بچها امشب ساعت ده شب نماز استغاثه به
امام زمان یادتون نره ، تنها و تنها برایِ فرجِ
حضرتِ دوست امام زمان دعا کنید که نجات
همگیِ ما در فرج اوست .. ( : .
اگر خواستید پیام بدید تا نحوه خوندن این
نماز رو براتون بفرستم ..
@Lbkhand0
اما من همیشه هنر را داشتم در شادی در غم ،
تاریکی ، تنهایی ، امیدواری ، نا امیدی ..
-🌝🤎
از اونجایی که خیلی هاتون عاشق آلستار ها
شدین امروز میخوام چند تا از مدل هایی که
هزینه گلدوزیش مناسبِ رو براتون بزارم .
-🐳🌱