شارِع ِالقَـمَـر؛
[سلامٌ علىٰ مَن كان في عيني كلُّ البشر،و لم أَطلُب مِنَ الله يوماً سواه...]
سلام بر کسی که
در چشمانم تمام دنیاست
و هیچگاه غیر از او را
از خدا نخواستم…🌎
همچو زلفـش از پریشانخاطـریها دادهام
دلبهسودا، سربهزانو، رُخبهآتش، تنبهتاب..
روزی چیزی به جز خاطره در دل بعضیها نخواهی بود، پس مطمئن باش
که خاطرهای زیبا هستی
محمود_درویش
چشم تا کار میکرد هوش"پاییز" بود
🍁ای عجیبِ قشنگ
با نگاهی پر از لفظ مرطوب!
سهراب_سپهری
شارِع ِالقَـمَـر؛
ولقد ذكرتُك بالدُّعاء في سَجْدَتي حتى نَسيتُ بأنني المَهْمُومُ.
هنگام سجده تو را با دعا یاد کردم
و از یاد بردم که غمگین منم..🫀