادی فلسفی است. نزاع ما با تجدّد، در سطح نیست که بتوان از مبادی آن بهره گرفت و با تکیه بر این زیربناها، روبناهای دینی آفرید. ازاین‌رو، باید از نقطۀ صفرِ نظریه‌پردازی آغاز کرد و از اساس، «تفکّر دیگر»ی را ساخته‌وپرداخته کرد. آنان که تقابل اسلام با تجدّد را در پوسته و قشر می‌انگارند و در پی تلفیق سنّت با تجدّد هستند و ترقی و توسعه و جهانی‌شدن را پذیرفته‌اند، به‌حتم معتقد به ترمیم‌ها و تعدیل‌‌های موردی هستند و نمی‌خواهند زیرساخت‌های متفاوتی را تولید کنند. باورمندان به این رهیافت، علم و عقل و تمدّن غربی را دارای ماهیّت تاریخی و فرهنگی نمی‌انگارند و ریشه‌های فلسفی آن را آغشته به مادّیّت تصوّر نمی‌کنند. چنین پنداشتی دربارۀ تجدّد، ناصواب است و ما را بیش از پیش و به دست خودمان، ذیل تاریخ تجدّد می‌نشاند و اسیر و محصور اقتضاهای آن می‌کند. بدین سبب است که «علم دینیِ فرهنگ»، محتاج «فلسفۀ دینیِ فرهنگ» است و بدون این زمینه، بیش از تکه‌بندی و اقتباس ناموجّه نخواهد بود. [دوّم]. فلسفۀ فرهنگ به‌عنوان یکی از حوزه‌های فلسفۀ مضاف، جوهرۀ عقلی دارد، اما این‌چنین نیست که عقل در فلسفه‌های مضاف، بی‌رنگ و صوری باشد و از اصول‌موضوعه‌ای که خاستگاهش جهان‌بینی است، اثر نپذیرد. در پشت‌صحنۀ فلسفۀ فرهنگ، «کلان‌روایت‌ها»یی قرار دارند که ربط مستقیم به «عقل این‌جهانی» یا «عقل دینی» دارند و در تناسب با آن، دلالت‌های خود را به حوزه‌های معرفتیِ پسینی، تحمیل می‌کنند. این کلان‌روایت‌ها، جنبۀ تمدّنی دارند و حاصل یک عالَم تاریخی و معرفتی هستند. هر تمدّنی، عالَم تاریخی و معرفتیِ خاص خود را دارد و در نسبت با وجودِ خویش، عقل می‌آفریند. عقل، در عین این‌که استقلال نسبی دارد و از پاره‌ای جهات، عام و جهان‌شمول هست، اما هنگامی که در عینیّت تاریخی و فعلیّت اجتماعی قرار می‌گیرد، رنگ‌پذیر و اقتضایی می‌شود. براین‌اساس، عقل ما با عقل تجدّدی، تفاوت‌های بنیادین دارد. ، دنیازده و ابزاری و جزوی است و ، افزون بر این‌که معطوف به معاش است، اما از معاد، غفلت نمی‌کند. این در حالی است که تجدّد از عقل کلّی، بی‌بهره است و خود را در عقل جزوی، منحصر کرده است. ازاین‌رو، تمدّن غربی را باید تکنیکی و مادّی و کمّی دانست. آن‌‌چنان عقلی، این‌چنین اقتضایی دارد. حال باید در قلمرو فلسفۀ فرهنگ نیز، عقل ایمانی و کلّی و قدسی را به صحنه آورد و توصیف‌ها و توصیه‌های او دربارۀ فرهنگ، تن در داد. عقل فرهنگی یا عقل تاریخی -که البته مبتنی بر مبادیِ قطعی و عام نیز هست- می‌تواند روایتی از فلسفۀ فرهنگ ارائه کند که در عین توجیه منطقی، اینجایی و بومی نیز باشد. [سوم]. شاید بتوان گفت در میان تمام حوزه‌ها و عرصه‌های فلسفۀ مضاف به امر، در هیچ‌جا همچون فلسفۀ فرهنگ، عینیّت و زیستن در متن و بافت آن، مؤثّر در نظریه‌پردازی فلسفی نیست. همچنان‌که به تعبیر مرتضی مطهری، عقل فقهی، تاریخ و جغرافیا دارد و فقه شهری، بوی شهر می‌دهد و فقه روستایی، بوی روستا، فلسفۀ مضاف نیز تابع «تجربۀ‌زیستۀ عقل» است که با قالب خاصی از هستی فردی و اجتماعی، قرین و مأنوس بوده است. به بیان دیگر، «نحوۀ بودن» در «نحوۀ فهمیدن»، مدخلیّت و حضور دارد و دریافت‌های معرفتی از بافت‌های غیرمعرفتی، استقلال مطلق ندارند. این‌همه به معنی میل به نسبیّت و تاریخیّت مطلق نیست که با بنیان فلسفۀ اسلامی، ناهمخوان است، بلکه سخن در این است باید به صورت بینابینی، چنین ربط و نسبتی را پذیرفت. همچنان‌که اشاره شد، این خویشاوندی در فلسفۀ فرهنگ، بیشتر از فلسفه‌های مضافِ دیگر، احساس می‌شود؛ چراکه فرهنگ، درهم‌تنیدۀ با وجودِ خودِ انسان است و از آن گسستنی نیست. فرهنگ در وجودِ انسان، محقّق و متجلّی می‌شود و انسان میان خود و فرهنگ، فاصله‌ای نمی‌بیند. این منِ ثانوی، هویّتی است که در عمق وجودِ انسان آشیانه می‌کند و بدین سبب، ماهیّت خاصی را به عقل انسان القا می‌کند. در قلمرو نظریه‌پردازی دینی نیز، هرچه نظریه‌پرداز بتواند به تجربۀ‌زیستۀ حیات معنوی و فرهنگ قدسیِ خویش رجوع کند و در وضع «اُنسی» و «آگاهانه» نسبت به آن قرار بگیرد و روایت‌گر حال «وجودی» و «انفسی»‌اش باشد، به ، نزدیک‌تر می‌شود. در نقطۀ مقابل، اهتمام و اعتنای آنچنانی ما به فلسفۀ تجدّدیِ فرهنگ، امکان‌سوز و امتناع‌آفرین است. ─┅═ঊঈ☘️🌼☘️ঊঈ═┅─