کارگاه متروکه کله موزی(در تلاش برای خاک نخوردن)
یلحظه کل ایتا ناشناسشون پرید مث اینکه
برا من هنوز بالا نیومده_
هدایت شده از Kanoki .†
اهم...سلام🗣
من اومدم با صدمین تقدیمی چنلم✨
اینجوریه که عکس
اوسیتون/پرسونا
رو میدید و من براتون از این چیبی ها میکشم ヽ(*´^`)ノ
پیلیز اسمتون رو هم بگید حتما🗣❗️
ظرفیت رو نمیدونم☹️
پس محدودیت نداره تا جایی که دیگه نتونم بکشمتون
آیدی بنده ❗️
چنل بنده چون تقدیمی ها میره اونجا❗️
کارگاه متروکه کله موزی(در تلاش برای خاک نخوردن)
ببخشید برای فور💔
کانوکی الان گازت میگیرم
کارگاه متروکه کله موزی(در تلاش برای خاک نخوردن)
حالمبدسب
این ارت مقدس است
هدایت شده از 𝑫𝒂𝒊𝒍𝒚 𝑯𝒊𝒓𝒐𝒎𝒊 𝑺𝒂𝒏
تقدیمی داریم!
شما میاید پیوی و یکی از اوسی/پرسوناتون رو برای من میفرستید، من هم تو برگه میکشم و هم دیجیتالیش میکنم! ظرفیتش هم زیاده
حتما این پیام رو فور کنید اگرم چنل ندارید فدا سرتون و حتما عضو بشید و بعد از تقدیمی لف ندید ممنان
پیویم: @Hiromi_sama
@Daily_Hiromi