ما که باشیم که زخمِ تو شود قسمتِ ما
دیدنِ تیر به آغوش کمان، ما را بس..!
صائب_تبریزی
یک نفر هر شب به یادم هست، ممنونم از او
غم به من این روزها درسِ محبت می دهد..!
مهدی_خداپرست
هدایت شده از 'ماهـ'
لبخندش ناشی از قدرتش بود،
و گرنه درونِ پر آشوبی داشت..!
شارِع ِالقَـمَـر؛
[کل الطُرق تؤدي إليك حتى تِلك التي سَلكتها لنِسيانك]
همه راهها به تو ختم میشوند..
حتی آنها که
برای از یاد بردنت
طی کردهام..
ای غم شیرین تنهایی؛ کجا با این شتاب؟
بیشتر در خانهام بنشین، صفا آوردهای...
سجاد_سامانی