هدایت شده از магазин собак Кануки🦴🐾
ناشنس لعنتی پرید و یکی دیگه زدم
حرفی ٬ پیامی٬ درد و دلی٬ ایده ای دارید بگید بهم تو ناشناس D;< 🐾🦴
https://abzarek.ir/service-p/msg/4473807
هدایت شده از Vįĸªřą.°⋆⛦✰>
تقدیمی تقدیمییییب
اینجوریه که شما این پیامو فوروارد میکنید چنلتون
یک عکس از اوسیتون به همراه اسمش رو میفرستید پیوی من (اوسیتون ترجیحاً پسر باشه) و من اوسیتون رو با این سبکم میکشم و فمبویش میکنم و خیلی رندوم یک آهنگ ژاپنی تقدیمتون میکنم 🐛
اگه اوسی پسر هم نداشتین اوکیه دختر بدین با یک استایل رندوم میکشمش
ظرفیتش؟ پنج نفر اول رو آرت اینجوری میکشم ولی بعد از پنج نفر اول رو فقط یک اسکچ با این سبک و بدون رنگ میزنم
(هر آرت اینجوری چهار ساعت طول میکشه_)
چنلم
بعد خیلی یهویی هم دیگه پونی تاون بالا نمیاد