سلام علیکم
روزتان فرخنده باد
و عید سعید قربان بر ملت مسلمانان
جهان اسلام و شما خاصان این کانال قرآنی تبریک و تهنیت باد.
و در پناه حضرت باری تعالهی
عاقبت یخیر و سرافراز باشید #ان_شاء الله.. .
#چه چیزی را قربانی کنیم
⭐️🌈 حدیثی عظیم از کتاب گرانسگ بحارالنوار..
🕌 امام صادق علیه السّلام فرمودند:
#ای مُیسَر : فاصله بین رکن و مقام(در مسجدالحرام) باغی از باغهای بهشت است. .
🌈وفاصله بین قبر و منبر(در مسجدالنّبی) باغی از باغهای بهشت است.
🌈واگر خداوند به بنده ای عمر دهد که هزار سال مابین رکن و مقام و قبر و منبر به عبادت وی بپردازد و عاقبت نیز مظلوم(بی هر گونه جرم و گناهی)
در بسترش مانند گوسفندی خوش رنگ و زیبا ؛ ذبح شود و در حالی خداوند را ملاقات کند که عاری از #ولایت ما بوده باشد ؛ هر آینه بر خداست که او را به رو در آتش دوزخ بیفکند.
#بحارالانوار/ج27/ص179
⭐️🌈 @Laylatolghadrnoor
1_21332336.mp3
5.02M
ف ترتیل مبارک سوره حج
@Laylatolghadrnoor💦🌸💦🌍
💫
از همین لحظه هرکی ازت پرسید حالت چطوره ؟
بگو عاااالی ام ...
عالیم یعنی فرمان به کائنات، به زمین و زمان، به همه ی دنیا به همه ی فرشته های عالم ...
که ای خدا
ای آسمون
ای زمین
حال من باید عالی باشه...
حتی اگه بد بد بدم هستی..
بگو عاااالیم ...
عالیم دروغ به خودت نیست , عالیم فریب نیست، این یعنی چند ثانیه بعدش عالی میشی...
با قدرت، مثبت اندیش باش...
قانون اندیشه ها یک قانون بسیار بسیار قدرتمنده...
فکر ما، زندگی ما رو تغییر میده...
فکر های خوب و مثبت کنید...
نترسید، از همین لحظه شروع کنید...
من که عااالیم ...
شما چطور؟!
این فرمایش یک طیف هست(طیف نوری) لحظه ای هست و دیگر نیست !
باید بدانیم در چه چیزی عالی هستیم.؟
اعتبار این عالی بودن چقدر است! ؟
#کم_فکر_میکنیم.
🌷🍃🌷
🍃🌷
🌷
💠امان از این روایت💠
✅جا دارد این روایت را صدها بار بخوانیم و بر جان خود حک کنیم تا بدانیم مسلمانی واقعی چیست و از امید بیجا دست برداشته و اهل عمل شویم.
🔳 زمانی که پیامبر (ص) مکه را فتح کرد، بر روی صفا ایستاد و به بنیهاشم فرمودند:
⛔️ نگوئيد محمّد از ماست (و گناه کنید)؛
🔶 سوگند بخدا كه دوستان و محبّان من فقط پرهيزكاران هستند!
🔶 اگر در روز قيامت نزد من آئيد؛ در حاليكه دنيا را برگردنهای خود میكشيد، من شمارا نمیشناسم...
💎آگاه باشيد که من حقّا حجّت را تمام كردم و راه عذر را بر شما بستم.
📕روضه کافی ص ۱۸۲ / مجموعة ورام، ج2، ص: 151
📚بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج8، ص:359