eitaa logo
LEEDPOST
1.5هزار دنبال‌کننده
31 عکس
1 ویدیو
0 فایل
لیدپست: تحلیل رویدادها بر پایه اخبار موثق گزارشات @leedpersian تبلیغات @hapana لیدپرس: @leedpress لیدنیوز: @leednews لیدتی‌وی: @leedtv وب‌سایت: www.leedpress.com رسانه لید در تمام پلتفرم ها حضور دارد. رسانه لید، متعلق به Hoonel است.
مشاهده در ایتا
دانلود
ترامپ کاملا درست می گوید، او گفت کرد که با تحریک اسرائیل به ایران حمله نکرده. اما در مورد دلایل حمله نیز کاملا دروغ می‌گوید. ترامپ 2 روز پیش: (اسرائیل هرگز مرا به جنگ با ترغیب نکرد. آنچه مرا به جنگ با ایران سوق داد، نتایج حمله ۷ اکتبر و اعتقاد من به این بود که هرگز نمی‌تواند سلاح هسته‌ای داشته باشد) بر اساس فیلمی از دونالد ترامپ، مربوط به حدود 40سال پیش؛ او طی یک مصاحبه اذعان می‌کند که ما باید به ایران حمله می‌کردیم، ما به نفت ایران نیاز داریم، ما با نفت ایران ملتی ثروتمند خواهیم شد. بنابراین ویدیو، مشخص است که ترامپ در مورد اینکه تحت تاثیر اسرائیل به ایران حمله نکرده است درست می‌گوید. البته اینکه ترغیب اسرائیل چقدر موجب مصمم شدن او بر انجام این حملات شده است معلوم نیست. اما چیزی که به وضوح مشخص است ترامپ در مورد قسمت دوم سخنانش دروغ می‌گوید. هدف او از حمله به ایران، اتفاقات 7اکتبر در اسرائیل یا ترس از داشتن سلاح هسته ای نیست. او در ایران به دنبال همان چیزی است که در ونزوئلا بود، نفت. برای حفظ سلطه دلار، می‌بایست ایران نیز همانند کشورهای عربی نفت خود را در اختیار آمریکا بگذارد. با اینکه این اتفاق نخواهد افتاد، اما حتی اگر ایران نفت خود را در اختیار آمریکا قرار دهد، دیگر فرصتی برای احیای دلار باقی نمانده است. @LEEDPOST
یاد دارید ترامپ وسط جنگ زمانی که تنگه هرمز افتاد دست ایران گفته بود من هیچ نیازی به تنگه ندارم ، هرکسی نیاز داره (کشور های اروپایی) خودش بره تنگه رو باز کنه؟!! پس چی شده الان داره تمام تلاشش رو میکنه تا یجوری بتونه تنگه هرمز رو از ایران بگیره؟! آمریکا و ترامپ خوب میدونن که تنگه هرمز گلوگاه تجارت جهانی هست ، و علاوه بر اینکه نمیخوان ایران تجارت جهانی رو کنترل کنه ، میخوان خودشون رو یجوری سهیم کنن. البته اینم احتمال بالایی داره که آمریکا هرچقدر منکر اهمیت بسته بودن تنگه هرمز برای منافعش باشه ، قطعا تو اقتصادش تاتیر داره. و عملا محاصره تنگه هرمز برای دنیا اتفاق مثبتی نیست چون هر لحظه امکان بسته شدن باب المندب هم هست که در این صورت اقتصاد جهان کامل فلج میشه. نویسنده: مهموم @LEEDPOST
تمدید آتش بس؟! ترامپ اولش می گوید تمدید نمی کنیم، بعد می گوید تمدید میکنیم، بعد دوباره می گوید ما خواهان تمدید نیستیم و در سکوت خیلی هوشمندانه به عنوان اینکه پاکستان درخواست کرده آتش بس دو روز تمدید می شود. اصلا تمدید آتش بس از طرف کسی که درخواست آتش بس کرده است و زیر تمام شروط آتش بس زده است پذیرفته نیست! اما باید این را در نظر بگیریم که این دوگانگی در حرف های ترامپ کاملا هوشمندانه و زرد است. او از این تمدید سودی می برد برای جبران خسارات و با این تمدید در پی پایه گذاری تجاوزی مکارانه است. این اولین باری نیست که آتش بس را نقض کرده اند، این اولین باری نیست که از آتش بس برای تجدید قوا و حمله ای سهمگین تر استفاده کرده اند. بعد از این شاهد جنگی ترکیبی و سخت تر خواهیم بود!! نویسنده: سایه @LEEDPOST
بزودی هزاران گروگان ایرانی، به آمریکا تحویل داده خواهد شد. سازمان حج و زیارت ، در اقدامی عجیب، درحال ارسال هزاران زائر به عربستان سعودی است. این اقدام پر از حماقت در شرایطی صورت می‌گیرد که جنگ پابرجاست، عربستان کاملا تحت امر آمریکاست و آمریکا به راحتی از هر طریقی ازجمله خدمه کشتی های ایرانی گروگانگیری کرده است. به شما تضمین خواهیم داد، درصورت ازسرگیری جنگ و افزایش تنش‌های نظامی، بسیاری از زائران موجود در عربستان کشته، ناپدید یا تحت عنوان بازداشت گروگان گرفته خواهند شد @LEEDPOST
برای نخستین بار پس از ۵۰۰ سال هیچ نیروی نظامی فرامنطقه‌ای (کشتی جنگی) در خلیج فارس حضور ندارد. این همان نظم نوین جهانی است که ازش حرف می زنیم. این همان نکته ای است که در شروط ده گانه ما نهفته است. این همان چیزی است که سالها رهبر شهید ما ازش حرف میزد و آمریکا و هم پیمانان غربی اش از آن وحشت داشتند. خروج آمریکا از کل منطقه، این تازه شروع بازی ایست که آمریکا به خیال خام خود در منطقه راه انداخت. شروع نظم نوین جهانی با حضور پر قدرت ایران. نویسنده: رامین @LEEDPOST
وزیر خزانه‌داری آمریکا: لغو تحریم‌ها برای در دستور کار نخواهد بود تا زمانی که تنگه هرمز باز شود وقتی صحبت از تهدید در مذاکره میشه و وقتی رهبر شهیدمون بارها گفتن مذاکره با آمریکا بن بست محض است و وقتی بارها فرمودند که هزینه مذاکره به مراتب برای کشور عزیزمون بیشتر و خسارت بارتر از تقابل و جنگ است، امروز همه ما شاهد هستیم که هربار ما از نقطه ضعف و دم از مذاکره و پیشرفت در مذاکره حرف می زنیم دقیقا در همان زمان یکی از تریبون داران دشمن تهدید واهی خودشون رو تکرار می کنند: ایران نباید هسته ای داشته باشد، دروغ است. ایران برای منطقه ناامنی دارد، دروغ محض جهت فروش سلاح خود و ایجاد پوشش برای جنایت های نیروهای نیابتی خود، اسرائیل جنایتکار است. حاکمان ایران به مردمان خود ظلم می کنند. دروغ است برای همراه کردن مردم با جنایت های خودشان هستند. پس پس پس مذاکره با دشمن و قاتل رهبر شهید و عزیزمون خسارت محض و بن بست است. نویسنده: رامین