شارِع ِالقَـمَـر؛
ولقد ذكرتُك بالدُّعاء في سَجْدَتي حتى نَسيتُ بأنني المَهْمُومُ.
هنگام سجده تو را با دعا یاد کردم
و از یاد بردم که غمگین منم..🫀
له ضحكه تجبُر كل أنكساراتِي...
«خندهای دارد که تمام شکستهایم را جبران میکند...»
به رفوگران بگویید ز رفو گذشت این دل
چه رفو کنم دلی را که هزار پاره دارد
راحم_تبریزی
آبان و آذر هم تمام است! وای بر من
پاییز «باآن» آمد امّا رفت «بیآن»...🍂
بهرام_قربانی