به کویَت گر چنین آشفته میگردم، مکنمنعم
دلی گم کردهام اینجا و میجویم نشانش را..
[سلامٌ علىٰ مَن كان في عيني كلُّ البشر،و لم أَطلُب مِنَ الله يوماً سواه...]
شارِع ِالقَـمَـر؛
[سلامٌ علىٰ مَن كان في عيني كلُّ البشر،و لم أَطلُب مِنَ الله يوماً سواه...]
سلام بر کسی که
در چشمانم تمام دنیاست
و هیچگاه غیر از او را
از خدا نخواستم…🌎